Skocz do zawartości
RAMA

Spryskiwacze szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Czy te spryskiwacze są regulowane? Lewy pryska o wiele za nisko a nie widać czy można nim w jakiś sposób poregulować. Nowa dysza /bo chyba o nią tylko chodzi/ kosztuje 17 zł u dealera w Białymstoku. Żaden problem kupić ale jeżeli można poprawić istniającą...... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tymon

Można regulować. Wkładasz szpileczke w dysze i ruszasz góra-dół, ale jak dla mnie to mam na maxa do góry a i tak coś nisko pryska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAMA - jak by co jedz do intercars bo u sieńki to drogo :) Skad dokładnie jesteś ?? :) Bo ja tez okolice białegostoku :)

 

Dysze tak jak kolega wyzej napisał igła i do góry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Intercars ceny praktycznie porównywalne.

 

Dyszka 17 zł - trzeba czekać. Sieńko ma na stanie też za 17.

 

Lampka schowka 57zł na zamówienie. Sieńko też 57 ale od ręki.

Z tym sobie jednak poradziłem przy pomocy 15 diód i "Warsztatu". Fajny efekt :-))

 

Z tymi dyszkami to jednak chyba nie będzie taki łatwe. Mają prostokątne otworki i nie wyglądają jakby cokolwiek miało się w nich regulować. CZyżby miały coś głębiej? Tak że nie widać tego od razu? Bo rozumiem że rozmawiamy o tych zraszających prawie pół szyby a nie sikających jednym strumieniem? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie zraszaja extra moze troszke za nisko... ale to do poprawienia... w servisowce i chyba w ksiazecce obslugi pisze ze igla regolować dysze :)

 

trafiłeś na podobne ceny ;) np :

kostka stacyjki:

- IC - 100zł ( w promocji dla stałych bywalców 90zł )

- sieńko - 130zł

 

łozystko

 

- IC 160zł

- sieńko 190zl

 

sieńko potrafi pojechać kupic coś na mieście i sprzedac to 20% drozej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JUŻ WIEM! :-)

Moje dysze reguluje się śrubokrętem :D

Rozmontowalem te cudactwo i obejrzałem dokladnie. Strumień płynu jest zależny od samej końcowki dyszki. Natomiast wysokość reguluje się czymś w rodzaju krzywki.

Na zdjęciu zaznaczyłem co jest co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tymon

To ja przyłącze się do tematu bo dzisiaj rano miałem niemiłą niespodziankę :roll:

Wstałem sobie wcześniej żeby oczyścić szyby i dolać płynu do spryskiwaczy, na dworze było -5. Spryskałem szyby odmrażaczem, odpaliłem silnik, otworzyłem maske, dolałem płynu, zamknąłem, starłem szyby, wsiadłem, włączam spryskiwacz i ...... nie działa :shock: Co dziwniejesze woda pryskała gdzieś spod klapy :?: Nie miałem czasu, pojechałem po kolege, u niego odnosze maske i ...... przewód od spryskiwacza leży połamany w kilku miejscach :o

Pierwsze ałysze o takim samochodzie, w którym nie można otwierać maski poniżej -5 stopni :!: Nie wiem czy mój model jest jakiś wybrakowany czy VW coś spier...

Akurat byłem w ASO więc pytam o taki przewód, oczywiście nie ma takich, są inne o troche większej średnicy i już z czegoś innego zrobione. Dałem kolesiowi kawałek rurki co mi została, to połamała mu się w rękach, potem mnie przepraszał czy nic się nie stało.

Pojechałem do zwykłego sklepu motoryzacyjnego to facet mówi, że to jest przewód od układu hamulcowego i żeby szukać w sklepie z częściami do ciężarówek.

W końcu kupiłem zwyczajny wężyk gumowy i jutro go założę.

Tylko nie moge się pogodzić, że z głupich Golfach 1, 2 czy 3 są normalne wężyki gumowe i spełniają zadanie a tu chcieli lepiej czy co i jest do .... :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przypadkiem nie miałeś jeszcze troche letniego płynu?? Ja dzisiaj rano też otwierałem maske i wszystko OK..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tymon
a przypadkiem nie miałeś jeszcze troche letniego płynu??

Nie miałem bo na zimowym już dłuższy czas jeździłem i jak klape zamknąłem to pryskało od razu tylko już nie na szybe :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wystapilo u mnie nastepujace zjawisko: chce spryskac szyby a tu ZONG, z tylu jak i z przodu, slychac jakby chodzil sam silniczek a nie bylo plynu, ale jak ponaciskam kilka razy to puszcza i leci, ale po chwili znowu to samo, i tak w kolko... Co to mozed byc? Nie sadze, zeby rurka spadla, bno by w ogole nie spryskiwalo, plynu jest dosyc, wiec co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pompe od spryskiwacza, pewnie za małe ciśnienie daje i jest już do wymiany-koszt nie za duży :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak ja sprawdzic? Tzn co zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie robiłem-nie miałem okazji, ale chyba powinineś ją wyjąć i sprawdzić po wyjęciu. Najpierw zobacz przewody, dysze i uszczelke pod pompą-na zdjęcie też ja widać.

Poniżej zamieszczam schemat :)

pstc5.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może wężyki są poluzowane i płyn gdzieś ucieka/nie ma ciśnienia. Dyszę spryskiwacza najlepiej przeczyścić igłą i sprawdzić czy dyszaenie są zapchane. W razie czego to do silniczka/pompki przy zbiorniczku dostaniesz się po odkręceniu przedniej części zakola jest tam bardzo dobry dostęp.

 

img9097zo0.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W "pasku" takim z '98, to wyjęcie silniczka od spryskiwacza można od góry zrobic - nie trzeba ściagać nic - no chyba, ze ozdobny plastik ze zbiorniczka od wspomagania :hyhy::ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.!!!

Na początek muszę się przywitać. Wiem, że to nie odpowiednie miejsce do rozwiązywania tego problemu, ale przeszukałem już niemal całe forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytanie, a więc do rzeczy:

Kiedy dzisiaj zmieniałem filtr paliwa w moim samochodzie (Passat B5 1.9 TDI AHU), musiałem chyba o coś zachaczyć i rozłączyć jakiś przewód od spryskiwaczy od szyb, ponieważ nie dziłają. Nie słychać, żeby pompka sie załączała. Problem jest duży bo jutro mam wyjazd ok 500km

Jeśli to nieodpowiednie miejsce to proszę administratorów forum o przeniesienie mnie w odpowiednie miejsce.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem już, na pewno to coś innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzałem już, na pewno to coś innego

No to moze odpiales niechcacy kostke od pompki spryskiwacza?! Albo kabelki urwales?!

Poogladaj dokladnie te miejsca gdzie grzebales a moze cos znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie jutro zrobię, tylko gdzie dokładnie jest ta kostka od pompki spryskiwacza (tutaj koło zbiornika na płyn do wspomagania może pod nim, a może gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności