Smuggler Zgłoś #41 Napisano 31 Lipca 2008 zagladalem w przestrzen miedzy chlodnica i zderzakiem... troszeke tam ciasno jest a IC grube sa. Postanowilem ze tez sie w to bawie. Powiedzcie mi tylko czy jak bede mial rury z SS to jak mam laczenia zrobic? bo jak walne wszystko na szytwno to chyba nie bedzie dobrze? Aha... to jaki wymiar bedzie na plug'n'play? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #42 Napisano 31 Lipca 2008 Bedzie dobrze... Marecek zmiescil wieksza loche to taki tez wejdzie (jakos bedzie musial)...pracuje w firmie zajmujacej sie obrobka stali i bez problemu mam dostep do lasera itd. Mam tylko nadzieje, ze dopasowywanie rur pojdzie gladko. Wlasnie otrzymalem wiadomosc, ze IC zostal wyslany. Z drugiej strony inna wiadomosc dosc zaskakujaca - w pewnym zrodle chca 800F + vat za k04-15. Chyba na glowy poupadali ci ludzie... Mozna dorwac gt2860rs z calym hardwarem za 700... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #43 Napisano 1 Sierpnia 2008 800F + vat za k04-15. Chyba na glowy poupadali ci ludzie... niekoniecznie... K04-015 będzie bezobsługową, bezawaryjną alternatywą dla innych zabawek... poza tym plug and play. Zakładasz i o nic więcej się nie martwisz... Tylko jeździsz, i jeździsz, i jeździsz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #44 Napisano 1 Sierpnia 2008 Marecek czy to jest cos takiego jak u Ciebie? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-VW-1-8T-Cast-Turbo-Manifold-A4-S4-A6-S6-T25-T28_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em63Q2el1177QQhashZitem250274848399QQitemZ250274848399#ebayphotohosting Pytanie offtopic: Co sie stanie jak przetne pasek napedzajacy kompresor klimy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #45 Napisano 1 Sierpnia 2008 Odpowiedź offtopic: przestanie Ci działać klima Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #46 Napisano 1 Sierpnia 2008 Marecek czy to jest cos takiego jak u Ciebie? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-...ayphotohosting wygląda fajnie, ale cena sugeruje, że lepiej od razu kupić 2... albo nawet 3 Bo z trwałością może być problem. Mój nie ma nacięć i nie pęka, a nie raz już świecił jak żarówka i cały czas znosi dzielnie 1.4 bara... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #47 Napisano 1 Sierpnia 2008 Nie potrafię się zdecydować jeżeli chodzi o turbo... Nie mam aż tyle kasiorki teraz, żeby ładować wtryski, stożek, i inne piękne rzeczy...przy zakupie Garreta. Z kolei sam K04 duuużo kosztuje jak na swoje możliwości... Czy GT28RS śmigałby na serii wtryskach itd.. Czy ktoś potrafi mi doradzić? Opcja No1 - K04-15 - plugnplay, małe możliwości, duży koszt w porównaniu do Opcji No2 Opcja No2 - GT2860RS + kolektor - seria wtryski, regulator ciśnienia paliwa, (czy to w ogole będzie działać?) OFFTOPIC: Strasznie mi halasuje kompresor klimy i chcialbym go odlaczyc / przeciac pasek. Nie mam narazie chęci wydawać kasiorki na nowy kompresor. Jeśli przetne ten pasek to czy zwykly nawiew nadal bedzie działał i czy normalnie bedę mógł jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #48 Napisano 1 Sierpnia 2008 to już wiesz dlaczego K04-015 jest takie drogie - po raz drugi to piszę... wstawisz wielkie wiadro i zacznie Ci to pompować powyżej 3,5 tys obr/min... da się, tylko to będzie męczarnia, bo nie będziesz miał w ogóle dołu, a jak już zacznie pompować, to będzie tyle co nic, bo obstawiam ledwo z 0.5 bara, żeby pokonać barierę magicznych 200 koni i granicę wydajności seryjnych wtrysków... up 2 you. Osobiście odradzam mody tego auta jeśli ma służyć do jazdy... moje mnie przerosło finansowo. Drugi raz bym tego nie zrobił, bo robiąc rachunek sumienia, na samochód poszła już konkretna suma - taki zdrowy wkład własny w duże mieszkanie by za to był czekam z wytęsknieniem na służbowy darmowóz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #49 Napisano 1 Sierpnia 2008 Przekonałeś mnie Marecek. Nie będę się pchał w Garreta. Nie ma sensu na tym aucie. Poszperam jeszcze za jakimś bardziej wydajnym KKK plugnplay... Dzięki Sobota 02/08/2008 Nareszcie dziś przyszedł FMIC i orurowanie ALU T6: Dokupiłem jeszcze DV APR R1: Wtorek 12/08/08 Mała przymiarka fmica Wisi sobie na sznurówkach hehe. FMIC będzie pasował bez cięcia pasa przedniego. Jest jeszcze sporo miejsca. Rura do turbo podejdzie nad przewodami klimy, jednak jeden z klaksonow (są dwa czego nie wiedziałem) zostanie odkręcony. Z pewnych względów będę musiał rozbierać wszystko jeszcze dwa razy: aby dopasować orurowanie, a potem jeszcze raz, przy montażu. Nie wiem jeszcze najważniejszego....Jak przymocować fmic i do czego? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #50 Napisano 23 Sierpnia 2008 czekam z niecierpliwoscia na dalsza foterelacje. sam mam podobne zamiary co do IC ale mam pytanie: chcodzi mi o przewody. mozna je zrobic z przewodu gumowego zbrojonego o fi 2.5"? guma jest moze mniej estetyczna ale duzo latwiejsza w motazu w warunkach domowych. az mnie cholera bierze bo moglbym sobie takie cos w pracy zrobic ale nie mam tego jak w samolcie przetransportowac. za duzo zachodu. niech sie ktos wypowie na temat gumy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #51 Napisano 23 Sierpnia 2008 .... Sobota 02/08/2008 Nareszcie dziś przyszedł FMIC i orurowanie ALU T6: Nie wiem jeszcze najważniejszego....Jak przymocować fmic i do czego? Pozdro Sorka a te twa "dzyndzle" na FIMC które tak odstają to przecież miejsca na śruby więc dospawaj jakiś wspornik, płaskowniki potem go odpowiednio nawierć / przyspawaj kolejne wsporniki do pasa przedniego i będziesz miał w zasadzie gotowe mocowanie. Albo możesz zrobić jakieś zgrabne obejmy ! Czy już widzisz o czym mówię ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #52 Napisano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) W piątek robiliśmy ze znajomym poważniejszą przymiarkę. Zrobiłem szkic montażu fmica. Jak tylko wrócę do pracy we wtorek, zrobię porządny rysunek z naniesionymi wymiarami. Nie zdawałem sobie sprawy jednak, że aby zdjąć starego smica trzeba praktycznie przód rozmontować. Dlatego docięliśmy rurki od strony turbo, a od strony smica bedę musiał go dosłownie wyciąć, bo nie ma mowy, żebym cały przód zdejmował a wszystko za jednym zamachem w pracy. Jeżeli chodzi o przewód elastyczny - widziałem zdjęcia takich projektów na necie. Można bez problemu kupić silikon zbrojony drutem. Właśnie taki kupiłem do połączenia DV-dolot. Jednak bedzie trzeba mimo wszystko dorobić jakąś część T (chyba również do kupienia) do podłączenia DV właśnie. Jak skończe ten temat to podam na forum jakie mniej wiecej zakręty ile stopni itd to będzie można to zastąpić silikonowymi zakrętami i łączyć tylko zaciskami krótkie odcinki rur. Edit: Mocowanie fmica mam juz w sumie opracowane. Pomysł jak zwykle z netu. We wtorek wrzuce o co mi chodzi. 26/08/08Edit: Tak będzie wyglądało mocowanie fmica: Edit: 05/09/2008 Idzie to wszystko jak krew z nosa... Dlatego, że mam sporo roboty w pracy i dlatego, że tu kkkk wkółko leje... Nie mniej jednak - rura od strony turbo jest już pospawana - jutro zrobie fotkę jak nie zapomne. W środę wymieniam wahacze ;> Rura - Turbo->IC Zastanawiam się tylko jaki będzie LAG po tej całej operacjiii. Edytowane 6 Września 2008 przez arturoski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #53 Napisano 7 Września 2008 Fajnie, Artur sobie grzebiesz, w sumie robisz to samemu i to cenie w takich mini projektach Bede bacznie obserwował twoje poczynania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #54 Napisano 8 Września 2008 Nie chcę zakładać nowego wątku... Wydaję mi się (heheh), że mam mały problem z zapłonem...tzn - Po wymianie przepływomierza na nowy auto zdaję mi się "męczyć" przy ostrym przyśpieszaniu jakoś powyżej 3K RPM. Przeczytałem w pewnej książce (Haynes Manual), że ECU dostraja timingi nawet na podstawie info z przepływomierza? ... a więc - auto po chipsie - czy nowy przepływomierz mógł spowodować jakieś opóźnienie zapłonu ? Nie wiem jak to się fachowo nazywa...Czy musiałbym się udać do tunera, żeby to skorygował? Na pewno nie chodzi tu o turbo czy coś z tych rzeczy - przy logach dynamicznych dmucha bardzo zdrowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #55 Napisano 8 Września 2008 czy nowy przepływomierz mógł spowodować jakieś opóźnienie zapłonu wg mnie nie ma to wpływu bezpośrednio. Czynnik, który wymusza cofanie się zapłonu to spalanie stukowe. WIęc albo padnięty czujnik spalania stukowego albo faktycznie stuka... Teraz dalej: skoro jedną z przyczyn spalania stukowego może być zbyt wysoka temperatura (pochodna zbyt dużej ilości powietrza) albo zbyt duże wypełnienie cylindra (zbyt dużo powietrza i paliwa) to tak - przepływomierz może być przyczyną... Tak to wygląda w teorii... A jeśli to nie stukanie, to może wymiana przepływki zbiegła Ci się z rozszczelnieniem jakiejś rurki albo kresem życia nieszczęsnego DV... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #56 Napisano 8 Września 2008 Już jakiś czas temu załadowałem mu ten DV APR R1 (stary był padnięty), który jest na paru fotkach wyżej, więc DV odpada - a te opóźnienie zapłonu zauważyłem bezpośrednio po wymianie przepływki. Zmienie jeszcze świece (mam już kupione) i wtedy zobaczę jeszcze jaki będzie efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #57 Napisano 8 Września 2008 jesteś na 100% pewny, że gdzieś nie zalałeś przez przypadek 95tki? (albo że ktoś Ci nie zalał syfu?) zdejmij wykres kątu wyprzedzenia zapłonu... ja gdzieś mam swój - porównamy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #58 Napisano 9 Września 2008 a slychac w ogole spalanie stukowe? jesli nie to pewnie jest inna przyczyna. Ja u siebie jezdzilem na 95 i nic takiego nie mialo miejsca. Zaplon faktycznie moze swirowac od kiepskiej wahy. Jak bardzo Ci opoznia? Odczytaj bledy i zrob reset kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #59 Napisano 9 Września 2008 (edytowane) Ja w zasadzie zawsze jeżdze na 95. Dzisiaj wieczorem wyskocze na motorway i zrobie log... Jeżeli chodzi o słyszalność spalania stukowego - to nie mam pojęcia jak to brzmi... Fakt coś mi tam od czasu do czasu stuka jakby jakiś luz był na wale (ale go nie ma) - słychać czasem takie głuche stukanie jakby ktoś zza ściany stukał. Jednak bezpośrednio po zmianie przepływomierza odczułem ten "spadek" mocy - no i po za tym silnik jakby bardziej warczy jak mu dam pedał w podłogę. Mam jeszczę ten stary przepływomierz - coś czuję, że go zarzuce niedługo i się sprawdzi co i jak...ale najpierw - log na motorway dziś wieczorem. Nastał wieczór więc wiooo: Edytowane 9 Września 2008 przez arturoski DODANIE LOGA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #60 Napisano 10 Września 2008 na ktorym biegu? 4? samochod po programie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach