Skocz do zawartości
Gość alex73pl

Zawór N75 - zamiana 1H0 na 1J0 - Foto story

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Panowie wiem,ze temat wałkowany,ale widzę,ze szczególnie do b5.U mnie jest problem w pasku b6 2.0 tdi, 140KM.Otóż po odpaleniu i ruszeniu przez pierwsze 200,300 metrów jazdy nie można przyspieszyc.Jest piszczenie i obroty zatrzymują się przy około 1700,nagle przestaje piszczec i jedzie sie juz normalnie,przyspiesza bez problemów.Może to byc wina zaworu N75?Gdzie on jest,prosiłbym o zdjęcie i czy można go samego wymienic?Moze jest tego jakaś inna przyczyna.Bylem na diagnozie i nic nie pokazało,żadnego błędu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Panowie wiem,ze temat wałkowany,ale widzę,ze szczególnie do b5.U mnie jest problem w pasku b6 2.0 tdi, 140KM.Otóż po odpaleniu i ruszeniu przez pierwsze 200,300 metrów jazdy nie można przyspieszyc.Jest piszczenie i obroty zatrzymują się przy około 1700,nagle przestaje piszczec i jedzie sie juz normalnie,przyspiesza bez problemów.Może to byc wina zaworu N75?Gdzie on jest,prosiłbym o zdjęcie i czy można go samego wymienic?Moze jest tego jakaś inna przyczyna.Bylem na diagnozie i nic nie pokazało,żadnego błędu nie ma.

po 1 zmiana działu kolego

po 2 skan błędów

po 3 tu masz temat do tego rodzaju pytań http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74396&highlight=etka+cz%EA%B6ci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bo moze przeszkadzam Ci kolego,ale ja w te klocki jestem slaby i nie rozumiem 2 punktow,ktore do mnie napisalas procz tego,ze zly dzial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam bo moze przeszkadzam Ci kolego,ale ja w te klocki jestem slaby i nie rozumiem 2 punktow,ktore do mnie napisalas procz tego,ze zly dzial.
mi nie przeszkadzasz ale admin może dać ci ostrzeżenie musisz podpiąć auto pod komputer i sprawdzić jakie ma błędy bo to nie musi być akurat ten zawór to może być zły kąt wtrysku, dziura w układzie dolotowym lub podciśnienia,lub wiele innych rzeczy, a pytanie o lokalizacje i nr N75 powinieneś zadać w wątku który ci podlinkowałem

PS.

czy na pewno masz auto z tym silnikiem i w tym roku produkcji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec auto bylo podpiete pod kompa i nic nie pokazalo,zero bledow,auto tak jak pisalem,ten silnik i te parametry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiec auto bylo podpiete pod kompa i nic nie pokazalo,zero bledow,auto tak jak pisalem,ten silnik i te parametry
znalazłem ten silnik ale w aucie o rok młodszym czyli z 2006r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego,teraz jeszcze musze to rozszyfrowac,pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej! z racji tego, ze n75 padl i u mnie zakupilem z polokraglym wejsciem i widze tu pewna niescislosc co do podlaczenia go do wtyczki, poniewaz patrzac na 1. zdjecie w temacie bialo-czerwony (u mnie wystepuje tam napiecie z akumulatora) przewod powinien byc dolaczony od strony kwadratowej (prawej patrzac ciagle na zdjecie!!!) nowego zaworu a ten w "zoltym" kolorze od strony okraglej (czyli lewej) w starym zaworze z calkowicie kwadratowym wejsciem tak siedzi wtyczka u mnie! chyba ze te zawory maja odwrotna polaryzacje albo u mnie kable we wtyczce sa odwrotnie c czego nie wiem ????

 

---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:03 ----------

 

sprawdzilem jeszcze raz kable we wtyczce sa pozamieniane miejscami tylko czemu i jak stary zawor tak mogl funkcjonowac??

 

---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:31 ----------

 

Dochodze do wniosku, ze u mnie po prostu fabryka dala na odwrot kolory kabli, ale instalacja jest taka sama bo we wtyczce na wlaczonym zaplonie napiecie rowne napieciu akumulatora jest tam gdzie trzeba a w drugim pinie tylko 6,7 V wiec podlacze kable kolorami na odwrot niz autor postu

Edytowane przez halski67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś zaktualizować temat ? I zdjęcia też mam zamiar wymienic zaworek ale u mnie jest kostką 1h0 A mówię mam z 1j0 nie wiem jak osądzić przewody w nowej kostce bo nie mogę dostać  się do środka pomoże ktoś? 

Edytowane przez Adicon123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze mam pytanie czy szybkozlaczki daly by radę tutaj czy nie zbyt ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 8 latach watpie. ale zycze powodzenia ;>)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jericho napisał:

po 8 latach watpie. ale zycze powodzenia ;>)

Nie chce mi się bawić z kostką I mam pytanie czy szybkozłączka dała by radę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie sonda lambda gdzie polaczenie musi byc bdb.

Szybko złączka moze byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności