marcin_pesel Zgłoś #241 Napisano 13 Marca 2014 to coś masz nie tak, jeżeli rzeczywiście podłączyłeś tak jak piszesz to powinno działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #242 Napisano 22 Marca 2014 TLF "normalnie" nie istnieje, wiec musisz wpiąć nowy pin i dopiero zewrzeć z NL jeżeli tego nie zrobiłeś to zwarłeś nie te piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #243 Napisano 22 Marca 2014 TFL (nowy pin) chyba należy połączyć z 56 o ile pamiętam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czagi Zgłoś #244 Napisano 30 Marca 2014 akurat kolega stronę wcześniej pytał, jak włączać halogeny jako dzienne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MasterMax90 Zgłoś #245 Napisano 6 Kwietnia 2014 TLF "normalnie" nie istnieje, wiec musisz wpiąć nowy pin i dopiero zewrzeć z NL jeżeli tego nie zrobiłeś to zwarłeś nie te piny Czyli w przełączniku muszę dołożyć pina, zewrzeć z NL i powinno hulać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MasterMax90 Zgłoś #246 Napisano 11 Kwietnia 2014 Wszystko śmiga jak należy! Dziękuję za poradę Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #247 Napisano 20 Listopada 2017 A co w przypadku gdy ktoś ma auto z Danii ze światłami skandynawskimi i zamontowałem teraz xenon ? Jak usunąć te światła skandynawskie żeby nie było tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #248 Napisano 13 Maja 2018 Ponawiam pytanie. Nada się zestaw 1J0998055A do PASKA 3BG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #249 Napisano 13 Maja 2018 (edytowane) Wg tej strony tak. http://pl.realoem.me/search/tvn/1J0998055A Edytowane 13 Maja 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #250 Napisano 20 Czerwca 2018 No bo w ten sposob to działa-to się nawet nazywa "zestaw doposażający, do stałych świateł mijania" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Påtryk.k Zgłoś #251 Napisano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam. Mam Passata b5 fl sprowadzony ze Szwecji rok 2001. Mam tzn światła szwedzkie czyli po przekreceniu kluczyka świeca światła mijania. Czy tym urządzeniem Viaken SKANER DIAGNOSTYCZNY V-SCAN VAG 5053 ITS jest możliwość wyłączenia tej funkcji? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez Påtryk.k Rozwiązanie problemu. Wyczytałem że po wyjęciu piny 3 i 6 światła świeca standardowo. Wypiolem te piny i pozbylem się świateł szwedzkich. Podobno od 2004 roku można to zrobić kompiterowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #252 Napisano 26 Sierpnia 2018 Ale przecież światła szwedzkie to genialny patent - coś co w dzisiejszych autach jest standardem. Czemu postanowiłeś je wyłączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Påtryk.k Zgłoś #253 Napisano 27 Sierpnia 2018 Postanowiłem założyć xenon i ten system świateł trochę mi szkodzi. Ale jak zrezygnuje z xenonu to wystarczy piny wpiac na miejsce i znowu będą szwedzkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #254 Napisano 15 Marca 2021 Ja myślałem że ten zestaw to są długie światła na 30% mocy używane jako dzienne. A to się okazuje że to jest włącznik na stałe. Bezsens kompletny. Szkodzi ksenonom. bo najpierw się włącza zapłon i one się zapalają a potem odpala się silnik i one gasną i znowu zapalają. Żarówki się spalą od tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach