Skocz do zawartości
Gość dominman

czy radio navigation system czyta cd audio

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dominman

W świetle tego co przeczytałem na tym forum pewnie wyjdę na nowicjusza i za takiego też się uważam więc proszę o litość. Ponieważ mam samochód, którego nie kupowałem osobiści (b5 2002) i nie do końca wiem jak w nim wszystko działa (to mój pierwszy vw) więc chciałbym zapytać czy fakt, że mam zainstalowane MCD radio navigation system oznacza, że automatycznie mam zintegrowane odtwarzanie audio cd? Czy też muszę mieć jakąś konkretną wersję tego systemu? Jeśli tak to po czym rozpoznać (oprócz eksperymentowania z audio cd)?. Gdy wkładam płyty audio to nie czyta ich ten komputerek tylko każe włożyć płytę kompatybilną z navi. Podejrzewam, że może być po prostu zepsute, ale nie znam się.

 

Przy okazji, gdzie miałbym szukać zmieniarki cd w samochodzie, zakładając, że taka jest zainstalowana?

 

pozdrawiam i dziękuję za poświęceni mi paru chwil na wyjaśnienie tych z pozoru trywialnych kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

Jesli masz MCD to ona czyta plyty Audio CD... Ale to Twoje rozkodowanie okreslenia MCD-nie wiem, czy jest akurat trafne... Po prostu sa dwa rodzaje navi w Paskach-MCD i MFD (ta druga ma kolorowy wysiwetlacz i nie czyta plyt Audio).

Jak wsadzasz plytke z muzyka w Audio to nacisnij na Navi przycisk z napisem CD :D

 

Jesli hccesz juz szukac zmieniarki-patrz w bagazniku w bocznych schowkach oraz w podlokietniku miedzy przednimi fotelami.

 

No i tak na marginesie-korzystaj z forumowej wyszukiwarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pluti77