Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Na zimnym silniku spala benzynę, jak się rozgrzeje wtedy gaz.

 

---------- Dodano o 15:30 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:26 ----------

 

 

Kolego, piszesz głupoty i tyle. A co z fabrycznymi instalacjami? Kiedyś rozmawiałem z taksówkarzem, miał lanosa i 350kkm przekręcone na gazie, silniczek chodził jak nowy, bez remontów itp.

Jak ktoś eksploatuje instalację LPG po najniższych kosztach to niech się nie dziwi, że silnik pada.

Moj wujek mial Vectre A 1.8. 450kkm zrobione, z czego 350kkm na gazie na taryfie. Buda jak sito, a silnik OK.

Mial instalke drugiej generacji i troche problemow z nia, bo gazownik do dupy byl.

Niestety przesiadl sie na Vectre C, ale w dieslu 2DTi.

 

Kolega wyzej psioczy na gaz, bo moze jego silnik po prostu go nie tolerowal, albo gaziarz kiepski byl.

Np. do wiekszosci Fordow nie zaleca sie lpg, ale ludzie wsadzaja. Jedni zadowoleni, inni nie. Producent uprzedzal, wiec do kogo uzytkownicy moga miec pretensje?

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moj wujek mial Vectre A 1.8. 450kkm zrobione, z czego 350kkm na gazie na taryfie. Buda jak sito, a silnik OK.

Mial instalke drugiej generacji i troche problemow z nia, bo gazownik do dupy byl.

Niestety przesiadl sie na Vectre C, ale w dieslu 2DTi.

 

Kolega wyzej psioczy na gaz, bo moze jego silnik po prostu go nie tolerowal, albo gaziarz kiepski byl.

Np. do wiekszosci Fordow nie zaleca sie lpg, ale ludzie wsadzaja. Jedni zadowoleni, inni nie. Producent uprzedzal, wiec do kogo uzytkownicy moga miec pretensje?

 

 

ja nadal mam vectre A 2,0 wlasnie z lpg na liczniku 237kkm z czego gaz byl zalozony od 74kkm a jedynie co sie wymienilo to filtrki i raz przeplywomierz bo normalnie byla za duza dawka gazu i pop prostu wybuchl z czego blaszka sie urwala i nie dalo sie jezdzic ale to jedyny przypadek z gazem a tak to bardzo dobrze sie jezdzilo nigdy nie mialem problemow i jak narazie nie mam chociaz vectra pojdzie za niedlugo na zyletki z pododu walniecia uszczelki pod glowica ale poki co da sie jezdzic i jezdze ale nie w dalekie wyjazdy lecz jedynie do jakiegos sklepu okolo 5km w strone i autko juz tak jezdzi miesiac:) a szkoda w niego inwestowac gdyz buda powolizaczyna lapac rdzy.

 

i do swego paska rowniez wmontuje gaz bo wiem ze warto i bardzom oplacalne to jest

 

nadmieniam ze we vectrze jest gaz na jednopunkcie a teraz wiedza sie poszerzyla na temat odpowiedniej instalacji gazu co do auta

 

pozdrawiam myslacych normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

dzis w moim pasku 1.8t 150km AWT ,zamontowali mi LPG .Stag 4, Hana 2000, AC R01,butla w kole 55l, jak narazie nie moge duzo napisac bo uzytkuje go na Lpg 1 dzien,za instalacje zaplacilem 2800zl . firma AC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

dzis w moim pasku 1.8t 150km AWT ,zamontowali mi LPG .Stag 4, Hana 2000, AC R01,butla w kole 55l, jak narazie nie moge duzo napisac bo uzytkuje go na Lpg 1 dzien,za instalacje zaplacilem 2800zl . firma AC

 

Podziel się proszę wrażeniami z jazdy przy temperaturze -10 st i mniej, tylko takiej jazdy dynamicznej, pedał w podłogę i obroty powiedzmy powyżej 4 tys na biegu 2,3 lub nawet 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos sugerujesz?czy poprstu mam tak zrobic jak napisales wyzej;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejechalem juz ponad 1000 km na gazie i jestem bardzo zadowolony, testowalem go w roznych temperaturach i narazie nie ma problemu ( odpukac) a zdjecia przedstawia co mi tam zainstalowali poprosze o wypowiedzi

Dzieki z gory.2013-02-07 11.57.00.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zestaw jak najbardziej OK, nic lepszego nie potrzeba.

Gdybyś kiedyś myślał o chipie faro fi6 i zawory 6mm mogą mieć za małą przepustowość, do obecnej mocy spokojnie wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ze spalaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam 1.8t AEB 98 r. przebieg 290 tys. km - w tym 170 tys. na gazie. Mam instalację KME G3 i wtryskiwacze Magic Jet (na listwie zrobione ok. 80 tys. km). Ostatni zaczął mi lekko szarpać przy jałowym i potem w jeździe w okolicach 1900-2200 obr./min. Wyczyściłem wtryskiwacze, ale nie pomogło.

 

W związku z tym, że w temacie LPG jestem świeży prosze o informacje czy te wtrysiwacze mogą już być KO i czy jak bym chciał je wymienić to wrzucić te same czy moze droższe, np. Hana 2000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80 tys. na Magicznych Jetach to baaardzo dobry wynik. Zdecydowanie polecam Hana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spalanie miasto korki do 15 , ale w mieszaym 150km trasa i 200 km miasto wyszlo 11.8 , co do spadku mocy nic nie czuje wydaje mi sie to zabobon, aczkolwiek mysle o chipie ale nie wiem czy nie spier*** mi auta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
80 tys. na Magicznych Jetach to baaardzo dobry wynik. Zdecydowanie polecam Hana.

 

Czy jak kupię Hana to wystarczy je wpiąć w przewody, które mam, czy będzie może trzeba coś grubszego przerobić. Pytam dlatego, że zastanawiam się czy mogę je kupić, założyć i do gazownika podjechać tylko na ustawienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aczkolwiek mysle o chipie ale nie wiem czy nie spier*** mi auta ?

Do 180KM na fabrycznych podzespołach jest jak najbardziej bezpiecznie. Tylko jak robić program to nie tylko wrzucić gotowca, najważniejsze jest dostrojenie na hamowni pod AFR ;)

Czy jak kupię Hana to wystarczy je wpiąć w przewody,

Obecne wtryski masz w listwie czy pojedyńczo?

czy będzie może trzeba coś grubszego przerobić.

Nowe kostki/wtyczki w instalacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do 180KM na fabrycznych podzespołach jest jak najbardziej bezpiecznie. Tylko jak robić program to nie tylko wrzucić gotowca, najważniejsze jest dostrojenie na hamowni pod AFR ;)

 

Obecne wtryski masz w listwie czy pojedyńczo?

 

Nowe kostki/wtyczki w instalacji.

 

Wtryski mam na listwie.

 

Jeżeli tylko część elektryczna to ok. Bałem się, że może coś trzeba będzie w kolektorze grzebać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grucha czyli wstepnie wystarczyloby wymienic faro na wieksze i reduktor na wydajniejszy np na 250km? i chip na hamowni? czy jakies podzespoly trzeba by wymieniac . i czy masz dosiwadczenie ze to bedzie smigac bez problemu jesli oczywiscie ktos do ogarniety zrobi

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha czyli wstepnie wystarczyloby wymienic faro na wieksze i reduktor na wydajniejszy np na 250km?

Aby mieć 100% pewności, że instalacja obrobi tą wyższą moc to wielozawór extra, faro lub miedź fi8, elektrozawór fazy lotnej 8mm, reduktor może być AC-R01 czerwony i hany niebieskie. Tak na styk możliwe, że i obecne podzespoły obsłużyłby moc do 180KM.

Wtryski mam na listwie.

W sumie decyzja co do montażu należy do Ciebie hany możesz zamontować zarówno w listwie jak i pojedynczo.

Jeżeli tylko część elektryczna to ok. Bałem się, że może coś trzeba będzie w kolektorze grzebać.

Jeżeli nie chce Ci się lutować to możesz kupić przejściówki z magic jetów na hany. Przy okazji można wymienić wężyki gumowe na nowe, bo jak widzę instalacja już trochę pracuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aby mieć 100% pewności, że instalacja obrobi tą wyższą moc to wielozawór extra, faro lub miedź fi8, elektrozawór fazy lotnej 8mm, reduktor może być AC-R01 czerwony i hany niebieskie. Tak na styk możliwe, że i obecne podzespoły obsłużyłby moc do 180KM.

 

W sumie decyzja co do montażu należy do Ciebie hany możesz zamontować zarówno w listwie jak i pojedynczo.

 

Jeżeli nie chce Ci się lutować to możesz kupić przejściówki z magic jetów na hany. Przy okazji można wymienić wężyki gumowe na nowe, bo jak widzę instalacja już trochę pracuje ;)

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat z pytaniem - jaka instalacja będzie dobra do Passata 2.0i 115KM AZM. Rozmawiałem już z gazownikiem proponuję mi :

 

" Zestaw Stag4+, wtryskiwacze H2000 i reduktor KME Silver lub ACR01, zbiornik w kole i wlew pod klapką, koszt 2900zł, to taka średnia półka, lepsza instalacja Landi Renzo Omegas to koszt 3600zł i VSI Prins 4300zł. "

 

Wypowie się ktoś na temat tych instalacji? Budżet około 3000 ale jeśli będzie trzeba to dozbiera się do tego 3600.. :manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy zestaw spokojnie Ci wystarczy;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy na odpowiedzi innych :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności