lolo.lolo Zgłoś #861 Napisano 14 Kwietnia 2014 Masz jakieś osc z jazdy na tym zavolaku?? ... a dlaczego mam nie mieć ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #862 Napisano 14 Kwietnia 2014 To chętnie zobaczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #863 Napisano 14 Kwietnia 2014 To chętnie zobaczę. nie byłbym taki bardzo podejrzliwy :doh np. trasa 11.5 LPG/100 km - lekkiej nogi nie mam :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #864 Napisano 14 Kwietnia 2014 Albo nie wiesz o co mi chodzi, albo palisz głupa. Dobrze wiem jak reduktory zavoli zachowują się w silniku doładowanym. Jak się nim już tak podniecasz to chętnie bym zobaczył plik osc (oscyloskopu) ze staga z jazdy Twojego auta skoro ten reduktor taki super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #865 Napisano 14 Kwietnia 2014 nie wiesz o co mi chodzi no widocznie nie wiem ... Dobrze wiem jak reduktory zavoli zachowują się w silniku doładowanym nie znam się nad wyższością jednych nad drugimi (zwłaszcza w silniku doładowanym :umm) - auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu więc uważam dyskusję za typowo akademicką. Moim zdaniem 100% sukcesu to "ogarnięty" gazownik. Mój ostatnio bez problemu zagazował Mitsubishi Outlandera I Turbo (nie będę pisał na jakich "gratach", bo kolega uzna że może to cud że to w ogóle jeździ - na forum mitsubishi też toczy się dyskusja, że to silnik turbo, że się nie da itp, itd. ..... - widzę, że "co kraj to obyczaj" pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #866 Napisano 15 Kwietnia 2014 Moim zdaniem 100% sukcesu to "ogarnięty" gazownik. Tu też racja, ale widzę Twoje zdjęcie z pod maski i szału nie ma. Podzespoły można dużo lepiej zamontować pod maską i skrócić makaron. Mój ostatnio bez problemu zagazował Mitsubishi Outlandera I Turbo To, że Twój fachmen zamontował do tego silnika reduktor zavoli i jak zamontował całość pod maską to świadczy o jego średnim poziomie wiedzy... auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu Zrobiłeś kiedykolwiek jakieś logi w tym aucie na LPG?? Widziałeś jakie parametry utrzymują podzespoły LPG podczas jazdy z różnymi obciążeniami? Bo jeśli nie to dziękuję za uwagę. Jak nie wiesz jak zachowują się pewne rzeczy w danym rodzaju silnika to nie polecaj. Inni to czytają i potem sugerują się informacjami innej osoby, która ni ma żadnej wiedzy z danego działu. Ponadto to, że auto jakoś jeździ nie znaczy, że parametry silnika są OK i nie pracuje na pewnej granicy. auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu więc uważam dyskusję za typowo akademicką. To przyznaj się ile szafę cofnąłeś??? Zapewne auto kupiłeś już z pewnym przebiegiem czy nowe z salonu?? Instalacja kilka lat, a nalatane tylko 63kkm Zwróciła Ci się w ogóle... forum mitsubishi też toczy się dyskusja, że to silnik turbo, że się nie da itp, itd. ..... - widzę, że "co kraj to obyczaj" A wiesz dlaczego tak jest?? Bo ludzie, którzy nie znają podstaw pracy silnika, a tym bardziej zasady działania instalacji gazowej za dużo się odzywają. Gdzieś coś usłyszeli, poczytali, a potem powielają bzdury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #867 Napisano 15 Kwietnia 2014 Przebieg faktycznie imponujący! Gdybym rocznie robił średnio 6 tys. to w życiu nie zakładałbym LPG. Przy rocznym przebiegu 15 tys. dłuuuuuuugo się zastanawiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aksolot Zgłoś #868 Napisano 15 Kwietnia 2014 A tak się podepnę pod ostatni post. Właśnie się ostatnio przymierzam do tematu lpg w moim 1,8T. Z tym że wspomniane przed chwilą 15 tys, zajęło mi rok z małym hakiem (samochód kupiłem prawie 1,5 roku temu) i tak łażę myślami z kąta w kąt czy taki wydatek będzie miał tu rację bytu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #869 Napisano 15 Kwietnia 2014 łażę myślami z kąta w kąt czy taki wydatek będzie miał tu rację bytu. Wszystko zależy jak długo zamierzasz mieć auto, aby instalacja z dobrej półki ok 3tys. zł zdążyła się zwrócić i dać odrobinę zaoszczędzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #870 Napisano 15 Kwietnia 2014 widzę Twoje zdjęcie z pod maski i szału nie ma. Podzespoły można dużo lepiej zamontować pod maską i skrócić makaron. kolego każdy ma swoje zdanie, pewnie jakby ktoś taki sam suuuper jak ty pooglądał twoje działa to miałby takie same zdanie (no chyba że ty nie montujesz tylko krytykujesz) - od taka polska mentalność To, że Twój fachmen zamontował do tego silnika reduktor zavoli i jak zamontował całość pod maską to świadczy o jego średnim poziomie wiedzy... i znowu subiektywna ocena "fachowca". Tak dla wywołania troszku emocji to "mój fachman" pewnie jako jeden z pierwszych u nas w kraju zamontował własnoręcznie zrobioną/wykonaną instalkę do silnika z bezpośrednim wtryskiem i to do TURBO - ale kolega "Grucha" będzie miał na pewno swoje zdanie na ten tamat :sciana że auto jakoś jeździ nie znaczy, że parametry silnika są OK nie jakoś tylko rewelacyjnie, a od sprawdzania parametrów są ludzie którzy mają o tym pojęcie - właściciel auta ma dbać o jego stan techniczny i serwisować instalkę jak należy - poza tym lać LPG i śmigać :-) To przyznaj się ile szafę cofnąłeś??? kolego jak nie znasz mnie, ani poprzedniego właściciela to nie rzucaj takich oszczerstw - to nie 1.9TDI z Niemiec cofnięty o 300 tys km - potencjalny kupujący na pewno się dowie dlaczego taki a nie inny przebieg i będzie śmigał jeszcze długie lata A wiesz dlaczego tak jest?? Bo ludzie, którzy nie znają podstaw pracy silnika, a tym bardziej zasady działania instalacji gazowej za dużo się odzywają. Gdzieś coś usłyszeli, poczytali, a potem powielają bzdury. o tutaj muszę przyznać rację :sese Gdybym rocznie robił średnio 6 tys. to w życiu nie zakładałbym LPG ty może nie, a ktoś inny tak - ot cała filozofia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #871 Napisano 15 Kwietnia 2014 Witam Kolego sympatyczny , niestety nie montuje się Zavoli czy to S czy N do silnika z Turbo raz że mam on bardzo duże przerosty , a dwa że 180KM po prostu nie obrabia - być może sytuację ratuje tu mułowaty automat , albo autko podpiera się benzyną i ot cała tajemnica. Patrząc na obrazki to auto jak na 60tys trochę umęczone , blachy jakby w różnych kolorach , i zdaje się że nie masz płyny w układzie chłodzenia. To że twój gazownik zagazował Outlandera w turbo -- a co to za filozofia (mam nadzieję że nie na jednym zavolaku). To że ktoś mówi że się nie gazuje - może się nie zna , może ma przykre doświadczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #872 Napisano 15 Kwietnia 2014 być może sytuację ratuje tu mułowaty automat no automat w tym aucie nie jest mułowaty - uwierz mi kolego - no ale to trzeba się przejechać, a potem "smarować", że mułowaty. Wcześniej miałem takiego paska jak ty i mogę stwierdzić, że szału nie robi w porównaniu z tym Golfem :umm jedyny plus, że ma napęd 4x4 Patrząc na obrazki to auto jak na 60tys trochę umęczone kolega widzę kolejny wróżbita ze zdjęć (jest takich coraz więcej w naszej ojczyźnie) i zdaje się że nie masz płyny w układzie chłodzenia akurat płynu jest tyle ile trzeba - być może tak na zdjęciu widać, że nie ma - także wniosek z tego taki że zdjęć bym nie wróżył mam nadzieję że nie na jednym zavolaku jak już jesteś taki ciekawy to na 2x AC R01 - tylko nie mówcie, że znowu nie tak ...... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aksolot Zgłoś #873 Napisano 15 Kwietnia 2014 Wszystko zależy jak długo zamierzasz mieć auto, aby instalacja z dobrej półki ok 3tys. zł zdążyła się zwrócić i dać odrobinę zaoszczędzić. Myślę, że jakieś 3-4 lata co najmniej jeszcze pojeżdżę. Do tego istnieje całkiem realna szansa na przeprowadzkę w te wakacje pod miasto w którym aktualnie mieszkam (z Lublina do Świdnika). Czyli można założyć, że roczne przebiegi lekko skoczą w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #874 Napisano 16 Kwietnia 2014 Myślę, że jakieś 3-4 lata co najmniej jeszcze pojeżdżę. To montuj spokojnie i będziesz się cieszył przy dystrybutorze. W Snopkowie masz Rogowskiego, ale u niego ceny zaporowe. W LU mogę Ci jeszcze polecić Warsztatownię na Wojciechowskiej. I pamiętaj najpierw rozeznanie co i jak montowane, a potem montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #875 Napisano 16 Kwietnia 2014 Wcześniej miałem takiego paska jak ty i mogę stwierdzić, że szału nie robi w porównaniu z tym Golfem Ile to ma do setki z tym automatem ?? 9-10s ? W manualu to bym się zgodził że porównywalnie , ale nie z automatem który zabiera mu 2s. 2 x AC to bardzo dobra opcja . Sam wiesz co masz , zdjęcia jakie są każdy widzi. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #876 Napisano 16 Kwietnia 2014 Pewnie leje mu nie Pb na tym zavolaku ten reduktor nie nadaje się do turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #877 Napisano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Ile to ma do setki z tym automatem ?? 9-10s ? W manualu to bym się zgodził że porównywalnie , ale nie z automatem który zabiera mu 2s. swojego paska sprzedałem znajomemu i robiliśmy próbę (bez pomiaru czasu) - i co ? Golf "robił" paska jak chciał, dopiero przy większych prędkościach (autostradowych) pasek doganiał golfa Pewnie leje mu nie co jeden to lepszy "fachowiec" P.S. Panowie rozumiem, że macie swoje warsztaty i montujecie na co dzień instalacje LPG i wasza wiedza i doświadczenie z tego wynika, bo jeśli "wiedza" wasza wynika tylko z teorii, poczytania artykułów i zasłyszana co koledzy opowiadają to sorry :hehe, ale skończyłbym już ten OT. pozdro Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez lolo.lolo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #878 Napisano 17 Kwietnia 2014 swojego paska sprzedałem znajomemu i robiliśmy próbę (bez pomiaru czasu) - i co ? Golf "robił" paska jak chciał, dopiero przy większych prędkościach (autostradowych) pasek doganiał golfa Nie trzeba robić próby tylko mieć trochę oleju w głowie.. Około 200kg różnicy w masie aut i duży moment z dołu w 1.8T. co jeden to lepszy "fachowiec" Nie masz zielonego pojęcia o niczym, a skaczesz jak szczur. Dla Takich inteligentów jak Ty nie ma miejsca w działach technicznych tylko w działach off top tam możesz bić pianę do woli. Panowie rozumiem, że macie swoje warsztaty i montujecie na co dzień instalacje LPG Nie, nie mam warsztatu, ale nie jedno auto stroiłem i nie jedno LPG poprawiałem po takich partaczach jak ten Twój "fachowiec". Ale skąd Ty możesz cokolwiek wiedzieć?? Wiesz tyle co powiedzą Ci "fachury". Sam nie masz bladego pojęcia o diagnostyce zarówno silnika jak i instalacji gazowej. Więc co Ty tu się dusisz. Bijesz pianę i spamujesz. Silnik 1.8T znam na wylot i wiem jak się zachowuje i jakie powinien mieć parametry na pamięć. A Ty tu nie skacz bo gówno wiesz i w każdym kolejnym swoim poście to udowadniasz... Żal chłopie żal dupę ściska. Zapraszam do konkretnych dyskusji, pomiarów i argumentów. A jak masz przytaczać tu opowieści mechaników i internetowe wypociny takich inteligentów jak Ty to szkoda czasu i klawiatury. bo jeśli "wiedza" wasza wynika tylko z teorii, poczytania artykułów i zasłyszana co koledzy opowiadają to sorry Chłopcze z czego się cieszysz?? UDOWODNIJ, że Ty masz jakiś promil wiedzy przynajmniej o swoim aucie, a nie improwizujesz. U nas jakaś wiedza jest w porównaniu do Ciebie. I daleko szukać nie trzeba, wystarczy przejrzeć posty na forach. Ale co tu się produkować plujesz świni w oczy, a ta myśli, że deszcz pada. Acha zapomniałbym. Skoro polecasz to niech inni wiedzą: :hehe jeżdżę 3 lata - instalka sprawuje się rewelacyjnie, to jeszcze pochwal się przebiegiem na tej instalacji????????:kciuki (zaznaczam, że auto ma 63000km, z 2003r, a LPG od 3 lat.) ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #879 Napisano 17 Kwietnia 2014 tylko mieć trochę oleju w głowie no ty chyba za dużo nie masz patrząc na styl wypowiedzi w ostatnim poście. Nie masz zielonego pojęcia o niczym, a skaczesz jak szczur. Dla Takich inteligentów jak Ty nie ma miejsca w działach technicznych tylko w działach off top tam możesz bić pianę do woli. Nie znasz mnie to mnie nie obrażaj, bo widzę że ci ciśnienie skoczyło :help Nie, nie mam warsztatu, ale nie jedno auto stroiłem i nie jedno LPG poprawiałem po takich partaczach jak ten Twój "fachowiec". to jak nie masz warsztatu i nie narabiasz w tej branży to co stroisz po szopach kabelkiem z aledrogo ??? Inni narabiają po 15 lat i tylko LPG bo na inne usługi nie mają czasu to chyba o czymś świadczy - tak? Silnik 1.8T znam na wylot i wiem jak się zachowuje i jakie powinien mieć parametry na pamięć i o czym to świadczy - pewnie nie jeden go zna :-) to szkoda czasu i klawiatury jak ci szkoda klawiatury to nie poć się dalej tylko poczekaj na pytania innych userów gdzie na pewno im profesjonalnie doradzisz ...... UDOWODNIJ, że Ty masz jakiś promil wiedzy przynajmniej o swoim aucie a co to jakieś zawody w UDOWADNIANIE ??? Ja polegam na sprawdzonych ludziach mających pojęcie o tym co robią - ot cała filozofia. Gazowałem już nie jedno auto i przejechałem kilkaset tysięcy kilometrów (robione u tych samych ludzi) - czy to wolnyssak czy turbo nigdy nie miałem najmniejszych problemów z instalacjami LPG - TO CHYBA O CZYMŚ ŚWIADCZY !!! to jeszcze pochwal się przebiegiem na tej instalacji????????(zaznaczam, że auto ma 63000km, z 2003r, a LPG od 3 lat.) dla twojej wiadomości ( i innych pewnie też) - przebieg autentyczny, samochód jako 3 w domu na weekendowe przejażdżki, miałem taki kaprys to sobie założyłem LPG - co nie wolno ??? Trzeba przejeżdżać autem 100 tys rocznie żeby się opłacało - chyba nie. Jak tak bardzo cię nurtuje przebieg na LPG - to wynosi on około 20 tys. km - zadowolony ??? P.S. ale bijemy pianę :_) aż miło - komuś chyba nerwy nie wytrzymują albo ambicja pożera (tzw. przerost formy nad treścią) pozdrawiam wszystkich "gaziarzy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #880 Napisano 17 Kwietnia 2014 Panowie, wyluzujcie! Dajcie sobie :cmok i piszcie tylko o LPG do 1,8T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach