mrobert Zgłoś #1 Napisano 5 Czerwca 2008 Witam, niby temat wałkowany, ale jednak nie jest to do końca i ostatecznie wyjaśnione gdzie ów odpływ od strony podwozia zlokalizować. Zazwyczaj używałem pianek do odgrzybiania, ale tym razem kupiłem Wutha, którego instrukcja mówi o aplikacji środka przez odpływ rurkę odprowadzająca wodę z parownika. Ładnie opisano to w przypadku B4 w http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3182 a dla B5 jedynie szczątkowe wzmianki, że przy prawym kole lub wariant w okolicach przekładni biegów. Proszę o pomoc, bliższe określenie lub fotkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 5 Czerwca 2008 Witam, niby temat wałkowany, ale jednak nie jest to do końca i ostatecznie wyjaśnione gdzie ów odpływ od strony podwozia zlokalizować. Zazwyczaj używałem pianek do odgrzybiania, ale tym razem kupiłem Wutha, którego instrukcja mówi o aplikacji środka przez odpływ rurkę odprowadzająca wodę z parownika. Ładnie opisano to w przypadku B4 w http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3182 a dla B5 jedynie szczątkowe wzmianki, że przy prawym kole lub wariant w okolicach przekładni biegów. Proszę o pomoc, bliższe określenie lub fotkę. Szukaj pod samochodem na wysokości lewej nogi pasażera poniżej przegrody czołowej nad skrzynią biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baciar Zgłoś #3 Napisano 24 Września 2008 Witam!...a co myślicie o rozkręceniu schowka (po stronie pasażera)i nawierceniu otworu w parowniku.Potem opracować jakiś wpuszczony na stałe i szczelnie wężyk,za pomocą którego już na spokojnie w kabinie aplikować wurth? (używam go i jest dobry ale nie mam właśnie spustu w zasięgu wzroku)Osobiście schowek już raz rozkręciłem ale pudło skraplacza jest ogromne i rozbiórka owego była by ryzykowna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konrados Zgłoś #4 Napisano 25 Września 2008 Na forum widziałem fotkę z podobnym rozwiazaniem... Z tym ,że cel zainstalowania rurki był inny. Mianowicie był to odpływ wody z parownika , ponieważ oryginalny się zatkał... I z opisu wynikało ,ze sprawdzało się... Witam!...a co myślicie o rozkręceniu schowka (po stronie pasażera)i nawierceniu otworu w parowniku.Potem opracować jakiś wpuszczony na stałe i szczelnie wężyk,za pomocą którego już na spokojnie w kabinie aplikować wurth? (używam go i jest dobry ale nie mam właśnie spustu w zasięgu wzroku)Osobiście schowek już raz rozkręciłem ale pudło skraplacza jest ogromne i rozbiórka owego była by ryzykowna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach