Skocz do zawartości
marecek

Konstrukcja mocowania pompy paliwa 1.8T AWT

Rekomendowane odpowiedzi

Po fakcie (wymianie pompy), stwierdzam, ze jest do bardzo łatwe, poza jednym elementem- odkręcaniem pierścienia plastikowego, który dociska pompę do uszczelki...

 

Ale na to też znalazłem patent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pochwal się! dużo czasu Ci to zajęło? jak tam wskazania poziomu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po fakcie (wymianie pompy), stwierdzam, ze jest do bardzo łatwe, poza jednym elementem- odkręcaniem pierścienia plastikowego, który dociska pompę do uszczelki...

 

Ale na to też znalazłem patent.

O której nakrętce mówisz? Tej dużej na wierzchu zbiornika paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dużo czasu Ci to zajęło?
Dużo, niedużo... Około 2 godzin, ale tylko dlatego, że dwie rzeczy mnie opóźniły. Pierwsza to wtyczka, której zawleczkę ułamałem wcześniej (ale mam patent na bezproblemowe ściąganie), a druga, to pierścień plastikowy dociskający pompę do uszczelki i zbiornika paliwa. Za cholerę nie szło odkręcić (ręce bolą mnie do dziś), ale wpadłem na pomysł i wziąłem deseczkę i młotek i tak to obluzowałem, bo inaczej bym nie odkręcił (dałem też trochę wd-40 pod pierścień).

 

Wskazanie paliwa ok, potem opiszę resztę, bo muszę wyjść...

 

---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

 

O której nakrętce mówisz? Tej dużej na wierzchu zbiornika paliwa?
Tak, czarny duży (średnica około 13 cm.) pierścień z wypustkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tak, czarny duży (średnica około 13 cm.) pierścień z wypustkami.

Achaaa :D No to twój patent jest juz stary, bo w ten sam sposób rok temu odkrecałem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskazania poziomu paliwa są raczej ok.

Przed wymiana miałem na wskazówce pół zbiornika i pół pierwszej podziałki ponad połowę, a po założeniu nowej pompy miałem równe pół baku. Może to kwestia tego, że w starej pompie po wyjęciu zostało z pół litra albo więcej paliwa.

 

Trochę martwi mnie to, że trochę słyszę ta pompę jak pracuje jak stoję na luzie na skrzyżowaniu. Słychać jej pracę trochę takie cichutkie buczenie. A na zewnątrz słychać takie cichutkie piszczenie.

 

U was też cokolwiek słychać ta pompę jak chodzi?

 

Będę musiał jeszcze zmienić filtr paliwa, bo nawet nie wiem kiedy był zmieniany.

Edytowane przez Stochastic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moglby ktos podac mi numer pompy paliwa do AWT 2001 z etki bo robilem formata i nie mam na chwile obecna a pilnie potrzebuje, dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Otóż on (półpierścień), służy właśnie do tego by go wcisnąć, a tym samym zwalniasz blokadę i możesz ściągnąć wężyk. Dosłownie sekunda roboty na jeden wężyk.

 

.

Za cholere mi to nie wychodzi i nie wiem jak sciagnac te przewody. Mozesz opisac to jakos inaczej, albo pokazac na zdjeciu z google?

 

Trochę martwi mnie to, że trochę słyszę ta pompę jak pracuje jak stoję na luzie na skrzyżowaniu. Słychać jej pracę trochę takie cichutkie buczenie. A na zewnątrz słychać takie cichutkie piszczenie.
Pamietasz moze jakiej firmy pompe kupiles?

 

Moja ori od ok 3ech tygodni tez zaczela byc slyszalna w aucie - buczenie, a dzisiaj padla calkowicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pompy to żeby się nie denerwować i mieć ją na lata to najlepiej vemo. Wężyk króćca pompy najlepiej podgrzać wtedy zejdzie lekko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Operacja wymiany pompa zakonczona pozytywnie.

Potwierdzam, wezyki sciaga sie baaardzo latwo ;)

 

Po wymianie pompy paliwa przestalo mi dzialac radio.

Fakt, ze zdarzylem rozladowac aku na maxa probujac odpalic na gazie, ale ciekawe jaki to ma zwiazek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.01.2010 o 12:39, Stochastic napisał:

Dużo, niedużo... Około 2 godzin, ale tylko dlatego, że dwie rzeczy mnie opóźniły. Pierwsza to wtyczka, której zawleczkę ułamałem wcześniej (ale mam patent na bezproblemowe ściąganie), a druga, to pierścień plastikowy dociskający pompę do uszczelki i zbiornika paliwa. Za cholerę nie szło odkręcić (ręce bolą mnie do dziś), ale wpadłem na pomysł i wziąłem deseczkę i młotek i tak to obluzowałem, bo inaczej bym nie odkręcił (dałem też trochę wd-40 pod pierścień).

 

 

Panowie, też lekko ułamałem te zawleczkę wtyczki... i jak ją teraz zdjąć? Może ktoś zna patent kolegi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności