Skocz do zawartości
Fokus

[B5] Zamiana Turbo na BRD, lub BVA

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry pomysł, moja żoncia ma lupo 1.4tdi, ale on też całkiem fajnie za....la

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

ost leciałem paskiem i niestety przy wyprzedzaniu turbo się wyłączyło - chyba się kończy:( mam AVF i program ok 180km/400Nm lub 168km/380Nm - dlaczego lub bo na dwóch różnych hamowniach wyszło różnie ale nie o tym ;)

 

1. Zastanawiam się czy zainwestować w turbo jak w oryginale czy w mocniejszą BRD o której troche czytałem.

 

2. Jak wygląda temat z włożeniem jej? - czy coś trzeba przerabiać? - bo są różne opinie

 

3. Gdzie i u kogo montować żeby nie skroili za bardzo z kasy a zrobili profesjonalnie - mieszkam w Olsztynie - warmińsko-mazurskie

 

4. No i skąd w jakiej cenie turbo i czy pójdzie na wymiane z moją za dopłatą?

 

No i najważniejsze czy po wymianie mam się martwić o dwumas? Obecnie turbo bierze w okolicach 2000-2200tys.obr. (wyczuwanie) - natomiast jeśli wcisne gaz do oporu słychać że moment jest już duży przy 1900obr. - dlatego bezpiecznie max wciskam powyżej 2200obr i idzie jak szatan...

Prosze o konkretne odpowiedzi i z góry dzięki ;)

Edytowane przez bolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. BRD

2. nic nie przerabiasz, no może jedynie wyjście z turbiny do IC, musisz dać silikon bo w w ori AVF jest złączka.

3. Jak jesteś manualny i masz kanał wymienisz sam bez problemu :)

4. najlepiej olek_wroc

 

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem że śruby, łączenie z kolektorem i z wydechem oraz rurka oleju jest identyczna?

powiedz olek_wroc - gość z wrocławia?

a fachowcy z 3miasta? jaka opinia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do 2masa, tak czy siak nie powinno się dusić auta z dołu na wysokich biegach, bo 2mas będzie miał dość, ale po wymianie na BRD powinno być ok.

 

---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:02 ----------

 

czyli rozumiem że śruby, łączenie z kolektorem i z wydechem oraz rurka oleju jest identyczna?
dokladnie wszystko P&P
powiedz olek_wroc - gość z wrocławia?
tak
a fachowcy z 3miasta? jaka opinia?
najlepiej Tune-Up Rob555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze prośba - jakieś namiary na olek_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki Kolego za pomoc :) miłego dnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam poszukuje porady wlasnie wymienilem turbo moim vw passacie 1,9 2006 rok tak jak juz pisalem wymienilem turbo na nowe wszystko pieknie szlo do czasu jak przyszed czas na odpalenie i szok przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade

 

Jest ok, na zimnym silniku turbo zawsze jest bardziej słyszalne :) To normalny objaw. Jak było by coś nie tak z turbiną to głównie objawiało by się to dużym poborem oleju, niebieskim dymem (szczególnie przy dodawaniu gazu na gorącym silniku) i dziwnymi metalicznymi dźwiękami (przycieranie łopatek o obudowę). Jeżeli sobie gwiżdże tak jak hmm w przejeżdżającym tirze - ten dźwięk chyba zna każdy, to jest wszystko okey :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam poszukuje porady wlasnie wymienilem turbo moim vw passacie 1,9 2006 rok tak jak juz pisalem wymienilem turbo na nowe wszystko pieknie szlo do czasu jak przyszed czas na odpalenie i szok przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade

 

W jakim zakresie obrotów gwiżdże ?

Na jakie turbo wymieniłeś ? takie jak w temacie ?

W brd to normalne że gwiżdże w dolnych partiach obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepsze będzie takie BRD:

http://allegro.pl/turbo-regenerowane-brd-audi-a4-b7-170km-wzmocnione-i2975531357.html

 

czy taka hybryda (nowa)jak w linku?

http://allegro.pl/turbo-tuning-vw-audi-1-9tdi-gt17-20-130-190km-i2961421842.html?

 

Niekoniecznie chce kupić ale jestem ciekaw co jest lepsze.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do normalnej jazdy hybryda.. do częstszego upalania.. BRD bo ma większe zapasy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wymianie czeka Cię jeszcze wizyta u jakiegoś dobrego tunera żeby zestroił turbinę ;)

A jak napisał '' neoeinz'' -co do 2masa, tak czy siak nie powinno się dusić auta z dołu na wysokich biegach, bo 2mas będzie miał dość, ale po wymianie na BRD powinno być ok.

;)

 

 

 

Najważniejsze, to dobrze odgrzany kotlet :lol3

 

Zobacz kolego datę :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
problem rozwiązany, miałem nieszczelność na przewodzie który idzie do gruszki, teraz pasek ciągnie od 2tysi aż jestem w szoku jak sama BRD ciągnie bez programu ŁAŁ

 

Ja też odgrzeje bo po co zaśmiecać forum nowym tematem.

Mam taki sam silnik jak Kwasny,oryginalna turbina powoli się kończy,często wchodzi w tryb awaryjny.Dość spory luz na wirniku,potrzebna będzie wymiana.

 

Chcę założyć BRD.I tu pytanie do znawców.Nie zależy mi na konkretnym przyroście koni.Po prostu chcę mieć mocniejsze turbo.Czy po wsadzeniu BRD do AVF konieczna jest zmiana softu? Jeździ ktoś bez zmiany? Jak spalanie i osiągi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcę założyć BRD.I tu pytanie do znawców.Nie zależy mi na konkretnym przyroście koni.Po prostu chcę mieć mocniejsze turbo.Czy po wsadzeniu BRD do AVF konieczna jest zmiana softu? Jeździ ktoś bez zmiany? Jak spalanie i osiągi?

nie musisz zmieniać softu, ale warto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje główne pytanie to czy pchać nowe/regenerowane ori turbo czy od razu BRD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje główne pytanie to czy pchać nowe/regenerowane ori turbo czy od razu BRD.

ja bym brał BRD jeśli w dobrym stanie,soft lepiej zmienić,na BRD silnik kręci wyżej,a dla PD-ka to nie najlepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym oroponowam soft pod brd..na serii moze pozno wstawac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu.Zdjąłem przewód powietrza od turbo.Machając wirnikiem góra/dół jest lekki luz na oko około 1mm choć ciężko to wyczuć.Luzu na lewo /prawo praktycznie nie odczułem.Jak organoleptycznie zdiagnozować "jakość" turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności