Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Masz jakieś osc z jazdy na tym zavolaku??

 

... a dlaczego mam nie mieć ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To chętnie zobaczę.

 

nie byłbym taki bardzo podejrzliwy :doh

 

np. trasa 11.5 LPG/100 km - lekkiej nogi nie mam :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo nie wiesz o co mi chodzi, albo palisz głupa. Dobrze wiem jak reduktory zavoli zachowują się w silniku doładowanym. Jak się nim już tak podniecasz to chętnie bym zobaczył plik osc (oscyloskopu) ze staga z jazdy Twojego auta skoro ten reduktor taki super. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiesz o co mi chodzi

 

no widocznie nie wiem ...

 

Dobrze wiem jak reduktory zavoli zachowują się w silniku doładowanym

 

nie znam się nad wyższością jednych nad drugimi (zwłaszcza w silniku doładowanym :umm) - auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu więc uważam dyskusję za typowo akademicką.

 

Moim zdaniem 100% sukcesu to "ogarnięty" gazownik.

Mój ostatnio bez problemu zagazował Mitsubishi Outlandera I Turbo (nie będę pisał na jakich "gratach", bo kolega uzna że może to cud że to w ogóle jeździ - na forum mitsubishi też toczy się dyskusja, że to silnik turbo, że się nie da itp, itd. ..... - widzę, że "co kraj to obyczaj"

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem 100% sukcesu to "ogarnięty" gazownik.

Tu też racja, ale widzę Twoje zdjęcie z pod maski i szału nie ma. Podzespoły można dużo lepiej zamontować pod maską i skrócić makaron.

Mój ostatnio bez problemu zagazował Mitsubishi Outlandera I Turbo

To, że Twój fachmen zamontował do tego silnika reduktor zavoli i jak zamontował całość pod maską to świadczy o jego średnim poziomie wiedzy...

auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu

Zrobiłeś kiedykolwiek jakieś logi w tym aucie na LPG?? Widziałeś jakie parametry utrzymują podzespoły LPG podczas jazdy z różnymi obciążeniami? Bo jeśli nie to dziękuję za uwagę.

Jak nie wiesz jak zachowują się pewne rzeczy w danym rodzaju silnika to nie polecaj. Inni to czytają i potem sugerują się informacjami innej osoby, która ni ma żadnej wiedzy z danego działu.

Ponadto to, że auto jakoś jeździ nie znaczy, że parametry silnika są OK i nie pracuje na pewnej granicy.

auto od paru lat jeździ bez najmniejszego problemu więc uważam dyskusję za typowo akademicką.

To przyznaj się ile szafę cofnąłeś??? Zapewne auto kupiłeś już z pewnym przebiegiem czy nowe z salonu?? Instalacja kilka lat, a nalatane tylko 63kkm ;) Zwróciła Ci się w ogóle...

forum mitsubishi też toczy się dyskusja, że to silnik turbo, że się nie da itp, itd. ..... - widzę, że "co kraj to obyczaj"

A wiesz dlaczego tak jest?? Bo ludzie, którzy nie znają podstaw pracy silnika, a tym bardziej zasady działania instalacji gazowej za dużo się odzywają. Gdzieś coś usłyszeli, poczytali, a potem powielają bzdury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg faktycznie imponujący! Gdybym rocznie robił średnio 6 tys. to w życiu nie zakładałbym LPG. Przy rocznym przebiegu 15 tys. dłuuuuuuugo się zastanawiałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak się podepnę pod ostatni post. Właśnie się ostatnio przymierzam do tematu lpg w moim 1,8T. Z tym że wspomniane przed chwilą 15 tys, zajęło mi rok z małym hakiem (samochód kupiłem prawie 1,5 roku temu) i tak łażę myślami z kąta w kąt czy taki wydatek będzie miał tu rację bytu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
łażę myślami z kąta w kąt czy taki wydatek będzie miał tu rację bytu.

Wszystko zależy jak długo zamierzasz mieć auto, aby instalacja z dobrej półki ok 3tys. zł zdążyła się zwrócić i dać odrobinę zaoszczędzić. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę Twoje zdjęcie z pod maski i szału nie ma. Podzespoły można dużo lepiej zamontować pod maską i skrócić makaron.

 

kolego każdy ma swoje zdanie, pewnie jakby ktoś taki sam suuuper jak ty pooglądał twoje działa to miałby takie same zdanie (no chyba że ty nie montujesz tylko krytykujesz) - od taka polska mentalność

 

 

To, że Twój fachmen zamontował do tego silnika reduktor zavoli i jak zamontował całość pod maską to świadczy o jego średnim poziomie wiedzy...

 

i znowu subiektywna ocena "fachowca". Tak dla wywołania troszku emocji to "mój fachman" pewnie jako jeden z pierwszych u nas w kraju zamontował własnoręcznie zrobioną/wykonaną instalkę do silnika z bezpośrednim wtryskiem i to do TURBO - ale kolega "Grucha" będzie miał na pewno swoje zdanie na ten tamat :sciana

 

 

że auto jakoś jeździ nie znaczy, że parametry silnika są OK

 

nie jakoś tylko rewelacyjnie, a od sprawdzania parametrów są ludzie którzy mają o tym pojęcie - właściciel auta ma dbać o jego stan techniczny i serwisować instalkę jak należy - poza tym lać LPG i śmigać :-)

 

 

To przyznaj się ile szafę cofnąłeś???

 

kolego jak nie znasz mnie, ani poprzedniego właściciela to nie rzucaj takich oszczerstw - to nie 1.9TDI z Niemiec cofnięty o 300 tys km - potencjalny kupujący na pewno się dowie dlaczego taki a nie inny przebieg i będzie śmigał jeszcze długie lata

 

 

A wiesz dlaczego tak jest?? Bo ludzie, którzy nie znają podstaw pracy silnika, a tym bardziej zasady działania instalacji gazowej za dużo się odzywają. Gdzieś coś usłyszeli, poczytali, a potem powielają bzdury.

 

o tutaj muszę przyznać rację :sese

 

 

Gdybym rocznie robił średnio 6 tys. to w życiu nie zakładałbym LPG

 

ty może nie, a ktoś inny tak - ot cała filozofia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kolego sympatyczny , niestety nie montuje się Zavoli czy to S czy N do silnika z Turbo raz że mam on bardzo duże przerosty , a dwa że 180KM po prostu nie obrabia - być może sytuację ratuje tu mułowaty automat , albo autko podpiera się benzyną i ot cała tajemnica.

 

Patrząc na obrazki to auto jak na 60tys trochę umęczone , blachy jakby w różnych kolorach , i zdaje się że nie masz płyny w układzie chłodzenia.

 

To że twój gazownik zagazował Outlandera w turbo -- a co to za filozofia (mam nadzieję że nie na jednym zavolaku). To że ktoś mówi że się nie gazuje - może się nie zna , może ma przykre doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
być może sytuację ratuje tu mułowaty automat

 

no automat w tym aucie nie jest mułowaty - uwierz mi kolego - no ale to trzeba się przejechać, a potem "smarować", że mułowaty. Wcześniej miałem takiego paska jak ty i mogę stwierdzić, że szału nie robi w porównaniu z tym Golfem :umm

jedyny plus, że ma napęd 4x4

 

 

Patrząc na obrazki to auto jak na 60tys trochę umęczone

 

kolega widzę kolejny wróżbita ze zdjęć (jest takich coraz więcej w naszej ojczyźnie)

 

 

i zdaje się że nie masz płyny w układzie chłodzenia

 

akurat płynu jest tyle ile trzeba - być może tak na zdjęciu widać, że nie ma - także wniosek z tego taki że zdjęć bym nie wróżył

 

mam nadzieję że nie na jednym zavolaku

 

jak już jesteś taki ciekawy to na 2x AC R01 - tylko nie mówcie, że znowu nie tak ...... :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko zależy jak długo zamierzasz mieć auto, aby instalacja z dobrej półki ok 3tys. zł zdążyła się zwrócić i dać odrobinę zaoszczędzić. ;)

 

Myślę, że jakieś 3-4 lata co najmniej jeszcze pojeżdżę. Do tego istnieje całkiem realna szansa na przeprowadzkę w te wakacje pod miasto w którym aktualnie mieszkam (z Lublina do Świdnika). Czyli można założyć, że roczne przebiegi lekko skoczą w górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że jakieś 3-4 lata co najmniej jeszcze pojeżdżę.

To montuj spokojnie i będziesz się cieszył przy dystrybutorze. W Snopkowie masz Rogowskiego, ale u niego ceny zaporowe. W LU mogę Ci jeszcze polecić Warsztatownię na Wojciechowskiej. I pamiętaj najpierw rozeznanie co i jak montowane, a potem montaż. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wcześniej miałem takiego paska jak ty i mogę stwierdzić, że szału nie robi w porównaniu z tym Golfem

 

Ile to ma do setki z tym automatem ?? 9-10s ? W manualu to bym się zgodził że porównywalnie , ale nie z automatem który zabiera mu 2s.

 

2 x AC to bardzo dobra opcja .

 

Sam wiesz co masz , zdjęcia jakie są każdy widzi.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie leje mu nie

Pb na tym zavolaku :) ten reduktor nie nadaje się do turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile to ma do setki z tym automatem ?? 9-10s ? W manualu to bym się zgodził że porównywalnie , ale nie z automatem który zabiera mu 2s.

 

swojego paska sprzedałem znajomemu i robiliśmy próbę (bez pomiaru czasu) - i co ? Golf "robił" paska jak chciał, dopiero przy większych prędkościach (autostradowych) pasek doganiał golfa

 

 

Pewnie leje mu nie

 

co jeden to lepszy "fachowiec"

 

P.S.

Panowie rozumiem, że macie swoje warsztaty i montujecie na co dzień instalacje LPG i wasza wiedza i doświadczenie z tego wynika, bo jeśli "wiedza" wasza wynika tylko z teorii, poczytania artykułów i zasłyszana co koledzy opowiadają to sorry :hehe, ale skończyłbym już ten OT.

pozdro

Edytowane przez lolo.lolo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swojego paska sprzedałem znajomemu i robiliśmy próbę (bez pomiaru czasu) - i co ? Golf "robił" paska jak chciał, dopiero przy większych prędkościach (autostradowych) pasek doganiał golfa

Nie trzeba robić próby tylko mieć trochę oleju w głowie.. Około 200kg różnicy w masie aut i duży moment z dołu w 1.8T. :wmorde

co jeden to lepszy "fachowiec"

Nie masz zielonego pojęcia o niczym, a skaczesz jak szczur. Dla Takich inteligentów jak Ty nie ma miejsca w działach technicznych tylko w działach off top tam możesz bić pianę do woli.

Panowie rozumiem, że macie swoje warsztaty i montujecie na co dzień instalacje LPG

Nie, nie mam warsztatu, ale nie jedno auto stroiłem i nie jedno LPG poprawiałem po takich partaczach jak ten Twój "fachowiec".

Ale skąd Ty możesz cokolwiek wiedzieć?? Wiesz tyle co powiedzą Ci "fachury". Sam nie masz bladego pojęcia o diagnostyce zarówno silnika jak i instalacji gazowej. Więc co Ty tu się dusisz. Bijesz pianę i spamujesz.

Silnik 1.8T znam na wylot i wiem jak się zachowuje i jakie powinien mieć parametry na pamięć. A Ty tu nie skacz bo gówno wiesz i w każdym kolejnym swoim poście to udowadniasz... Żal chłopie żal dupę ściska. Zapraszam do konkretnych dyskusji, pomiarów i argumentów. A jak masz przytaczać tu opowieści mechaników i internetowe wypociny takich inteligentów jak Ty to szkoda czasu i klawiatury.

bo jeśli "wiedza" wasza wynika tylko z teorii, poczytania artykułów i zasłyszana co koledzy opowiadają to sorry

Chłopcze z czego się cieszysz?? UDOWODNIJ, że Ty masz jakiś promil wiedzy przynajmniej o swoim aucie, a nie improwizujesz. U nas jakaś wiedza jest w porównaniu do Ciebie. I daleko szukać nie trzeba, wystarczy przejrzeć posty na forach. ;) Ale co tu się produkować plujesz świni w oczy, a ta myśli, że deszcz pada.

 

Acha zapomniałbym. Skoro polecasz to niech inni wiedzą: :hehe

jeżdżę 3 lata - instalka sprawuje się rewelacyjnie,

to jeszcze pochwal się przebiegiem na tej instalacji????????:kciuki

(zaznaczam, że auto ma 63000km, z 2003r, a LPG od 3 lat.) ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko mieć trochę oleju w głowie

 

no ty chyba za dużo nie masz patrząc na styl wypowiedzi w ostatnim poście.

 

 

Nie masz zielonego pojęcia o niczym, a skaczesz jak szczur. Dla Takich inteligentów jak Ty nie ma miejsca w działach technicznych tylko w działach off top tam możesz bić pianę do woli.

 

Nie znasz mnie to mnie nie obrażaj, bo widzę że ci ciśnienie skoczyło :help

 

 

Nie, nie mam warsztatu, ale nie jedno auto stroiłem i nie jedno LPG poprawiałem po takich partaczach jak ten Twój "fachowiec".

 

to jak nie masz warsztatu i nie narabiasz w tej branży to co stroisz po szopach kabelkiem z aledrogo ???

Inni narabiają po 15 lat i tylko LPG bo na inne usługi nie mają czasu to chyba o czymś świadczy - tak?

 

Silnik 1.8T znam na wylot i wiem jak się zachowuje i jakie powinien mieć parametry na pamięć

 

i o czym to świadczy - pewnie nie jeden go zna :-)

 

 

to szkoda czasu i klawiatury

 

jak ci szkoda klawiatury to nie poć się dalej tylko poczekaj na pytania innych userów gdzie na pewno im profesjonalnie doradzisz ......

 

 

UDOWODNIJ, że Ty masz jakiś promil wiedzy przynajmniej o swoim aucie

 

a co to jakieś zawody w UDOWADNIANIE ??? Ja polegam na sprawdzonych ludziach mających pojęcie o tym co robią - ot cała filozofia. Gazowałem już nie jedno auto i przejechałem kilkaset tysięcy kilometrów (robione u tych samych ludzi) - czy to wolnyssak czy turbo nigdy nie miałem najmniejszych problemów z instalacjami LPG - TO CHYBA O CZYMŚ ŚWIADCZY !!!

 

 

to jeszcze pochwal się przebiegiem na tej instalacji????????

(zaznaczam, że auto ma 63000km, z 2003r, a LPG od 3 lat.)

 

dla twojej wiadomości ( i innych pewnie też) - przebieg autentyczny, samochód jako 3 w domu na weekendowe przejażdżki, miałem taki kaprys to sobie założyłem LPG - co nie wolno ??? Trzeba przejeżdżać autem 100 tys rocznie żeby się opłacało - chyba nie. Jak tak bardzo cię nurtuje przebieg na LPG - to wynosi on około 20 tys. km - zadowolony ???

 

P.S.

ale bijemy pianę :_) aż miło - komuś chyba nerwy nie wytrzymują albo ambicja pożera (tzw. przerost formy nad treścią)

 

pozdrawiam wszystkich "gaziarzy" :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wyluzujcie!

 

Dajcie sobie :cmok i piszcie tylko o LPG do 1,8T.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności