lukaswu Zgłoś #41 Napisano 27 Kwietnia 2014 Witam. Planuję zakup nowego paska w wersji kombi i zastanawiam się nad DCC. Czytając ten wątek nie do końca jestem ptrzekonany czy warto. Z jednej strony chciałbym mieć trochę komfortu w wyborze trybu pracy zawieszenia, bo sporo poruszam się zarówno po nierównych,gruntowych drogach jak i asfaltowych, z drugiej boję się o awaryjność tego zawieszenia i koszty z tym związane. Czy jeszce ktoś z szanonych forumowiczów ,kto ma do czynienia z tym zawieszeniem mógłby się wypowiedzieć w tym temacie i mnie skutecznie zniechęcić lub zachęcić. Pozdrawiam. To rzuc moneta - nikt co nie odradzi ani nie doradzi bo kazdy ma inne krtyeria i algorytmy wyborow. Na pomoc w wyborze kolorow tez nie licz . IMHO warto zaryzykowac, bo jest to taka namiastka aktywnego zawieszenia a jesli ktos nie dziaduje, to w segmencie D powoli jest to juz w miare standardowe wyposazenie. luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #42 Napisano 27 Kwietnia 2014 Ja mam i jestem mega zadowolony Po mieście jeźdze na comforcie płynniej wybiera nierówności. Poza miastem na normal. A jak chce szybciej pojeździc w zakrętach to na sport - bo na nim jest dośc sporo odczuwalna różnica. Ja tam polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabia Michał Zgłoś #43 Napisano 27 Kwietnia 2014 jeśli chcesz podświetlić ikonki to daj zasilanie na pin przycisku 2 to jest wspólne zasilanie pin 1 to sport pin 4 to comfort Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #44 Napisano 27 Kwietnia 2014 też u siebie takie coś miałem, fajnie się z tym latało, zwłaszcza wieczorem jak się fajnie świeciło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #45 Napisano 28 Kwietnia 2014 jeśli chcesz podświetlić ikonki to daj zasilanie na pin przycisku 2 to jest wspólne zasilanie pin 1 to sport pin 4 to comfort Po chu...? Nie rozumiem sensu tego postu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Faster Zgłoś #46 Napisano 28 Kwietnia 2014 Po chu...? Nie rozumiem sensu tego postu. To tak jakbyś założył nakładkę na fleta i chwalił się że masz pa.łę jak murzyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek96a Zgłoś #47 Napisano 28 Kwietnia 2014 Dzięki koledzy za odpowiedź. Zamówię z DCC. Myślę że nie jest to bardzo awaryjne i będę zadowolony.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #48 Napisano 28 Kwietnia 2014 Dokładnie. Nie mam ale zrobię podświetlenie przycisku. Dzizyssss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #49 Napisano 28 Kwietnia 2014 ja podświetliłem bo koło lewarka było pustawo, nigdy nie miałem zamiaru robić z tego jakiegoś wielkiego halo. fajnie że niektórzy z was coś takiego mają tak na poważnie - ale żeby od razu jakieś flety, murzyny czy inne dżizesy... bez napinki chłopaki :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #50 Napisano 28 Kwietnia 2014 hehe, chlopaki sie wkurzyli, ze ktos wymyslil dcc za pare zlotych, a sasiad i tak bedzie pod wrazeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #51 Napisano 28 Kwietnia 2014 U siebie też mam adaptacyjne zawieszenie, coś jak DCC w Passacie-u mnie to jest nazwane AVS (pneumatyk). Mam ustawienia Sport, Comfort i AUTO... Najczęściej używam AUTO, na Comforcie autko mięciutkie, jak żadne, na Sporcie twardsze się robi-po mieście i zwykłych polskich drogach średnio nadaje się do jazdy-chyba, że jest gładki asfalt i kręta droga Jeśli chodzi o zawieszenie adaptacyjne-po 3tkm przejechanych na pneumatycznym zawieszeniu nie zdecydowałbym się już chyba na zwykłe zawieszenie. Wychodzę z założenia, że po to się płaci za auto, żeby mieć z niego frajdę i radość z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burczynski82 Zgłoś #52 Napisano 24 Maja 2015 Mam DCC w Passat CC, działa to super, szczególnie w trybie Sport, zawieszenie usztywnia się, kierownica reaguje szybciej i trzeba użyć większej siły. Pokonywanie zakrętów w trybie sport jest dużo bardziej precyzyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #53 Napisano 12 Grudnia 2015 witam, okazało się że padł mi jeden amortyzator prawdopodobnie od zaliczenie pare razy jakieś przyjemnej dziury. czy ktoś już wymieniał i jaki koszt jednego amorka? Kolega straszy mnie że wymiana jednego to koszt ok 2 tyś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #54 Napisano 12 Grudnia 2015 Kolega straszy mnie że wymiana jednego to koszt ok 2 tyś? Cena w ASO (3AA513045) powyżej 1800.- w Motorpolu powyżej 1900.- na alledrogo używka od 250.- (http://allegro.pl/vw-passat-b6-b7-amortyzator-tylny-lewy-dcc-i5061441293.html) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #55 Napisano 12 Grudnia 2015 dzięki kolego ale je potrzebuję przedni a na tej aukcji jest tylni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #56 Napisano 13 Grudnia 2015 potrzebuję przedni To w takim razie masz 3C0 413 031D Koszt w ASO ok.1650.- Na ALL (http://allegro.pl/vw-passat-b6-b7-cc-amortyzator-dynamic-3c0413031d-i5706741536.html) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #57 Napisano 13 Grudnia 2015 witam, okazało się że padł mi jeden amortyzator prawdopodobnie od zaliczenie pare razy jakieś przyjemnej dziury. czy ktoś już wymieniał i jaki koszt jednego amorka? Kolega straszy mnie że wymiana jednego to koszt ok 2 tyś? Wymienial niestety- tyl padl mi po nieco ponad 100k km przebiegu- wylaly oba i wyzabkowalo opony. Okazyjna cena za jeden to 1500pln za sztuke. Zamiennikow brak. Das szmelcwagen luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #58 Napisano 13 Grudnia 2015 no mi z tyłu również wyząbkowało opony ale przez krzywe felgi:debil rozwaliłem jeszcze w dodatku łożyska, amorki na szczęście są ok oprócz przedniego. Dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #59 Napisano 13 Grudnia 2015 . Zamiennikow brak. Do tyłu są dostępne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #60 Napisano 14 Grudnia 2015 Do tyłu są dostępne. W Polsce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach