Stochastic Zgłoś #21 Napisano 31 Grudnia 2009 Po fakcie (wymianie pompy), stwierdzam, ze jest do bardzo łatwe, poza jednym elementem- odkręcaniem pierścienia plastikowego, który dociska pompę do uszczelki... Ale na to też znalazłem patent. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #22 Napisano 3 Stycznia 2010 pochwal się! dużo czasu Ci to zajęło? jak tam wskazania poziomu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 3 Stycznia 2010 Po fakcie (wymianie pompy), stwierdzam, ze jest do bardzo łatwe, poza jednym elementem- odkręcaniem pierścienia plastikowego, który dociska pompę do uszczelki... Ale na to też znalazłem patent. O której nakrętce mówisz? Tej dużej na wierzchu zbiornika paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #24 Napisano 3 Stycznia 2010 dużo czasu Ci to zajęło?Dużo, niedużo... Około 2 godzin, ale tylko dlatego, że dwie rzeczy mnie opóźniły. Pierwsza to wtyczka, której zawleczkę ułamałem wcześniej (ale mam patent na bezproblemowe ściąganie), a druga, to pierścień plastikowy dociskający pompę do uszczelki i zbiornika paliwa. Za cholerę nie szło odkręcić (ręce bolą mnie do dziś), ale wpadłem na pomysł i wziąłem deseczkę i młotek i tak to obluzowałem, bo inaczej bym nie odkręcił (dałem też trochę wd-40 pod pierścień). Wskazanie paliwa ok, potem opiszę resztę, bo muszę wyjść... ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:38 ---------- O której nakrętce mówisz? Tej dużej na wierzchu zbiornika paliwa? Tak, czarny duży (średnica około 13 cm.) pierścień z wypustkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #25 Napisano 3 Stycznia 2010 Tak, czarny duży (średnica około 13 cm.) pierścień z wypustkami. Achaaa No to twój patent jest juz stary, bo w ten sam sposób rok temu odkrecałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #26 Napisano 3 Stycznia 2010 (edytowane) Wskazania poziomu paliwa są raczej ok. Przed wymiana miałem na wskazówce pół zbiornika i pół pierwszej podziałki ponad połowę, a po założeniu nowej pompy miałem równe pół baku. Może to kwestia tego, że w starej pompie po wyjęciu zostało z pół litra albo więcej paliwa. Trochę martwi mnie to, że trochę słyszę ta pompę jak pracuje jak stoję na luzie na skrzyżowaniu. Słychać jej pracę trochę takie cichutkie buczenie. A na zewnątrz słychać takie cichutkie piszczenie. U was też cokolwiek słychać ta pompę jak chodzi? Będę musiał jeszcze zmienić filtr paliwa, bo nawet nie wiem kiedy był zmieniany. Edytowane 3 Stycznia 2010 przez Stochastic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzYmO_ Zgłoś #27 Napisano 30 Marca 2010 moglby ktos podac mi numer pompy paliwa do AWT 2001 z etki bo robilem formata i nie mam na chwile obecna a pilnie potrzebuje, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2015 Otóż on (półpierścień), służy właśnie do tego by go wcisnąć, a tym samym zwalniasz blokadę i możesz ściągnąć wężyk. Dosłownie sekunda roboty na jeden wężyk. . Za cholere mi to nie wychodzi i nie wiem jak sciagnac te przewody. Mozesz opisac to jakos inaczej, albo pokazac na zdjeciu z google? Trochę martwi mnie to, że trochę słyszę ta pompę jak pracuje jak stoję na luzie na skrzyżowaniu. Słychać jej pracę trochę takie cichutkie buczenie. A na zewnątrz słychać takie cichutkie piszczenie.Pamietasz moze jakiej firmy pompe kupiles? Moja ori od ok 3ech tygodni tez zaczela byc slyszalna w aucie - buczenie, a dzisiaj padla calkowicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2015 Co do pompy to żeby się nie denerwować i mieć ją na lata to najlepiej vemo. Wężyk króćca pompy najlepiej podgrzać wtedy zejdzie lekko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #30 Napisano 17 Marca 2015 Operacja wymiany pompa zakonczona pozytywnie. Potwierdzam, wezyki sciaga sie baaardzo latwo Po wymianie pompy paliwa przestalo mi dzialac radio. Fakt, ze zdarzylem rozladowac aku na maxa probujac odpalic na gazie, ale ciekawe jaki to ma zwiazek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1971pawel Zgłoś #31 Napisano 3 Lutego 2018 Dnia 3.01.2010 o 12:39, Stochastic napisał: Dużo, niedużo... Około 2 godzin, ale tylko dlatego, że dwie rzeczy mnie opóźniły. Pierwsza to wtyczka, której zawleczkę ułamałem wcześniej (ale mam patent na bezproblemowe ściąganie), a druga, to pierścień plastikowy dociskający pompę do uszczelki i zbiornika paliwa. Za cholerę nie szło odkręcić (ręce bolą mnie do dziś), ale wpadłem na pomysł i wziąłem deseczkę i młotek i tak to obluzowałem, bo inaczej bym nie odkręcił (dałem też trochę wd-40 pod pierścień). Panowie, też lekko ułamałem te zawleczkę wtyczki... i jak ją teraz zdjąć? Może ktoś zna patent kolegi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach