kserkses Zgłoś #541 Napisano 26 Lutego 2013 Pierwszy zestaw spokojnie Ci wystarczy spokojnie obsłuży nawet 1.8t więc w wolnossaku dwulitrowym jest aż nadto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekero Zgłoś #542 Napisano 26 Lutego 2013 czyli bezsensu jest przepłacanie i wybieranie tej instalacji Landi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #543 Napisano 27 Lutego 2013 czyli bezsensu jest przepłacanie i wybieranie tej instalacji Landi? do tego jest jeszcze kumaty gazownik potrzebny landi owszem ale po co przeplacac no chyba ze lubisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekero Zgłoś #544 Napisano 27 Lutego 2013 No nie za bardzo lubie Dlatego zostanę przy tym pierwszym zestawie . Dobry gazownik juz znaleziony Damian Piekarczyk ma warsztat w Bolęcinie. Na lpg forum wstawia zdjęcia każdego zagazowanego auta, same pochwały ma także myślę że to dobry wybór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #545 Napisano 27 Lutego 2013 Podpinam się pod temat z pytaniem - jaka instalacja będzie dobra do Passata 2.0i 115KM AZM. Mateusz, mam taki sam silnik i założyłem BRC. W maju miną dwa lata i jak do tej pory żadnych problemów. Koszt założenia w 2011r 2600zł. Silnik AZM ma konstrukcję prostą jak cep i praktycznie wszystko co włożysz powinno ładnie chodzić. Na marginesie. Jak zużycie oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekero Zgłoś #546 Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) Powiem Ci szczerze że samochód kupiłem 17.02.2013 także kilka dni temu.. Rok produkcji 2001 Wyjechał z salonu 2002 Prawie do końca serwisowany w ASO 160 tys PRAWDZIWEGO przebiegu i 100 % bezwypadkowy, lakiery oryginał, niedawno wymienione klocki i tarcze, góra zawieszenia. No teraz ja przy nim na start chce trochę porobić żeby bez stresu jeździć... Jutro odbieram go od mechanika po wymianie - oleju, filtrów, rozrządu, świec, kabli zapłonowych oraz szklanek bo któraś zaczęła mi dzwonić a że ja tak nie lubię to kompleksowa wymiana wszystkich.. Jak się zrobi cieplej to wstawię zdjęcia i myślę że bardzo często będę się tutaj udzielał Edytowane 27 Lutego 2013 przez tekero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #547 Napisano 28 Lutego 2013 Powiem Ci szczerze że samochód kupiłem 17.02.2013 także kilka dni temu..... Życzę dużo bezstresowo przejechanych kilometrów. Załóż wątek o swoim autku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiara Zgłoś #548 Napisano 14 Marca 2013 Witam, Też założyłem instalację BRC Sequent 24 w Czakramie w Tarnowie. Ładnie zestroili, nie ma żadnych szarpań. Dość sporych rozmiarów jest reduktor. Polecam, dobra instalacja w miarę użytkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekXXX Zgłoś #549 Napisano 25 Marca 2013 Witam,Też założyłem instalację BRC Sequent 24 w Czakramie w Tarnowie. Ładnie zestroili, nie ma żadnych szarpań. Dość sporych rozmiarów jest reduktor. Polecam, dobra instalacja w miarę użytkowania. Możesz napisać jaki masz reduktor i jakiego koloru masz wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosses Zgłoś #550 Napisano 25 Marca 2013 Witam wszystkich, w sumie jeszcze nie mam fizycznie paska, ale właśnie wygrałem przetarg w firmie na b5 1.8 turbo i chciałem się poradzić, czy jeśli kupiłem go na pół roku ewentualnie rok ( Jeśli okazałoby się, że samochód jest bezawaryjny i fajnie by mi się jeździło to pewnie zostawię go sobie na dłużej ) to czy warto inwestować w instalację gazową. Aby uniknąć komentarzy w stylu: "nie wiedząc ile będziesz jeździć nie umiem wróżyć fusów" nadmienię, że chodzi mi bardziej o to czy więcej wart jest ten samochód w momencie sprzedaży tak jak jest normalnie bez LPG, czy może z instalacją ? Samochód jest z 2003, serwisowany w ASO, na 100% bezwypadkowy i 266 tysięcy przebiegu ( oryginalny ). Obecnie jeżdżę audi 80 zagazowanym który pali mi 11-13 litrów ( nic się nie psuje ) powiem szczerze, że jak myślę o zalewaniu około 12 litrów benzyny na 100 do paska to trochę boli . Niestety jakbym wiedział, że to turbo a nie zwykły silnik to bym go nie brał, ale jak się powiedziało A to trzeba powiedzieć B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #551 Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) czy więcej wart jest ten samochód w momencie sprzedaży tak jak jest normalnie bez LPG, czy może z instalacją ?Kazdy ma indywidulane podejscie do kupujacego auta. Jeden kupi z gotowa instalka bo nie bedzie mu sie chcialo samemu zakladac, a inny powie ze gaz to zlo, a jeszcze inny woli patrzec na rece tym co ja beda zakladac.. Jesli ja ma, to na jakich gratach i jak dlugo, czy byla regularnie serwisowana itp. Wiele sie nie podbije ceny auta z LPG. ---------- Dodano o 15:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:53 ---------- jakbym wiedział, że to turbo a nie zwykły silnik to bym go nie brałTo fajny przetarg wozu, o ktorym sie nic nie wie Edytowane 26 Marca 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosses Zgłoś #552 Napisano 26 Marca 2013 Kazdy ma indywidulane podejscie do kupujacego auta. Jeden kupi z gotowa instalka bo nie bedzie mu sie chcialo samemu zakladac, a inny powie ze gaz to zlo, a jeszcze inny woli patrzec na rece tym co ja beda zakladac.. Jesli ja ma, to na jakich gratach i jak dlugo, czy byla regularnie serwisowana itp. Wiele sie nie podbije ceny auta z LPG. no tak w sumie nic nowego mi nie powiedziałeś, ale też innej odpowiedzi się nie spodziewałem, bo niestety zawsze tak jest, że to co się wkłada w samochód to się tego nie wyjmuje To fajny przetarg wozu, o ktorym sie nic nie wie No cóż, tak to już jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #553 Napisano 26 Marca 2013 ... czy warto inwestować w instalację gazową. .... To zależy ile chcesz jeździć. Przelicz sobie. LPG to wydatek ok 3 000zł, który zwraca się gdzieś po przebiegu 10-15tys km. Jeśli planujesz dłuższą eksploatację i nie przeszkadza Ci koło zapasowe w bagażniku to śmiało inwestuj. Poza tym B5 to całkiem udane autko. Przy tym przebiegu nie powinieneś mieć jakiś niespodzianek, chyba że o auto nie dbano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedass Zgłoś #554 Napisano 30 Marca 2013 Mam od pół roku B5 1.8t AEB z przebiegiem na gazie jakieś 160 tys. km (w sumie prawie 300 tys.). Od wczoraj się bawiłem z wtryskami - miałem Magic Jet a założyłem zielone H2000 (pierwsza robota przy gazie bo wcześniej były diesle). Stare miały ok. 90 tys przebiegu - szarpały i zamulały. Po założeniu nowych zrobiłem ich test i korekty (Diego G3), kilka jazd próbnych (najpierw szarpało od 4000 obr.) do zebrania map i chodzą bez porównania do poprzednich. Cieszę się z efektu i włanoręcznej roboty - gazownicy, z których pomocy dotychczas korzystałem nawet na trasę nie wyjeżdzali - nie wspominając o mapach. Mapa wygląda prawie ok - jeszcze kilka prób i myślę, że uda mi się osiągnąć prawidłową. Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #555 Napisano 30 Marca 2013 Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie???Pochwal sie pozniej wspominajac jednoczesnie o starych wartosciach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedass Zgłoś #556 Napisano 30 Marca 2013 Pochwal sie pozniej wspominajac jednoczesnie o starych wartosciach Co do starych, to od lipca ubiegłego roku (średnio 2000 km miesięcznie w cyklu: 30% miasto, 70% trasa, ale raczej nieekonomiczna) - lato-jesień średnio 11,5-13 l/100 km - zima średnio 10,5-11 l/100 km (ale PB98 około 80 zł/400 zł LPG) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafimi Zgłoś #557 Napisano 30 Marca 2013 Witam serdecznie, czy taka instalacja do paska 1.8t 2000r bedzie sensowna? - Stag 4 Qbox - Wtryskiwacze AC W01 - Reduktor Shark Wysłałem zapytanie z prośbą o dobranie instalacji do paska do jednego z zakladow montujacych lpg w moim miescie i jestem ciekaw Waszego zdania na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #558 Napisano 30 Marca 2013 Wysłałem zapytanie z prośbą o dobranie instalacji do paska do jednego z zakladow montujacych lpg w moim miescie i jestem ciekaw Waszego zdania na ten temat. Odpowiedz padla juz wielokrotnie. Wystarczy poczytac pare stron wstecz.lato-jesień średnio 11,5-13 l/100 km- zima średnio 10,5-11 l/100 km (ale PB98 około 80 zł/400 zł LPG) W zimie lpg bardziej kaloryczne, a wiec mniej pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedass Zgłoś #559 Napisano 31 Marca 2013 Mam od pół roku B5 1.8t AEB z przebiegiem na gazie jakieś 160 tys. km (w sumie prawie 300 tys.). Od wczoraj się bawiłem z wtryskami - miałem Magic Jet a założyłem zielone H2000 (pierwsza robota przy gazie bo wcześniej były diesle). Stare miały ok. 90 tys przebiegu - szarpały i zamulały. Po założeniu nowych zrobiłem ich test i korekty (Diego G3), kilka jazd próbnych (najpierw szarpało od 4000 obr.) do zebrania map i chodzą bez porównania do poprzednich. Cieszę się z efektu i włanoręcznej roboty - gazownicy, z których pomocy dotychczas korzystałem nawet na trasę nie wyjeżdzali - nie wspominając o mapach. Mapa wygląda prawie ok - jeszcze kilka prób i myślę, że uda mi się osiągnąć prawidłową. Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie??? W związku z ty co wczoraj napisałem dzisiaj zauważyłem dwa problemy: 1. Ciężko odpalał z zimnego silnika (temp. z garażu 10stC). Przy drugim kręceniu wszedł na bardzo wolne obroty (jakieś 500-600), chwycił i zaczął chodzić normalnie. 2. Na LPG od razu po przełączeniu, do rozgrzania się silnika gdzieś do 60 stC, trochę szarpał (burczał). Tak jakby chciał się przełączyć, ale nie do końca mógł. Wrażenie jakby miał trochę ręczny zaciągnięty. Po rozgrzaniu silnika oba problemy znikają. MAcie jakiś pomysł????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #560 Napisano 31 Marca 2013 Wysłałem zapytanie z prośbą o dobranie instalacji do paska do jednego z zakladow montujacych lpg w moim miescie Jaki koszt takiego zestawu?? Stag 4 Qbox Osobiście wolałbym Staga 300 ISA2 Wtryskiwacze AC W01 Tu hana zielona lub barracuda. Reduktor Shark Zapytaj, którego Ci polecają 1200 czy 1500. Reduktor nie jest zły, ale w turbo może nie dawać do końca rady, lepszym będzie AC R-01 czarny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach