Skocz do zawartości
adams

Brak możliwości podłączenia VAG-a do B4 - BŁĄD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

chciałem wczoraj z kumplem podpiąć VAG-a do mojego B4, niestety nie można tego zrobić. Wywala błąd. nie można się połączyć

 

Co może być przyczyną? jak to obejść/naprawić?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś ocb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że kabel działa poprawnie i z innymi autami się łączy normalnie, nie ma problemów ?

sprawdź czy w złączu diagnostycznym widać wszystkie piny, to raz a dwa to może poprzedni właściciel zrobił jakieś obejście (odcięcie złącza) ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, vag i kabelek są na 100% sprawne, podpinaliśmy nawet inny kabel i to samo...

 

dzięki Jacku za sugestię. Sprawdzę.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź miernikiem czy na złączu masz odpowiednie napięcia miedzy plus i minus wartość napięcia akumulatora,po przekręceniu kluczyka na linii K i L powyżej 10v.Podłączałem jedne b4 i masy nie było, to minus oddzielnie podłączyłem i poszło.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zlutowałem sobie interfejs z LINKA i próbowałem podłączyć do mojego 1.8 AAM, ale nie udało się nawiązać komunikacji. Napięcie akumulatora między liniamii + i - mam po przekręceniu kluczyka. Tego na linii K+L nie sprawdzałem. Musze jeszcze wykluczyć przejściówkę, bo testowałem to na laptopie bez RSa i użyłem przejściówki na PL2303. Ale mam jeszcze pytanka zeby nie bawić się niepotrzebnie:

1. Czy taki interfejs podejdzie do tego silnika ? Ma 3 przewody +,-,K+L.

2. Jaki program polecacie do diagnostyki ? Próbowałem to na VaG COM 409.1.

 

pozdrawiam,

Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość shortybmx

u mnie tez sie nie dalo podlaczyc za pierwszym razem. okazalo sie ze jeden z bezpiecznikow byl padniety ale nie pamietam ktory....posprawdzaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie tez sie nie dalo podlaczyc za pierwszym razem. okazalo sie ze jeden z bezpiecznikow byl padniety ale nie pamietam ktory....posprawdzaj.

 

a pamiętasz jakiego softu używałeś ?

 

pozdrawiam,

Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie można było się połączyć bo: był spalony bezpiecznik od radia, i była odłączona kostka od kontrolki ABS & AIR BAG

 

i coś znajomy pogrzebał jeszcze w kablach i już gniazdo działa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój przewód na porcie COM viakena, program vag-com 311-2 połączył b4 o którym pisałem wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość shortybmx

niestety nie znam wersji tego vaga. problem byl taki ze nawel lampka kontrolna sie nie zapalala przy podlaczeniu kabla. winowajca - bezpiecznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

udało się odpalić. Problem tkwił w samym kablu - nie było przejścia na jednej ze ścieżek. Odczytałem błędy:

00515

00281

00561.

Wykasowałem je i pojezdze troche, zobaczymy co bedzie. Na pewno musze zjawic sie u gaziarza, bo auto ma dziure w obrotach na LPG. Na benzynie chodzi bez zarzutów. Chociaż podobno z błedem 561 to ECU było w trybie awaryjnym wiec musze potestować to teraz.

 

 

pozdrawiam,

Krzysiek

Edytowane przez r0g4l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

No i bledy wracaja. 561 chyba udalo mi sie wyeliminowac. Łapał lewe powietrze - uszkodzona była gumowa podkładka mocująca wtrysk.

Wraca też błąd od czujnika G68. Ktoś może wie czy sygnał z tego czujnika jest potrzebny ECU? Po co komputerowi prędkość pojazdu? W poldku był potrzebny do odcięcia paliwa przy puszczonym gazie na biegu. Ale czy do tego nie jest wystarczający czujnik położenia przepustnicy i obroty silnika ? Problem polega na tym, że nie moge go zlokalizować - skrzynka manualna, silnik jak w profilu. Brak też odczytów w VAGu odnośnie prędkości pojazdu w grupie 4. Ale skoro notka diagnostyczna wskazuje możliwość odczytu prędkości to chyba powinienem mieć ten czujnik?

 

pozdrawiam,

Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obd.jpg

Panowie, nie mam jednego pina (na górze, drugi od lewej)

Z tego co wiem, powinien to być żołty kabel ze sterownika silnika.

 

Czy ktoś się spotkał z brakującym pinem L-line? Można połączyć VAG'iem na 3 pinach?

 

 

 

Edycja:

Podłączyłem VAG'a, jak się okazało, 3 piny w zupełności wystarczają, ważna jest przede wszystkim Linia K.

Edytowane przez roster82
problem rozwiązałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam tez problem z wagiem ale przy abs jak podepniemy pokazuje ze koła jadą 1km i nieda się wejśc dalej do abs jak to odpowietrzyć bo ponoć zeby odpowietrzyć musi być komunikacja z wagiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzanie VAGiem jest w przypadku wymiany pompy lub kompletnego wysuszenia układu, a i tak lepsze efekty daje w tym wypadku odpowietrzanie ciśnieniowe (przyrządem podającym płyn z ciśnieniem ~1 bar w zbiorniczek).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności