[misHa] Zgłoś #81 Napisano 4 Grudnia 2016 U mnie coś postukuje w zawieszeniu lewy tył. Dodatkowo jak jadę z kompletem pasażerów to strasznie coś skrzypi / trzeszczy gdy tył jest dociążony. Czy to będzie amortyzator ? Górne mocowanie wymienione, ale to nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #82 Napisano 4 Grudnia 2016 ;2414466]Czy to będzie amortyzator ? Raczej nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[misHa] Zgłoś #83 Napisano 4 Grudnia 2016 (edytowane) A jakieś sugestie gdzie szukać ? Może coś przy sprężynach ? Edytowane 4 Grudnia 2016 przez [misHa] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #84 Napisano 4 Grudnia 2016 Wjedź na kanał , stetoskop do ręki i szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[misHa] Zgłoś #85 Napisano 19 Grudnia 2016 Wjedź na kanał , stetoskop do ręki i szukać. Dzięki za pomoc. Udało się znaleźć przyczynę. Już jest cisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #86 Napisano 19 Grudnia 2016 No to powiedz łaskawie co to było , ktoś inny może mieć podobny problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #87 Napisano 19 Grudnia 2016 No to powiedz łaskawie co to było , ktoś inny może mieć podobny problem. 1. Zacisk stukał 2. Odbojnik amortyzatora trzeszczał / ktoś zamontował zamiennik/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eles Zgłoś #88 Napisano 7 Marca 2017 Przyszła wiosna i pojawiły się dziury. Parę dni temu wpadłem w jedną. Było ciemno, duży ruch, opona cała, felga cała więc nie wracałem na miejsce zdarzenia. Dzisiaj byłem na przeglądzie i przedni lewy amor miał sprawność 67% a drugi, ten który oberwał 22%. Amory z tylu oba ok. 65%. Wiem, że nie należy do końca wierzyć tym badaniom ale w tym wypadku sprawa jest oczywista. Passat produkcja 2012, przebieg 98kkm. Będę chciał wymienić amorki z przodu aby nie męczyć samochodu. Gdzie się za nimi rozlądać, po czym poznać, że to są akurat te które potrzebuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorCC Zgłoś #89 Napisano 22 Maja 2017 Kupiłem Paska CC z 2010 r i również mam przycisk Sport/Comfort niestety po jego wciśnięciu nic się nie dzieje, nawet się nie podświetla. Jak sprawdzić czy mam to zawieszenie czy tylko ktoś dla szpanu dorzucił przycisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #90 Napisano 22 Maja 2017 Amor przód z dcc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #91 Napisano 23 Maja 2017 Kupiłem Paska CC z 2010 r i również mam przycisk Sport/Comfort niestety po jego wciśnięciu nic się nie dzieje, nawet się nie podświetla. To nie jest zawieszenie pneumatyczne jak w Citroenach, działa trochę na innych zasadach. Praktycznie po wciśnięciu tego przycisku w stojącym samochodzie nie zauważysz żadnej różnicy. Dopiero podczas jazdy będzie to odczuwalne. Faktem jest, że przycisk przy włączonych światłach powinien zostać podświetlony na czerwono a włączone Comfort lub Sport podświetlane są na żółto dopiero po wciśnięciu. Jeżeli przycisk w ogóle nie jest podświetlony może to wskazywać na jego uszkodzenie(chociaż to mało prawdopodobne). Cały panel jest tak skonstruowany , że pod przyciskami jest cały zestaw diód, które są zaślepiane poprzez nakładki maskujące tak więc możesz pokusić się o wyciągnięcie panelu i rozebranie. Nie jest to jakaś wielka filozofia (niedawno sam go rozbierałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #92 Napisano 23 Maja 2017 Dokładnie, skoro nic się nie podświetla, to najlepiej wyciągnąć przycisk i sprawdzić, czy go ktoś sobie jako zaślepki nie zamontował dla szpanu :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #93 Napisano 24 Maja 2017 (edytowane) Ja niedawno kupiłem od forumowicza B6 RLine 09/2010 z przebiegiem 188tys i na kontroli wyszło ponad 70%. Monroe na przód 915pln/szt, na tył 699pln/szt http://allegro.pl/amortyzatory-passat-b6-tiguan-elektron-regulacja-i6814299698.html Edytowane 24 Maja 2017 przez maniujr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #94 Napisano 24 Maja 2017 czy ząbkowanie opon tylnych od środka może mieć związek z amortyzatorami DCC??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #95 Napisano 24 Maja 2017 Niby dlaczego ? Zacząłbym od sprawdzenia geometrii. Ząbkowanie zazwyczaj występuje na tylnej (niedociążonej) osi, a już zwłaszcza w kombi, nawet takich zwykłych typu Focus czy Octavia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #96 Napisano 25 Maja 2017 Kupiłem Paska CC z 2010 r i również mam przycisk Sport/Comfort niestety po jego wciśnięciu nic się nie dzieje, nawet się nie podświetla. Jak sprawdzić czy mam to zawieszenie czy tylko ktoś dla szpanu dorzucił przycisk? Po naciśnięciu popatrz jeszcze na FIS, powinien się wyświetlić włączany tryb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorCC Zgłoś #97 Napisano 1 Czerwca 2017 niestety nic się nie pokazuje Jak sprawdzić to w inny sposób np VCDS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #98 Napisano 1 Czerwca 2017 No to jak nie pokazuje na Fisie nic to znaczy ze ktos sobie tylko guzik założył.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #99 Napisano 1 Czerwca 2017 niestety nic się nie pokazuje Jak sprawdzić to w inny sposób np VCDS ? Adres 14 elektryczne zawieszenie. (J250) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #100 Napisano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Znam przypadki, że handlarze dokładali przycisk klimy, albo tylnych szyb elektrycznych mówiąc, że jest, ale nie działa... (zamiast korbek zaślepki). Jak ktoś nie zauważył, że nie ma sprężarki pod maską to kupował, a potem zdziwienie... Zobacz czy do amortyzatora idzie kabel... być może było DCC, ale wymienili amory na zwykłe, a pod kostki podpięte są "oszukiwacze", które się montuje jak np. wymieniasz zawieszenie na gwintowane itp. Edytowane 1 Czerwca 2017 przez maniujr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach