lebow Zgłoś #41 Napisano 4 Września 2011 Zauwazylem ze pompka co 2-4 godz dopompowuje uklad. Pompa nie ma czujnika który mierzy podciśnienie w układzie tylko krańcówki w siłownikach. Jeśli faktycznie miał byś nieszczelność pompka pracowałby dość długo za pierwszym razem lub któryś z rygli nie pracowałby prawidłowo-oczywiście jeszcze klapa bagażnika i klapka wlewu paliwa. Najbliżej jest do samej klapki reszta to trzeba szukać trójników, ale...... Poczytaj TO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #42 Napisano 4 Września 2011 no po 10s od zamkniecia jeszcze dopompowuje uklad. dzis przyjrze sie jeszcze ryglom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #43 Napisano 5 Września 2011 No i wszystkie rygielki sie chowaja od razu, nie podnosza ani nic z tym zwiazanego... naprowadzcie mnie gdzie mam szukac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #44 Napisano 5 Września 2011 pompke mozesz sprawdzic w ten sposób: zdejmij wężyk z pompki zamknij drzwi i zatkaj palcem pompkę, jeśli odrazu zamilknie to znaczy że jest ok. Jeśli jest ok to musisz szukać dalej, było już to poruszane, najczęściej rozszczelnia się siłownik klapki wlewu paliwa, u mnie był np. pęknieta guma od tego trzpienia co wychodzi. Jedyny sposób to zamykasz otwierasz i szukasz po kolei gdzie Ci syczy. Miejsc może być naprawdę dużo. Sprawdź dokładnie w bagażniku pózniej przełączki w drzwiach jak dalej nic to trzeba by pruć tapicere z drzwi. No ale to jest moje zdanie na ten temat Kto wie lepiej niech poprawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #45 Napisano 5 Września 2011 (edytowane) pompke mozesz sprawdzic w ten sposób: zdejmij wężyk z pompki zamknij drzwi i zatkaj palcem pompkę, jeśli odrazu zamilknie to znaczy że jest ok po co sprawdzać pompkę kiedy wiadomo że jest ok? Przecież koledze jak zamknie drzwi pompka się wyłącza. Pompa nie ma czujnika który mierzy podciśnienie w układzie tylko krańcówki w siłownikach.i należy dodać że one też nie kontrolują ciśnienia w układzie. Nawet gdyby po minucie od zamknięcia auta np przeciąć któryś z wężyków to pompka nie powinna się załączyć.Moim zdaniem któryś z siłowników daje sygnał do dopompowywania. Sprawdź odpinając je po kolei, zacznij od siłowniczka w drzwiach kierowcy. Edytowane 5 Września 2011 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #46 Napisano 5 Września 2011 Ja miałem trochę inną sytuacje z centralnym zamek zamykał się ale nie mogłem otworzyc okazało się że ktoś źle poprowadził kabelki w przednich drzwiach od klamki zewnętrznej i za każdym razem jak ktoś otwierał szybę to się przecierał aż zaczął robi przepięcia wariował centralny i co jakiś czas strzelał mi bezpiecznik od alarmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianlechocki Zgłoś #47 Napisano 6 Września 2011 Witam Mój problem polega na tym że gdy zamykam przednie drzwi kluczykiem to albo : zamykają się wszystkie 4 zamykają się tylko 1 od kierowcy i to tak jak mu się tam podoba raz tak raz tak jak wiatr zawieje dodam też że nie zamyka w ogóle za każdym razem tylnej klapy bagażnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #48 Napisano 6 Września 2011 Witam Mój problem polega na tym że gdy zamykam przednie drzwi kluczykiem to albo :zamykają się wszystkie 4 zamykają się tylko 1 od kierowcy i to tak jak mu się tam podoba raz tak raz tak jak wiatr zawieje dodam też że nie zamyka w ogóle za każdym razem tylnej klapy bagażnika Rozumiem , że problem dotyczy passka B5 - jesli tak to może zapytaj w dziale B5 . Podejrzewam że centralny w B5 rózni się od centrala w B3. Pozdr.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #49 Napisano 7 Października 2011 Witam no i doszło do tego ze pompkę CH.. strzelił. Okazało się po rozebraniu8 ze uzwojenia na wirniku ciemne jak tabaka i silnik ma zworę. Kapota!!! Tydzień jezdziłem bez pompy i musiałem drutem otwierać bagażnik. Kupiłem używkę z allegro i jest git. Pompa szybko pompuje i szybko sie wylącza. Jezeli ktoś miał taki sam problem to pompka do zmiany. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #50 Napisano 7 Października 2011 Kupiłem używkę z allegro i jest git VDO czy HELLA ? Na VDO się już przejechałem, elektronika na płytce wariowała, przerobiłem tylko silniczek (a różnią się niestety długością ośki) i zreanimowałem pompkę HELLI i teraz wiem co to znaczy brak problemów z centralnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #51 Napisano 7 Października 2011 a ja przeczytałem trochę Twoich publikacji Włodek, zmieniłem siłowniki w dwuch drzwiach i problem dopompowywania i podwójnego otwierania ustąpił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #52 Napisano 12 Października 2011 VDO czy HELLA ? HELLA. I teraz sie okazało że jak zamknę wszystkie rygle z pilota to mi po paru sekundach troszke dopompowuje. Sprawdzałem pompkę i przy zdjętym weżyku z pompki i zatkaniu wylotu na pompce ta tez po chwilce dopompowuje ztym ze szybciej to robi i kończy. Nie wiem co mysleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #53 Napisano 12 Października 2011 Sprawdzałem pompkę i przy zdjętym weżyku z pompki i zatkaniu wylotu na pompce ta tez po chwilce dopompowuje ztym ze szybciej to robi i kończy Układ masz szczelny tylko elektryka wariuje. TUTAJ masz potencjalne powody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #54 Napisano 12 Października 2011 Nie wiem co mysleć 1. posłuchaj czy któryś siłowniczek nie robi cyknięcia po zamknięciu drzwi, przed samym dopompowaniem. 2. jeżeli robi, wina w siłowniku, lub w cięgnie do "dzyndzla", trzeba troszkę wydłużyć lub wymienić siłownik 3. jeżeli nie robi, wina pompki Edit: Włodek nauczyłeś gówniarza, teraz na forum powtarza za Tobą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #55 Napisano 12 Października 2011 Zauważyłem ze przednich drzwiach puka i siłownik z ryglem w wlewie paliwa tak jak by sie cofał po zamknięciu i w tedy jest dopompowywanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #56 Napisano 12 Października 2011 Zauważyłem ze przednich drzwiach puka i siłownik z ryglem w wlewie paliwa tak jak by sie cofał po zamknięciu i w tedy jest dopompowywanie. to już wiesz gdzie szukać przyczyny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #57 Napisano 12 Października 2011 O.k tylko co ma to ze pompa bez podłączonych węzyków na sucho też dopompowuje do tego ze puka w przednich drzwiach i cofa sie rygiel wlewu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #58 Napisano 12 Października 2011 O.k tylko co ma to ze pompa bez podłączonych węzyków na sucho też dopompowuje do tego ze puka w przednich drzwiach i cofa sie rygiel wlewu? podmień pompę na chwilę i zobaczysz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #59 Napisano 16 Listopada 2011 Witam, mam problem z podłączeniem pompki do zamka centralnego. Kupiłem na allegro używkę na 12 pinów, ponieważ nie miałem jej w ogóle po kupnie, została tylko sama zaśniedziała wtyczka (również na 12 pinów) lecz kable były zaśniedziałe, że zostało w niej może z 5.. reszta wypadła Problem pojawił się gdy chciałem zlutować nową kostkę do kabli, uciąłem je trochę dalej, przetarłem papierem ściernym by poprawić połączenie.... i przeliczyłem kable w tej zakupionej jest 12 przewodów a w samochodzie 11... a co lepsze 4 sztuki różnią się kolorami lub grubością 1. jeden cienki brązowy został luzem (ten jako ostatni) 2. czarny w samochodzie jest cieńszy niż w używce 3. cienki żółto biały jest w używce, zaś w aucie żółto niebieski Te żółte połączyłem, aby sprawdzić lecz nic to nie dało. Po połączeniu pompka działa, słychać jak nabija ciśnienie lecz żadne z drzwi się nie zamykają, poza wlewem - został zamknięty ale już się nie otworzył :dupablada Jest jakaś możliwość połączenia tych dwóch instalacji? Dołączam zdjęcia: pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #60 Napisano 16 Listopada 2011 a co lepsze 4 sztuki różnią się kolorami lub grubością Ja widzę tylko jeden o innym kolorze i jeden o innej grubości.... Sprawdź na którym kablu pojawia sie plus ze stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach