Skocz do zawartości
mk3-m1

temperatura płynu chłodniczego

Rekomendowane odpowiedzi

jakie temperatury osiągacie płynu chłodniczego przy włączonej klimie stojąc w korku i jadąc

pozdrawiam!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie temperatury osiągacie płynu chłodniczego przy włączonej klimie stojąc w korku i jadąc

pozdrawiam!!!!

jaki płyn chłodniczy ? :eek:

sprecyzuj pytanie, chodzi Ci chyba o płyn chlodzący (wskazanie na zegarach)?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90 stopni:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90-105 stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90 nieważne gdzie i kiedy lato/zima trasa/korek 90 jak w mordę strzelił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skelos

Witam 90-100 stopni,bez różnicy czy klima, korek,ciepło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 90,95 stopni i jest okej.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 90 po 105

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Non-stop 90 stopni jak sie rozgrzeje. Wskazowka tak pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Non-stop 90 stopni jak sie rozgrzeje. Wskazowka tak pokazuje.

Wskazówka i u mnie pokazuje non-stop 90st, ale podłączając vaga jest coś ok 85st o ile dobrze pamiętam. W każdym bądź razie troszkę miej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wskazówka i u mnie pokazuje non-stop 90st, ale podłączając vaga jest coś ok 85st o ile dobrze pamiętam. W każdym bądź razie troszkę miej.

 

 

 

i tak wlasnie ma byc. zegary to tylko wskazowka. punkt otwarcia termostatu to 87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90-100 st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witanko.

To albo ja mam coś z silnikiem albo nie kumam nic. Jak przy obecnych temperaturach po utknięciu w korku na np. 20 minut (1, 2, bieg) temperatura może trzymać non stop 85-90 stopni? Takie cuda są np. w Fordzie Scorpio u staruszka. Gdzie i kiedy by nie jechał/stał ma wskaźnik centralnie na 90. U mnie (zalany różowe borygo) przy takich zatorach wskazuje 100-110. Wystarczy "przewietrzyć" go kilkaset metrów do następnych świateł i 90-95. Normalnie w trasie 80-85. Wiatrak mi się włącza przy 95 - sprawdzane wczoraj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

A przy jakiej temperaturze na wskaźniku zaczyna migać dioda temperatury cieczy chłodzącej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamis

U mnie 75 do max 90 w korku.Z tym,że mam 2 wentylatory.Może to ma jakiś wpływ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
90 nieważne gdzie i kiedy lato/zima trasa/korek 90 jak w mordę strzelił.

Ja mam tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie normalnie w czasie jazdy 70-75 stopni.

W korku rzadko przekracza 100.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzić przy jakiej temperaturze czujnik załącza wentylatory bo u mnie to chyba zawcześno nigdy nie mam 90 stopni tylko 80-85 na wskaźniku chyba że on jest walnięty bo przy takim wskazaniu już działają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak sprawdzić przy jakiej temperaturze czujnik załącza wentylatory bo u mnie to chyba zawcześno nigdy nie mam 90 stopni tylko 80-85 na wskaźniku chyba że on jest walnięty bo przy takim wskazaniu już działają

 

Wentylator dwubiegowy jest sterowany włącznikiem dwustopniowym przy chłodnicy z prawej strony

1 prędkość - temp włączania 92-97 temp wyłączania 84-91

2 prędkość - temp włączania 99-105 temp wyłączania 91-98;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temperatura poniżej 90 to uszkodzony termostat i niszczenie silnika. Temperatura 90-95 to w miarę norma, oczywiście najlepiej jest jak idealnie 90 się utrzymuje, ale w gorące dni czasem o to ciężko w korku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności