adams Zgłoś #1 Napisano 27 Maja 2008 Witam chciałem wczoraj z kumplem podpiąć VAG-a do mojego B4, niestety nie można tego zrobić. Wywala błąd. nie można się połączyć Co może być przyczyną? jak to obejść/naprawić? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2008 wie ktoś ocb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2008 rozumiem, że kabel działa poprawnie i z innymi autami się łączy normalnie, nie ma problemów ? sprawdź czy w złączu diagnostycznym widać wszystkie piny, to raz a dwa to może poprzedni właściciel zrobił jakieś obejście (odcięcie złącza) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2008 tak, vag i kabelek są na 100% sprawne, podpinaliśmy nawet inny kabel i to samo... dzięki Jacku za sugestię. Sprawdzę. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 211 Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2008 Sprawdź miernikiem czy na złączu masz odpowiednie napięcia miedzy plus i minus wartość napięcia akumulatora,po przekręceniu kluczyka na linii K i L powyżej 10v.Podłączałem jedne b4 i masy nie było, to minus oddzielnie podłączyłem i poszło.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0g4l Zgłoś #6 Napisano 17 Stycznia 2009 Witam, zlutowałem sobie interfejs z LINKA i próbowałem podłączyć do mojego 1.8 AAM, ale nie udało się nawiązać komunikacji. Napięcie akumulatora między liniamii + i - mam po przekręceniu kluczyka. Tego na linii K+L nie sprawdzałem. Musze jeszcze wykluczyć przejściówkę, bo testowałem to na laptopie bez RSa i użyłem przejściówki na PL2303. Ale mam jeszcze pytanka zeby nie bawić się niepotrzebnie: 1. Czy taki interfejs podejdzie do tego silnika ? Ma 3 przewody +,-,K+L. 2. Jaki program polecacie do diagnostyki ? Próbowałem to na VaG COM 409.1. pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość shortybmx Zgłoś #7 Napisano 17 Stycznia 2009 u mnie tez sie nie dalo podlaczyc za pierwszym razem. okazalo sie ze jeden z bezpiecznikow byl padniety ale nie pamietam ktory....posprawdzaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0g4l Zgłoś #8 Napisano 19 Stycznia 2009 u mnie tez sie nie dalo podlaczyc za pierwszym razem. okazalo sie ze jeden z bezpiecznikow byl padniety ale nie pamietam ktory....posprawdzaj. a pamiętasz jakiego softu używałeś ? pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 19 Stycznia 2009 u mnie nie można było się połączyć bo: był spalony bezpiecznik od radia, i była odłączona kostka od kontrolki ABS & AIR BAG i coś znajomy pogrzebał jeszcze w kablach i już gniazdo działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam 211 Zgłoś #10 Napisano 19 Stycznia 2009 Mój przewód na porcie COM viakena, program vag-com 311-2 połączył b4 o którym pisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość shortybmx Zgłoś #11 Napisano 19 Stycznia 2009 niestety nie znam wersji tego vaga. problem byl taki ze nawel lampka kontrolna sie nie zapalala przy podlaczeniu kabla. winowajca - bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0g4l Zgłoś #12 Napisano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Witam, udało się odpalić. Problem tkwił w samym kablu - nie było przejścia na jednej ze ścieżek. Odczytałem błędy: 00515 00281 00561. Wykasowałem je i pojezdze troche, zobaczymy co bedzie. Na pewno musze zjawic sie u gaziarza, bo auto ma dziure w obrotach na LPG. Na benzynie chodzi bez zarzutów. Chociaż podobno z błedem 561 to ECU było w trybie awaryjnym wiec musze potestować to teraz. pozdrawiam, Krzysiek Edytowane 14 Lutego 2009 przez r0g4l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0g4l Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2009 Witam, No i bledy wracaja. 561 chyba udalo mi sie wyeliminowac. Łapał lewe powietrze - uszkodzona była gumowa podkładka mocująca wtrysk. Wraca też błąd od czujnika G68. Ktoś może wie czy sygnał z tego czujnika jest potrzebny ECU? Po co komputerowi prędkość pojazdu? W poldku był potrzebny do odcięcia paliwa przy puszczonym gazie na biegu. Ale czy do tego nie jest wystarczający czujnik położenia przepustnicy i obroty silnika ? Problem polega na tym, że nie moge go zlokalizować - skrzynka manualna, silnik jak w profilu. Brak też odczytów w VAGu odnośnie prędkości pojazdu w grupie 4. Ale skoro notka diagnostyczna wskazuje możliwość odczytu prędkości to chyba powinienem mieć ten czujnik? pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roster82 Zgłoś #14 Napisano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie, nie mam jednego pina (na górze, drugi od lewej) Z tego co wiem, powinien to być żołty kabel ze sterownika silnika. Czy ktoś się spotkał z brakującym pinem L-line? Można połączyć VAG'iem na 3 pinach? Edycja: Podłączyłem VAG'a, jak się okazało, 3 piny w zupełności wystarczają, ważna jest przede wszystkim Linia K. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez roster82 problem rozwiązałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aborygo Zgłoś #15 Napisano 8 Sierpnia 2017 witam tez problem z wagiem ale przy abs jak podepniemy pokazuje ze koła jadą 1km i nieda się wejśc dalej do abs jak to odpowietrzyć bo ponoć zeby odpowietrzyć musi być komunikacja z wagiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #16 Napisano 8 Sierpnia 2017 Odpowietrzanie VAGiem jest w przypadku wymiany pompy lub kompletnego wysuszenia układu, a i tak lepsze efekty daje w tym wypadku odpowietrzanie ciśnieniowe (przyrządem podającym płyn z ciśnieniem ~1 bar w zbiorniczek). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach