Skocz do zawartości
Ziewal

Szybka zmiana lamp w B5 !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie. To są lampy Depo. Są robione pod H7 dla długich i H7 dla mijania lub H7 dla długich i D2S dla mijania ( dwa rodzaje ).

Ja również mam takie lampy - u mnie H7/D2S do tego dobre japońskie przetwornice i żarniki 6k.

 

Gratuluje koledze wyboru. Moim zdaniem to najlepsze lampy do Passka B5 3B, najlepsze poneiważ najbardziej zbliżone są do oryginalnych soczewek. Może trochę konserwatywny jestem, ale mi te lampy najbardziej leżą :)

 

Dla mniej wtajemniczonych. Jeśli kupisz lampy H7/H7 to musisz kupić zestaw xenon z przewodami i żarnikami H7.

Jeśli kupisz H7/D2S musisz kupić xenony z przewodami D2S i takimi żarnikami.

 

Lampy są np tu

http://www.allegro.pl/item378914722_vw_passat_b5_3b_lampy_reflektory_chrom_h7_h7_kpl_.html w komplecie z clear kierunkami. W zasadzie nic nie mogę im zarzucić poza słabym mocowaniem żarnika. Okrągła plastikowa nakrętka średnio dopracowana, no ale to nie oryginał.

7e4d9e9cee6d5605m.jpg

 

f1b9dbf7a044c96dm.jpg

fbb8ce57528e7880m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic dodac Doc :) ale mnie jeszcze wkurza odbłyśnik w jednej lampie który się trzęsie jak auto stoi na wolnych obrotach a najbardziej to mnie wkurza jak stoje za jakims autem i nie mam koncepcji jak to naprawić :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ziewal spróbuj delikatnie przekręcić o 1 obrót regulacją.

Sprawdź też czy to oby żarnik nie drży w tej kiepskiej nakrętce. ( o ile masz d2s )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mam D2S

chodzi Ci o regulację do ustawiania wysokości lamp ? żarówka nie drży bo jak poruszam ją to cały odbłyśnik lata ale jak założyłem osłone gumową żarówki to drgania sie zmniejszyły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ziewal, byłeś na ustawieniu reflektorów na stacji diagnostycznej ?

Przekręć po obrocie regulatorami. Jeden obrót nie zmieni pozycji świecenia, to bardzo drobny mimośród.

W osłonie będziesz musiał najprawdopodobniej wyciąć otwór na oprawkę żarnika. Może Ci się zsuwać guma i kurzyć w środku. Ja to rozwiązałem tak, że wyciąłem ładny otwór na oprawkę d2s, założyłem gumę i dopiero oprawkę.

Jeśli będziesz ustawiał reflektory, nie daj wcisnąć sobie ciemnoty, że lampy są uszkodzone. Trzeba cierpliwie i długo kręcić regulacją. Często szczeniaki na stacjach mają to w nosie i udają ważniaków od razu mówiac, że uszkodzona regulacja - tak było u mnie.

 

Ponadto nie pozwól i sam nie kręć śrubokrętem tylko torksem. Inaczej momentalnie pozdzierasz plastikowe śruby do regulacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem bo czytałem twój post o twoich lampach ale tu Cię zaskocze bo byłem na regulacji i gość ustawiał dużym wkrętakiem krzyrzakowym (żden torx nic tu nie da) i nic nie uszkodził a kręcić długo nie trzeba było bo każdy obrót zmieniał pozycję więc może mamy troszke inne światła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że to zalezy od diagnosty. Ja trafiłem na zwykłego ciecia ;-) Później sprawdzając samemu tez każdy obrót dawał efekt. Gość chyba myslal, ze przekrecając o 180 stopni zacznie w niebo świecic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no sprubuje się jutro pobawić a efekty opisze wieczorem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś na koniec zapodać Wojtek fotkę jak widać drogę oświetloną tymi pięknymi lampkami depo jadąc w samochodzie nie na zewnątrz Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nie trzeba zdejmowac zderzaka do wymiany lamp :) No i czy poradziles sobie z ta drzacą lampą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak z przeglądem? nie czepiają się o spryskiwacze ze ich nie ma? ile cie wyszedł projekt wraz z przetwornicą i żarnikami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtek juz ma spryskiwacze reflektorów:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie musze zapodać fotke jak świecą :)

 

---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:42 ----------

 

a jak z przeglądem? nie czepiają się o spryskiwacze ze ich nie ma? ile cie wyszedł projekt wraz z przetwornicą i żarnikami?

 

tak jak Robert napisał mam juz spryski ale jak nawet nie miałem to diagnosta uśmiechną się i podbił przegląd a pytając go o przepis uśmiechną się i powiedział że gdzieś coś tam jest ale nie zbyt jasno napisane :) cały projekt czyli lampy, HID, spryski i zbiorniczek płynu to koszt jakieś 1100-1200 zł + robocizna którą ja wykonałem w całości sam i z czego jestem strasznie dumny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze zdjecia nie dzialaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

foty znowu działają ale jak chcesz to w moim temacie są lepsze zdjęcia

Edytowane przez Ziewal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam te lamy i robią robotę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem, właśnie wymieniam lampy przednie na Depo soczewki. Stanąłem na etapie przełożenie silniczka od regulacji świateł. Nie wiem jak zdemontować ze starych lamp. Przekręcam w bok całą tą kostkę otwiera mi sie to i w środku widze jak się trzyma to na jakimś białym cięgnie. Nie chce robić nic na chama i połamać. Czy ktoś z Was wie o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam problem, właśnie wymieniam lampy przednie na Depo soczewki. Stanąłem na etapie przełożenie silniczka od regulacji świateł. Nie wiem jak zdemontować ze starych lamp. Przekręcam w bok całą tą kostkę otwiera mi sie to i w środku widze jak się trzyma to na jakimś białym cięgnie. Nie chce robić nic na chama i połamać. Czy ktoś z Was wie o co chodzi?

 

wyczep najpierw to cięgno, jest na kuli...

spójrz na foto z aukcji:

http://allegro.pl/passat-b5-silniczek-regulacji-regulacja-lamp-lampy-i2051231195.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki udało się ale trzeba było trochę siły użyć. Teraz tylko żebym ni spieprzył przy wkładaniu do nowej lampy bo tam na miejscu silniczka jest zaśleka z tym cięgnem

 

---------- Dodano o 15:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:44 ----------

 

Udało się jeszcze raz dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ubiegłym roku na jednym z portali aukcyjnym (tym najpopularniejszym) kupiłem soczewki firmy DEPO. Byłem na stacji diagnostycznej ustawić lampy - udało się, jednak jadąc w nocy plama światłą padała kilka metrów od samochodu i miała kształt "jajka w poprzek drogi" - długie i krótkie. Poprosiłem sprzedawcę o wymianę towaru gdyż stare lampy świeciły o wiele lepiej. Dostałem nowe lampy firmy DJ Auto pojechałem na inną stację diagnostyczną w celu ustawienia. Efect w nocy: świeciły tak samo jak DEPO więc o kant d##y można było je rozbić. Dodam, że sprzedawca był wiarygodny lecz te lampy pozostawiały wiele do życzenia. Poprosiłem o zwrot pieniędzy i na tym etapie pożegnaliśmy się pozytywami. Tylko czas straciłem.

 

Lepiej zainwestować w pewną Helle niż tracić czas jak ja.

Być może tylko ja trafiłem na podróby podróbek hehe

 

Edytowane przez emillo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności