Skocz do zawartości
mcgiwer

"Szwedzkie światła" w 3BG sedan, można włączyć?

Rekomendowane odpowiedzi

to coś masz nie tak, jeżeli rzeczywiście podłączyłeś tak jak piszesz to powinno działać;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TLF "normalnie" nie istnieje, wiec musisz wpiąć nowy pin i dopiero zewrzeć z NL jeżeli tego nie zrobiłeś to zwarłeś nie te piny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TFL (nowy pin) chyba należy połączyć z 56 o ile pamiętam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat kolega stronę wcześniej pytał, jak włączać halogeny jako dzienne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TLF "normalnie" nie istnieje, wiec musisz wpiąć nowy pin i dopiero zewrzeć z NL jeżeli tego nie zrobiłeś to zwarłeś nie te piny

Czyli w przełączniku muszę dołożyć pina, zewrzeć z NL i powinno hulać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko śmiga jak należy! Dziękuję za poradę ;) Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co w przypadku gdy ktoś ma auto z Danii ze światłami skandynawskimi i zamontowałem teraz xenon ? Jak usunąć te światła skandynawskie żeby nie było tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie. Nada się zestaw 1J0998055A do PASKA 3BG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo w ten sposob to działa-to się nawet nazywa "zestaw doposażający, do stałych świateł mijania"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam Passata b5 fl sprowadzony ze Szwecji rok 2001. Mam tzn światła szwedzkie czyli po przekreceniu kluczyka świeca światła mijania. Czy tym urządzeniem Viaken SKANER DIAGNOSTYCZNY V-SCAN VAG 5053 ITS jest możliwość wyłączenia tej funkcji? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam 

Edytowane przez Påtryk.k
Rozwiązanie problemu. Wyczytałem że po wyjęciu piny 3 i 6 światła świeca standardowo. Wypiolem te piny i pozbylem się świateł szwedzkich. Podobno od 2004 roku można to zrobić kompiterowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież światła szwedzkie to genialny patent - coś co w dzisiejszych autach jest standardem. Czemu postanowiłeś je wyłączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem założyć xenon i ten system świateł trochę mi szkodzi. Ale jak zrezygnuje z xenonu to wystarczy piny wpiac na miejsce i znowu będą szwedzkie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem że ten zestaw to są długie światła na 30% mocy używane jako dzienne. A to się okazuje że to jest włącznik na stałe. Bezsens kompletny. Szkodzi ksenonom. bo najpierw się włącza zapłon i one się zapalają a potem odpala się silnik i one gasną i znowu zapalają. Żarówki się spalą od tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności