Remik83 Zgłoś #121 Napisano 6 Czerwca 2010 ok , wiec generalnie bez rzezby sa do wyboru dwa FMIC , tylko teraz na ktory sie zdecydowac http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 czy http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=343 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #122 Napisano 6 Czerwca 2010 Do seryjnej K03 brałbym ten mniejszy z oczywistych względów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #123 Napisano 9 Lipca 2010 artur mam pytanko, jak ogarneles chlodzenie zaplonu jak nie masz ori airbox'a? a co do k04 jezeli nie kupiles jeszcze to mozemy zakrecic sie razem, ja tez bym chcial wiec moze ktos da lepsza cene za 2 no i tez mam apu wiec mozemy sie wspomagac czasami co i jak pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #124 Napisano 9 Lipca 2010 Wzmacniacz zaplonu przyczepiony jest do karoserii pod maska opaskami zaciskowymi i mysle ze nie ma tam zadnego problemu z temperatura. Jezeli chodzi o K04 to juz dawno jest na aucie. Zobacz ten watek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39680 Projekt niedlugo ruszy dalej. Czekam tylko na miejsce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #125 Napisano 26 Lipca 2010 Mam pytanie do posiadaczy FMIC-a. W te upały robi się gorąco nie tylko nam uzytkownikom, ale i samym Passatom. Czy robił ktoś mniej więcej pomiary albo może wie o ile stopni udaje się zmniejszyć temperature powietrza w dolocie po zamontowaniu FMIC-a? Wiadome, ze w te upały (tzn zeszłotygodniowe) temp. w dolocie sięga 60 stopni albo i więcej, dlatego zastanawiam się nad przymiarkami do tego projektu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #126 Napisano 27 Lipca 2010 dobry FMIC w pasku to chyba +15 stopni ponad otoczenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #127 Napisano 27 Lipca 2010 No to znaczna roznica, skoro w 30-stopniowym upale w dolocie jest dwa razy wieksza niz w otoczeniu. Zastanawiam sie tylko czy wydatek na FMIC-a rzedu 1000-1500 zl jest "oplacalny". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #128 Napisano 27 Lipca 2010 to chyba sam sensowny cooler tyle kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #129 Napisano 27 Lipca 2010 to chyba sam sensowny cooler tyle kosztuje Tam nie będzie 500km, więc i chinol za 400 da radę Piotruś... to nie racingforum - nie trzeba mieć logo HKS, żeby była frajda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #130 Napisano 27 Lipca 2010 No to znaczna roznica, skoro w 30-stopniowym upale w dolocie jest dwa razy wieksza niz w otoczeniu. Zastanawiam sie tylko czy wydatek na FMIC-a rzedu 1000-1500 zl jest "oplacalny". Jesli sie zastanowić, to żadne inwestycje w auto nie są opłacalne, bo nigdy sie nie zwrócą nawet w połowie. Jeśli chodzi o instalacje fmica do K03 po programie - raczej warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #131 Napisano 27 Lipca 2010 Piotrze, Marku, Arturze dziękuję za odpowiedź. W aucie nawet gdybym pomógł rękoma i nogami to nie bedzie 500KM. Mi wystarczy ta skromna liczba koników jaka jest dostępna na moje zawołanie Przeniesienie intercoolerka otworzyłoby mi drogę do założenia halogenów (z doświetlaniem) i parę innych fanaberii Także bedzie o czym myślec w okresie jesienno-zimowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #132 Napisano 28 Lipca 2010 logo HKSa zobowiazuje a na powaznie to najtansza opcja jest cooler z E8... tani i ma bardzo dobry przeplyw. Marek jak u Ciebie zachowuje sie tmpw dolocie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #133 Napisano 28 Lipca 2010 Marek jak u Ciebie zachowuje sie tmpw dolocie? od prół roku się zbieram, żeby taki test przeprowadzić. Jak jeszcze będzie tak gorąco jak dwa tygodnie temu, to nie omieszkam sprawdzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seknok Zgłoś #134 Napisano 2 Marca 2011 Witam koledzy! Laik trochę odgrzeje kotleta Na początek mam w planach założenie fmic'a do mojego paska + programik. Mam seryjną turbinkę, ale planuje pojeździć autem pare latek i możliwe, że z czasem wymieni się ją na większą i podłubie pare rzeczy. Rozważam zakup któregoś z tych ICków: 1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CXRacing-INTERCOOLER-28X7X2-5-FMIC-BMW-Audi-A4-Golf-GTI-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a0e05b876QQitemZ180623882358QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4510wt_768 2. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Universal-Bar-Plate-28x5-5x2-5-FMIC-Turbo-Intercooler-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem564114261aQQitemZ370459026970QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_3539wt_734 Czytając watki związane z intercoolerami trafiłem na opinie arturoskiego bodajrze , że do seryjnego K03 lepiej brać ten mniejszy. Czy jeżeli zdecydowałbym się większy mając na uwadze przyszłe modyfikacje przyniesie to jakiś nieporządany efekt? Proszę o oświecenie mnie przez bardziej pojętne w tej materii osoby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #135 Napisano 2 Marca 2011 Przy tych cenach jakie są za te chinole, to opłaca się zamówić 10sztuk albo i więcej jeśli chcesz kupić tylko jeden to z us się nie opłaca w PL kupisz w tej samej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #136 Napisano 9 Lipca 2012 Hej, ma moze ktos zdjecia fmic-a dokldanie chodzi mi o laczenie fmic-turbo w AWT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach