Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mógłbyś zdradzić ile płaciłeś za instalacje??

 

koszt mojej instalki u nich w Radomiu to 3300zł direct do 1.8T za 2200zł wiem że robią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koszt mojej instalki u nich w Radomiu to 3300zł direct do 1.8T za 2200zł wiem że robią

 

Za 2200 zł robią bezpośredni wtrysk? Mi się obiło, że za 2500 zł jako producent przyjmują silniki na ten moment nieopracowane. Przyjmują auto na min. 3 dni i robią. Oni mają nowy silnik a ty na instalcew sumie koło tysiaka do przodu jesteś. wilk syty i owca cała. czyli Two silnik mieli już opracowany, tak?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Sterownik prosty do nawet samodzielnego ustawiania
to akurat jest wg mnie problem. ustawienia sterownika są własnością montażysty. później tylko czytamy o problemach w ustawieniach, bo ktoś na własną rękę zmienia nie mając pojęcia. co innego, jeśli się zna. w każdej jednak sytuacji tracisz gwarancję i wuj. Jak dla mnie jest słabe to, że to "uczniowie" starają się pokazać "mistrzom", jak się montuje i reguluje. To taka prawda ogólna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie tracisz gwarancji. o reszcie nie ma sensu dyskutować bo temat rzeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za 2200 zł robią bezpośredni wtrysk? Mi się obiło, że za 2500 zł jako producent przyjmują silniki na ten moment nieopracowane.

 

1.8T napisałem wtrysk pośredni i koszt 2200zł a direct 3300zł

 

Co do gwarancji to każde ne autoryzowane wejście i regulacja (czyt: popsucie) powinno skutkować utratą gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i powinno, w stagu nie tracisz. Gwarancja nie obejmuje nastawów tylko elementy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może i powinno, w stagu nie tracisz. Gwarancja nie obejmuje nastawów tylko elementy.

 

Chyba i tak wszystko zależy od producenta lub od polityki warsztatu montującego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1.8T napisałem wtrysk pośredni i koszt 2200zł a direct 3300zł

 

 

ale słyszałem, że oni za specjalną cenę przyjmują z bezpośrednim wtryskiem d opracowania nowe samochody. sposob na poszerzenie tej rodziny silnikow na gaz w bezpośrednim wtrysku. skądinąd dobry sposób. znajomy się interesuje i ma się z nimi dogadywać, Tyle wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może i powinno, w stagu nie tracisz. Gwarancja nie obejmuje nastawów tylko elementy.

 

Wydaje mi się, że mówimy o 2 różnych sprawach. Czym innym jest gwarancja na produkt - podzespół, a czym innym na ustawienia. Wydaje mi się, że brak utraty gwarancji byłby możliwy wtedy, kiedy warsztaty między sobą mają umowę, że inni mogą regulować ich ustawienia i nie widzą z tego tytułu problemu. warsztatów staga jest od dobrych po szopiarzy typowych, bo taką ta firma ma politykę cenową. i jak ktoś powiedzmy zamontował w tym lepszym a po jechał na regulację do szopiarza i tam mu zmienił ustawienia ze skutkiem negatywnym, to przykładowo uszkodzony element musi podlegać gwarancji. to jasne, ale czy dalej warsztat montujący powinien brać odpowiedzialność za instalację wyregulowaną poza nim? no raczej nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może i powinno, w stagu nie tracisz. Gwarancja nie obejmuje nastawów tylko elementy.

 

STAG to dziadostwo, kolega ma w Oplu Vectra to przekląć chce, a w drugim Oplu zafira ma BRC to na maxa zadowolony.Montował w Krakowie na Prandoty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam staga w sumie w trzech autach w rodzinie i wszystko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko się cieszyć :kumple a za jakiś czas płakać :hug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@agis2-skontaktuj sie z warsztatem "Czakram" w Mysłowicach. Znają się na rzeczy, doradzą a masz zdecydowanie bliżej

 

Osobiście doradziłbym Davantii, oddział w Bytomiu lub Katowicach. W Czakram w Mysłowicach byłem z jednym z aut i kiepsko wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również mam zamontowaną instalacje BRC i jestem z niej mega zadowolony. Ten Pasek to moje pierwsze auto z gazem i mimo że miałem mieszane uczucia co do tego rozwiązania muszę przyznać że był to najlepszy zakup jaki mogłem zrobić - jeżdżę praktycznie gratisowo. Wielu moich znajomych wytyka mi jako argument przeciwko lpg wyższy koszt przeglądu :jupi co jest po prostu absurdem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

andy ja zapewne zauważyłeś napisałeś w wątku dotyczącym Passata B5 i silnika 1,8T, podczas gdy Twoje auto to Passat B6 z silnikiem 1,8TSI. Różne auta, różne silniki, różne instalacje. Nie możesz jeździć gratisowo, co najwyżej ok. 40% taniej. Chyba,że masz instalację 4 generacji to jeszcze trochę benzyny Ci podpija. Jeżeli masz wtrysk gazu w fazie ciekłej to jet to całkiem inna konstrukcja, nie ma jak tego porównać. Proszę wykasuj swojego posta bo robi tylko zamieszanie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności