Gość alex73pl Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2008 W trakcie moich problemow z systemem podcisnien uszkodzilem mechanicznie zawor N75 i stanalem przed koniecznoscia wymiany na nowy (pisalem o tym wczesniej). Ze wzgledu na duza roznice w cenie kupilem 1J0 960 672 A a nie 1H0 960 672 A co wiazalo sie z modyfikacja wtyczki (z prostokatnej na polokragla). Szukalem wtyczki, szukalem przejsciowki, niestety nie znalazlem niczego, wiec postanowilem podlaczyc go "na krotko". Zabralem sie do roboty, oczyscilem sobie pole pracy z roznych rur, przewodow i wezykow, odwinalem gumowa oslone wtyczki, zeby sprawdzic, ktory przewod gdzie idzie i co? okazalo sie, ze z obudowy wtyczki w bardzo latwy sposob mozna wyciagnac fioletowa( a moze rozowa?) kostke, w ktorej osadzone sa przewody. Tak spreparowana wtyczke podlaczamy do N75, pamietajac o prawidlowej polaryzacji, ostroznie naciagamy gumowa oslone na kolnierz zaworu N75 i juz po problemie Proste, prawda? pozdrawiam Robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2008 Zupełnie bez sensu, bo można w ASO kupić wtyczkę nowego typu, przełożyć konektorki do nowej wtyczki i zrobić to tak, jak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość alex73pl Zgłoś #3 Napisano 30 Maja 2008 Gdybym byl w Polsce napewno bym tak zrobil, ale tu gdzie mieszkam nie jest to takie proste. W innym miejscu prosilem o podanie numeru katalogowego wlasciwej wtyczki ale nikt nie odpowiedzial a w "serwisie" VW pan najpierw probowal mnie przekonac do kupienia 1H0 a potem stwierdzil, ze takiej wtyczki to nie dostane, chyba ze zamowie cala wiazke. Stad moje kombinacje. Napisalem ta instrukcje bo na forum wiele osob mowi o wymianie wtyczki, nawet byly linki do aukcji z jakimis przejsciowkami na allegro. Jak ktos potrafi sobie poradzic to nie potrzebuje mojego opisu, ale moze znajdzie sie ktos komu sie to przyda pozdrawiam Robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #4 Napisano 8 Listopada 2008 Zupełnie bez sensu, bo można w ASO kupić wtyczkę nowego typu, przełożyć konektorki do nowej wtyczki i zrobić to tak, jak powinno być. A wg mnie bez sensu doplacac pewnie kolejne 20zl na przejsciowke skoro pomysl alex73pl tez jest dobry. Polak potrafi - hehe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #5 Napisano 8 Listopada 2008 Jak komuś szkoda parę złotych i lubi druciarstwo, to zawsze szkłem tyłek wytrze, żeby na flachę zostało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #6 Napisano 8 Listopada 2008 To juz wogole oryginal w ASO kupic z wymiana i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaszmibm Zgłoś #7 Napisano 15 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam wszystkich, Oryginalna półokrągła wtyczka do zaworu sterującego pracą turbiny o symbolu 1J0 906 627 A ma nr katalogowy 1J0 973 722 w serwisie vw, piny można sobie również dokupić w salonie lub spróbować przełożyć ze starej kostki, oryginalna półokrągła kostka kosztuje w salonie 32 zł. Jeśli ktoś chce zamienić zawór o oznaczeniu 1H0 906 627 A na 1J0 906 627. Dla niewtajemniczonych to ten sam zawór, różni się jedynie wtyczką i jest o połowę tańszy. Sami zdecydujcie czy warto się bawić w jakieś piłowanie kostek czy też inne manewry. Pozdrawiam Edytowane 15 Kwietnia 2009 przez tomaszmibm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuuu111 Zgłoś #8 Napisano 21 Stycznia 2010 Ale teraz właśnie co z tą polaryzacją proszę o dokładniejszą podpowiedź jak mają iść te kabeli..? Czy w ten sam sposób miejscowo co z tej kwadratowej kostki..? proszę o odp.. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuuu111 Zgłoś #9 Napisano 25 Stycznia 2010 Podpowie ktoś jak to podłączyć???.. czy może jest to obojętnie, czy może się coś stać jeśli pomylę kabelki.? proszę o odp. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2010 Wąż od kolanka z dolotu (czarne wejście - to nad wtyczką prądu), wąż od flanszy turba (ten przy zimnej stronie turba) - dolne wejście do N75 (białe), wąż do gruszyki - górne wejście (białe). Jak coś masz źle podłączone - to albo włączy się awaryjny (przeładuje), albo będzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuuu111 Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2010 ale chodzi mi o połączenie elektryczne... gdzie + a gdzie -"...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zalik Zgłoś #12 Napisano 15 Marca 2010 panowie a jak sprawdzic czy w autku ma sie: 1J0 906 672a czy nie 1H0 906 672a ? u mnie na zaworku jest tylko: 059 906 672a ps. tylko po ksztalcie wtyczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2010 panowie a jak sprawdzic czy w autku ma sie:1J0 906 672a czy nie 1H0 906 672a ? u mnie na zaworku jest tylko: 059 906 672a teoret. po Etce mozna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2010 u mnie na zaworku jest tylko: 059 906 672a A skad masz ten numer? ETKA nie rozpoznaje takiego numeru. Podaj VIN to pewnie da się sprawdzić jaki masz numer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zalik Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) A skad masz ten numer? sorry moj blad 627a koncowka Numer VIN : WVWZZZ3BZ1P285397 Edytowane 16 Marca 2010 przez zalik nie umiem cytowac :p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #16 Napisano 14 Marca 2011 ale chodzi mi o połączenie elektryczne... gdzie + a gdzie -"...? Biało czerwony kabel od zaokraglonej strony kostki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #17 Napisano 23 Marca 2011 Panowie czy przy wymianie przewodów podciśnienia idących od zaworu N75 na nowe muszę zachować długości fabryczne ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #18 Napisano 23 Marca 2011 Niekoniecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #19 Napisano 23 Marca 2011 Czyli mogą być np. troszkę dłuższe,a N75 sobie "poradzi" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #20 Napisano 23 Marca 2011 Powinien. Tak jak w odkurzaczu. Czy rura ma 1m czy 2m, ciagnie tak samo To jest za mala roznica w dlugosci, zeby mialo to znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach