Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy zestaw spokojnie Ci wystarczy

 

spokojnie obsłuży nawet 1.8t więc w wolnossaku dwulitrowym jest aż nadto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli bezsensu jest przepłacanie i wybieranie tej instalacji Landi? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli bezsensu jest przepłacanie i wybieranie tej instalacji Landi? :P

 

do tego jest jeszcze kumaty gazownik potrzebny

 

landi owszem ale po co przeplacac no chyba ze lubisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie za bardzo lubie :P Dlatego zostanę przy tym pierwszym zestawie :P. Dobry gazownik juz znaleziony Damian Piekarczyk ma warsztat w Bolęcinie. Na lpg forum wstawia zdjęcia każdego zagazowanego auta, same pochwały ma także myślę że to dobry wybór :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpinam się pod temat z pytaniem - jaka instalacja będzie dobra do Passata 2.0i 115KM AZM.

 

Mateusz, mam taki sam silnik i założyłem BRC. W maju miną dwa lata i jak do tej pory żadnych problemów. Koszt założenia w 2011r 2600zł. Silnik AZM ma konstrukcję prostą jak cep i praktycznie wszystko co włożysz powinno ładnie chodzić. Na marginesie. Jak zużycie oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci szczerze że samochód kupiłem 17.02.2013 także kilka dni temu..

Rok produkcji 2001

Wyjechał z salonu 2002

Prawie do końca serwisowany w ASO

160 tys PRAWDZIWEGO przebiegu

i 100 % bezwypadkowy, lakiery oryginał, niedawno wymienione klocki i tarcze, góra zawieszenia. No teraz ja przy nim na start chce trochę porobić żeby bez stresu jeździć... Jutro odbieram go od mechanika po wymianie - oleju, filtrów, rozrządu, świec, kabli zapłonowych oraz szklanek bo któraś zaczęła mi dzwonić a że ja tak nie lubię to kompleksowa wymiana wszystkich.. :) Jak się zrobi cieplej to wstawię zdjęcia i myślę że bardzo często będę się tutaj udzielał :P

Edytowane przez tekero

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem Ci szczerze że samochód kupiłem 17.02.2013 także kilka dni temu..

...

 

Życzę dużo bezstresowo przejechanych kilometrów. Załóż wątek o swoim autku :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Też założyłem instalację BRC Sequent 24 w Czakramie w Tarnowie. Ładnie zestroili, nie ma żadnych szarpań. Dość sporych rozmiarów jest reduktor. Polecam, dobra instalacja w miarę użytkowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Też założyłem instalację BRC Sequent 24 w Czakramie w Tarnowie. Ładnie zestroili, nie ma żadnych szarpań. Dość sporych rozmiarów jest reduktor. Polecam, dobra instalacja w miarę użytkowania.

Możesz napisać jaki masz reduktor i jakiego koloru masz wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, w sumie jeszcze nie mam fizycznie paska, ale właśnie wygrałem przetarg w firmie na b5 1.8 turbo i chciałem się poradzić, czy jeśli kupiłem go na pół roku ewentualnie rok ( Jeśli okazałoby się, że samochód jest bezawaryjny i fajnie by mi się jeździło to pewnie zostawię go sobie na dłużej ) to czy warto inwestować w instalację gazową. Aby uniknąć komentarzy w stylu: "nie wiedząc ile będziesz jeździć nie umiem wróżyć fusów" nadmienię, że chodzi mi bardziej o to czy więcej wart jest ten samochód w momencie sprzedaży tak jak jest normalnie bez LPG, czy może z instalacją ?

Samochód jest z 2003, serwisowany w ASO, na 100% bezwypadkowy i 266 tysięcy przebiegu ( oryginalny ).

Obecnie jeżdżę audi 80 zagazowanym który pali mi 11-13 litrów ( nic się nie psuje ) powiem szczerze, że jak myślę o zalewaniu około 12 litrów benzyny na 100 do paska to trochę boli :D.

Niestety jakbym wiedział, że to turbo a nie zwykły silnik to bym go nie brał, ale jak się powiedziało A to trzeba powiedzieć B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy więcej wart jest ten samochód w momencie sprzedaży tak jak jest normalnie bez LPG, czy może z instalacją ?
Kazdy ma indywidulane podejscie do kupujacego auta. Jeden kupi z gotowa instalka bo nie bedzie mu sie chcialo samemu zakladac, a inny powie ze gaz to zlo, a jeszcze inny woli patrzec na rece tym co ja beda zakladac.. Jesli ja ma, to na jakich gratach i jak dlugo, czy byla regularnie serwisowana itp. Wiele sie nie podbije ceny auta z LPG.

 

---------- Dodano o 15:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:53 ----------

 

jakbym wiedział, że to turbo a nie zwykły silnik to bym go nie brał
To fajny przetarg wozu, o ktorym sie nic nie wie ;) Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kazdy ma indywidulane podejscie do kupujacego auta. Jeden kupi z gotowa instalka bo nie bedzie mu sie chcialo samemu zakladac, a inny powie ze gaz to zlo, a jeszcze inny woli patrzec na rece tym co ja beda zakladac.. Jesli ja ma, to na jakich gratach i jak dlugo, czy byla regularnie serwisowana itp. Wiele sie nie podbije ceny auta z LPG.

 

no tak w sumie nic nowego mi nie powiedziałeś, ale też innej odpowiedzi się nie spodziewałem, bo niestety zawsze tak jest, że to co się wkłada w samochód to się tego nie wyjmuje tongue.gif

 

To fajny przetarg wozu, o ktorym sie nic nie wie ;)

 

No cóż, tak to już jest ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... czy warto inwestować w instalację gazową. ....

 

To zależy ile chcesz jeździć. Przelicz sobie. LPG to wydatek ok 3 000zł, który zwraca się gdzieś po przebiegu 10-15tys km. Jeśli planujesz dłuższą eksploatację i nie przeszkadza Ci koło zapasowe w bagażniku to śmiało inwestuj.

Poza tym B5 to całkiem udane autko. Przy tym przebiegu nie powinieneś mieć jakiś niespodzianek, chyba że o auto nie dbano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam od pół roku B5 1.8t AEB z przebiegiem na gazie jakieś 160 tys. km (w sumie prawie 300 tys.). Od wczoraj się bawiłem z wtryskami - miałem Magic Jet a założyłem zielone H2000 (pierwsza robota przy gazie bo wcześniej były diesle). Stare miały ok. 90 tys przebiegu - szarpały i zamulały.

Po założeniu nowych zrobiłem ich test i korekty (Diego G3), kilka jazd próbnych (najpierw szarpało od 4000 obr.) do zebrania map i chodzą bez porównania do poprzednich. Cieszę się z efektu i włanoręcznej roboty - gazownicy, z których pomocy dotychczas korzystałem nawet na trasę nie wyjeżdzali - nie wspominając o mapach.

Mapa wygląda prawie ok - jeszcze kilka prób i myślę, że uda mi się osiągnąć prawidłową.

 

Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie???
Pochwal sie pozniej wspominajac jednoczesnie o starych wartosciach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pochwal sie pozniej wspominajac jednoczesnie o starych wartosciach ;)

 

Co do starych, to od lipca ubiegłego roku (średnio 2000 km miesięcznie w cyklu: 30% miasto, 70% trasa, ale raczej nieekonomiczna)

- lato-jesień średnio 11,5-13 l/100 km

- zima średnio 10,5-11 l/100 km (ale PB98 około 80 zł/400 zł LPG)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

czy taka instalacja do paska 1.8t 2000r bedzie sensowna?

 

- Stag 4 Qbox

- Wtryskiwacze AC W01

- Reduktor Shark

 

Wysłałem zapytanie z prośbą o dobranie instalacji do paska do jednego z zakladow montujacych lpg w moim miescie i jestem ciekaw Waszego zdania na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wysłałem zapytanie z prośbą o dobranie instalacji do paska do jednego z zakladow montujacych lpg w moim miescie i jestem ciekaw Waszego zdania na ten temat.
Odpowiedz padla juz wielokrotnie. Wystarczy poczytac pare stron wstecz.
lato-jesień średnio 11,5-13 l/100 km

- zima średnio 10,5-11 l/100 km (ale PB98 około 80 zł/400 zł LPG)

W zimie lpg bardziej kaloryczne, a wiec mniej pali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam od pół roku B5 1.8t AEB z przebiegiem na gazie jakieś 160 tys. km (w sumie prawie 300 tys.). Od wczoraj się bawiłem z wtryskami - miałem Magic Jet a założyłem zielone H2000 (pierwsza robota przy gazie bo wcześniej były diesle). Stare miały ok. 90 tys przebiegu - szarpały i zamulały.

Po założeniu nowych zrobiłem ich test i korekty (Diego G3), kilka jazd próbnych (najpierw szarpało od 4000 obr.) do zebrania map i chodzą bez porównania do poprzednich. Cieszę się z efektu i włanoręcznej roboty - gazownicy, z których pomocy dotychczas korzystałem nawet na trasę nie wyjeżdzali - nie wspominając o mapach.

Mapa wygląda prawie ok - jeszcze kilka prób i myślę, że uda mi się osiągnąć prawidłową.

 

Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie???

 

W związku z ty co wczoraj napisałem dzisiaj zauważyłem dwa problemy:

1. Ciężko odpalał z zimnego silnika (temp. z garażu 10stC). Przy drugim kręceniu wszedł na bardzo wolne obroty (jakieś 500-600), chwycił i zaczął chodzić normalnie.

 

2. Na LPG od razu po przełączeniu, do rozgrzania się silnika gdzieś do 60 stC, trochę szarpał (burczał). Tak jakby chciał się przełączyć, ale nie do końca mógł. Wrażenie jakby miał trochę ręczny zaciągnięty.

 

Po rozgrzaniu silnika oba problemy znikają.

 

MAcie jakiś pomysł?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wysłałem zapytanie z prośbą o dobranie instalacji do paska do jednego z zakladow montujacych lpg w moim miescie

Jaki koszt takiego zestawu??

Stag 4 Qbox

Osobiście wolałbym Staga 300 ISA2

Wtryskiwacze AC W01

Tu hana zielona lub barracuda.

Reduktor Shark

Zapytaj, którego Ci polecają 1200 czy 1500.

Reduktor nie jest zły, ale w turbo może nie dawać do końca rady, lepszym będzie AC R-01 czarny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności