momasz1 Zgłoś #21 Napisano 17 Lipca 2008 no dobra ale u mnie wentylatory chodzą a dolny wąż chłodnicy jest zimny czyli termostat działa tylko na zegarach mam 80-85 więc co jest walnięte czujnik (ma ok 4 m-cy) zegary bo termostat działa Jak sprawdzić temp płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #22 Napisano 17 Lipca 2008 Witam, Jak dolny wąż chłodnicy jest zimny to chyba termostat nie puszcza dużego obiegu. Wydaję mi się, że jak górny i dolny jest tej samej temperatury to wtedy jest ok. Skoro na zegarach masz 80-85`C a termostat zaczyna sie otwierac w chyba 83`C to stawiałbym jednak na termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielu Zgłoś #23 Napisano 17 Lipca 2008 wygląda jakby termostat był otwarty na stałe. idź do marketu kup termometr z podziałką do 120 stopni (w działach z akcesoriami do herbaty) wsadz do zbiorniczka wyrównawczego. do wyniku pomiaru dodaj 5% i masz mniej więcej temp. jaką powinno Ci pokazywać na desce. druga wskazówka to właczanie się wiatraka. wiatrak włacza się przy min.85 stopniach, orginalny przy 95. zastanawia mnie tylko ten zimny wąż na dole. gdyby termostat się nie otwierał to temperatura szybko by rosła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #24 Napisano 18 Lipca 2008 u mnie temperatura w korku skacze w przedziale 90-105 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozarz Zgłoś #25 Napisano 18 Lipca 2008 Witam! Tak jak u kolegi matysa 90-105 st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wald30 Zgłoś #26 Napisano 18 Lipca 2008 Tez mam problem z ta wskazówka od temperatury i nie wiem czy sie zawiesza czy tak ma. Jak zapalam auto i np pojezdze to nie drgnie stoi na dole. Potem dopiero przy ponownym odpaleniu np po 3 minutach pokaze 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach