RAMA Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2005 Czy te spryskiwacze są regulowane? Lewy pryska o wiele za nisko a nie widać czy można nim w jakiś sposób poregulować. Nowa dysza /bo chyba o nią tylko chodzi/ kosztuje 17 zł u dealera w Białymstoku. Żaden problem kupić ale jeżeli można poprawić istniającą...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tymon Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2005 Można regulować. Wkładasz szpileczke w dysze i ruszasz góra-dół, ale jak dla mnie to mam na maxa do góry a i tak coś nisko pryska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2005 RAMA - jak by co jedz do intercars bo u sieńki to drogo Skad dokładnie jesteś ?? Bo ja tez okolice białegostoku Dysze tak jak kolega wyzej napisał igła i do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2005 W Intercars ceny praktycznie porównywalne. Dyszka 17 zł - trzeba czekać. Sieńko ma na stanie też za 17. Lampka schowka 57zł na zamówienie. Sieńko też 57 ale od ręki. Z tym sobie jednak poradziłem przy pomocy 15 diód i "Warsztatu". Fajny efekt :-)) Z tymi dyszkami to jednak chyba nie będzie taki łatwe. Mają prostokątne otworki i nie wyglądają jakby cokolwiek miało się w nich regulować. CZyżby miały coś głębiej? Tak że nie widać tego od razu? Bo rozumiem że rozmawiamy o tych zraszających prawie pół szyby a nie sikających jednym strumieniem? : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2005 u mnie zraszaja extra moze troszke za nisko... ale to do poprawienia... w servisowce i chyba w ksiazecce obslugi pisze ze igla regolować dysze trafiłeś na podobne ceny np : kostka stacyjki: - IC - 100zł ( w promocji dla stałych bywalców 90zł ) - sieńko - 130zł łozystko - IC 160zł - sieńko 190zl sieńko potrafi pojechać kupic coś na mieście i sprzedac to 20% drozej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2005 JUŻ WIEM! :-) Moje dysze reguluje się śrubokrętem Rozmontowalem te cudactwo i obejrzałem dokladnie. Strumień płynu jest zależny od samej końcowki dyszki. Natomiast wysokość reguluje się czymś w rodzaju krzywki. Na zdjęciu zaznaczyłem co jest co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tymon Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2005 To ja przyłącze się do tematu bo dzisiaj rano miałem niemiłą niespodziankę : Wstałem sobie wcześniej żeby oczyścić szyby i dolać płynu do spryskiwaczy, na dworze było -5. Spryskałem szyby odmrażaczem, odpaliłem silnik, otworzyłem maske, dolałem płynu, zamknąłem, starłem szyby, wsiadłem, włączam spryskiwacz i ...... nie działa :shock: Co dziwniejesze woda pryskała gdzieś spod klapy Nie miałem czasu, pojechałem po kolege, u niego odnosze maske i ...... przewód od spryskiwacza leży połamany w kilku miejscach Pierwsze ałysze o takim samochodzie, w którym nie można otwierać maski poniżej -5 stopni Nie wiem czy mój model jest jakiś wybrakowany czy VW coś spier... Akurat byłem w ASO więc pytam o taki przewód, oczywiście nie ma takich, są inne o troche większej średnicy i już z czegoś innego zrobione. Dałem kolesiowi kawałek rurki co mi została, to połamała mu się w rękach, potem mnie przepraszał czy nic się nie stało. Pojechałem do zwykłego sklepu motoryzacyjnego to facet mówi, że to jest przewód od układu hamulcowego i żeby szukać w sklepie z częściami do ciężarówek. W końcu kupiłem zwyczajny wężyk gumowy i jutro go założę. Tylko nie moge się pogodzić, że z głupich Golfach 1, 2 czy 3 są normalne wężyki gumowe i spełniają zadanie a tu chcieli lepiej czy co i jest do .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2005 a przypadkiem nie miałeś jeszcze troche letniego płynu?? Ja dzisiaj rano też otwierałem maske i wszystko OK.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tymon Zgłoś #9 Napisano 30 Listopada 2005 a przypadkiem nie miałeś jeszcze troche letniego płynu?? Nie miałem bo na zimowym już dłuższy czas jeździłem i jak klape zamknąłem to pryskało od razu tylko już nie na szybe :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #10 Napisano 3 Stycznia 2007 Ostatnio wystapilo u mnie nastepujace zjawisko: chce spryskac szyby a tu ZONG, z tylu jak i z przodu, slychac jakby chodzil sam silniczek a nie bylo plynu, ale jak ponaciskam kilka razy to puszcza i leci, ale po chwili znowu to samo, i tak w kolko... Co to mozed byc? Nie sadze, zeby rurka spadla, bno by w ogole nie spryskiwalo, plynu jest dosyc, wiec co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #11 Napisano 3 Stycznia 2007 Sprawdź pompe od spryskiwacza, pewnie za małe ciśnienie daje i jest już do wymiany-koszt nie za duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #12 Napisano 3 Stycznia 2007 Ale jak ja sprawdzic? Tzn co zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #13 Napisano 3 Stycznia 2007 Nigdy tego nie robiłem-nie miałem okazji, ale chyba powinineś ją wyjąć i sprawdzić po wyjęciu. Najpierw zobacz przewody, dysze i uszczelke pod pompą-na zdjęcie też ja widać. Poniżej zamieszczam schemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #14 Napisano 3 Stycznia 2007 Być może wężyki są poluzowane i płyn gdzieś ucieka/nie ma ciśnienia. Dyszę spryskiwacza najlepiej przeczyścić igłą i sprawdzić czy dyszaenie są zapchane. W razie czego to do silniczka/pompki przy zbiorniczku dostaniesz się po odkręceniu przedniej części zakola jest tam bardzo dobry dostęp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 3 Stycznia 2007 W "pasku" takim z '98, to wyjęcie silniczka od spryskiwacza można od góry zrobic - nie trzeba ściagać nic - no chyba, ze ozdobny plastik ze zbiorniczka od wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid Zgłoś #16 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam.!!! Na początek muszę się przywitać. Wiem, że to nie odpowiednie miejsce do rozwiązywania tego problemu, ale przeszukałem już niemal całe forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytanie, a więc do rzeczy: Kiedy dzisiaj zmieniałem filtr paliwa w moim samochodzie (Passat B5 1.9 TDI AHU), musiałem chyba o coś zachaczyć i rozłączyć jakiś przewód od spryskiwaczy od szyb, ponieważ nie dziłają. Nie słychać, żeby pompka sie załączała. Problem jest duży bo jutro mam wyjazd ok 500km Jeśli to nieodpowiednie miejsce to proszę administratorów forum o przeniesienie mnie w odpowiednie miejsce. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #17 Napisano 12 Grudnia 2009 na poczatek sprawdz sobie bezpiecznik- moze ci sie spalil. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40305 pozycja nr 24- jest tam 25A bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid Zgłoś #18 Napisano 12 Grudnia 2009 sprawdzałem już, na pewno to coś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #19 Napisano 12 Grudnia 2009 sprawdzałem już, na pewno to coś innego No to moze odpiales niechcacy kostke od pompki spryskiwacza?! Albo kabelki urwales?! Poogladaj dokladnie te miejsca gdzie grzebales a moze cos znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid Zgłoś #20 Napisano 12 Grudnia 2009 tak właśnie jutro zrobię, tylko gdzie dokładnie jest ta kostka od pompki spryskiwacza (tutaj koło zbiornika na płyn do wspomagania może pod nim, a może gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach