Jericho Zgłoś #161 Napisano 23 Czerwca 2014 Na zestawie S&R przód i S&S tył zrobiłem już ok 1.5kkm, w tym większość tras. Hamowanie bdb, zero bicia. Jedyny minus to zdecydowanie za duże pylenie klocków. Większość pisała, że pyliło im tylko na początku, mam nadzieję, że też w końcu się to i u mnie zmniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #162 Napisano 7 Sierpnia 2014 Witam, mam pytanie czy do mojego Passata B5 AHL 97 rok potrzebuję zestaw tarcze i klocki z czujnikiem czy bez bo nie chcę wpakować się na minę? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #163 Napisano 7 Sierpnia 2014 (edytowane) klepnij Tomek nr vin, jeśli chcesz tani i skuteczny hebelek to tarcze klocki ferodo - okolice 325zł za komplet na przód, ewentualnie góra 150zł za komplet - master sport ale to raczej chiński temat Edytowane 7 Sierpnia 2014 przez elemenateur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #164 Napisano 7 Sierpnia 2014 Witam, mam pytanie czy do mojego Passata B5 AHL 97 rok potrzebuję zestaw tarcze i klocki z czujnikiem czy bez bo nie chcę wpakować się na minę? Pozdrawiam jeżeli masz 97 r to masz klocki bez czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #165 Napisano 7 Sierpnia 2014 A ja myślałem o takim zestawie na przód http://www.sklepmartec.pl/p10970,tarcze-hamulcowe-280mm-klocki-przod-vw-passat-b5-1996-2000r.html 325 to sporawo tym bardziej, że swoim 101KM sportowej jazdy uprawiać nie będę. Dobry będzie ten zestaw? A właśnie ROTINGER & STEINHOF czy ROPER & STEINHOF? Co lepsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #166 Napisano 7 Sierpnia 2014 Musisz być świadomy że wybierasz spośród naprawdę budżetowych zestawów, dwie tarcze ATE po dobrym rabacie kosztują więcej niż ten zestaw. To są hamulce. Są użytkownicy którzy polecają rotinger i steinhof ale bądź świadomy że to niska półeczka. Jeśli jednak jeździsz jak rasowy kapelusz - montuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #167 Napisano 7 Sierpnia 2014 Musisz być świadomy że wybierasz spośród naprawdę budżetowych zestawów, dwie tarcze ATE po dobrym rabacie kosztują więcej niż ten zestaw. To są hamulce. Są użytkownicy którzy polecają rotinger i steinhof ale bądź świadomy że to niska półeczka. Jeśli jednak jeździsz jak rasowy kapelusz - montuj Chętnie posłucham opinii innych użytkowników. To jest temat o Steinhof i wielu poleca tutaj te klocki czy tarcze a Ty widzę nie masz o nich dobrego zdania więc mam mętlik w tej chwili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #168 Napisano 7 Sierpnia 2014 Chętnie posłucham opinii innych użytkowników. To jest temat o Steinhof i wielu poleca tutaj te klocki czy tarcze a Ty widzę nie masz o nich dobrego zdania więc mam mętlik w tej chwili. Miałem wiele razy styczność z Steinhofem i uważam że to idealny zestaw budżetowy do normalnego użytku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #169 Napisano 7 Sierpnia 2014 Tomek to nie tak. To jest budżetowy zestaw. Istnieją zdecydowanie gorsze i tańsze. Pytanie najważniejsze czego potrzebujesz od hebelków. Jeśli nie obce jest Ci ostre hamowanie - warto kupić coś porządnego. Dla mnie najważniejsza sprawa to kryterium cena/jakość. Czy zamontowałbyś klocki które w hurcie kosztują 19zł brutto do passata ? Pewnie wielu by nie zamontowała ale wielu będzie zestawy na tych klockach polecać. Najważniejsze to znalezienie pod siebie złotego środka i świadomość że to tanie budżetowe rozwiązanie. Mnóstwo ludków na forum paska i nie tylko chwali Rotingera w połączeniu ze Steinhoffem bo to działa. Może bardziej brudzi felgi bo miękkie, może szybciej się zużywa(to poniekąd wynik miękkości) ale przy tym przeliczniku cena/jakość komuś odpowiada Należy sobie odpowiedzieć jakie się ma potrzeby i temperament za kierownicą i do tego dostosować hamulec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #170 Napisano 27 Sierpnia 2014 Tarcze zmienione na nacinane nawiercane nie pamiętam producenta są ok ale klocki stainhof wywaliłem przy nie cały 50% zużyciem popękały w miejscu gdzie jest czujnik i świeciła się non stop kontrolka zużycia i do wywalenia założyłem kierunkowe MS i docieram z każdą 100 jest lepiej czyli popieranie rodzimego producenta to był błąd - - - - - aktualizacja - - - - - Ja do Steinhofa mam negatywne zdanie i osobiście nie polecam na dzień dobry wyleciał jeden kabelek czujnika ale że Passat potrzebuje tylko na jedno koło przebolałem ale nie dojechałem nawet do 50% zużycia i zaczęła błyskać kontrolka zużycia a grubość klocka jeszcze słuszna ale jak zaczęła się świecić non stop to wymieniłem bo okazało się że klocki popękały w miejscu wklejenia czujników więc z własnego doświadczenie nie polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus Zgłoś #171 Napisano 28 Sierpnia 2014 No ja już mam przejechanie 19tys z zestawem na tyle i żadnych negatywnych wrażeń nie mam, na przodzie klocki steihof są od 3 tyś i też śmigam bez problemów na chwilę obecną mogę polecić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #172 Napisano 29 Sierpnia 2014 Mam 5tys przejechane na tym zestawie i zero problemow, jak dla mnie spisuja sie dobrze, rajdowcem nie jestem i emerytem takze wiec w sam raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c-k Zgłoś #173 Napisano 6 Września 2014 Zastanawiam się nad zestawem R&S na tył.Możecie napisać jaki rozmiar do AVF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #174 Napisano 7 Września 2014 (edytowane) Ja po 1000km docierania klocków steinhoffa z przodu mam złe wrazenia fakt raz troszke przypiekłem klocki hamowalem z 160do do 120 w trasie bo gosć zaczął wyprzedzać zasmierdzialo klockami wiec moze to moja wina była szlifowalem papierem sciernym ale pomoglo tylko na kilka dni potem znowu piszczenie i popiskiwanie pojawiało się klocki poszly do kosza teraz testuje klocki Fomar miekkie Duńskiej firmy ktore mają na klockach strzałkę montażu do kierunku obrotu koła oraz shimsy antypiskowe o dziwo hamulce idealnie pasowaly do jarzma zacisku bez szlifowania pasowania jak to miało miejsce przy steinhoffie hamulce odrazu czułe bez dużych różnic w hamowaniu dotarly sie bardzo szybko juz przy mojej delikatnej jeżdzie miejskiej po okolo 100km zestaw tarcze Rotinger i klocki Fomar i nareszcie cisza bez piszczenia Polecam. Edytowane 7 Września 2014 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #175 Napisano 7 Września 2014 przypiekłem klocki hamowalem z 160do do 120To pomysl co by bylo gdybys musial hamowac do 0.A tak serio to nawet jakbys do 0 raz wyhamowal to nic sie nie powinno dziac z ukladem hamulcowym. Jesli pare razy pod rzad bys tak zrobil to co innego. Sam zreszta lekko przypalilem tarcze Rotingera poprzez rozpedzanie sie do ok 100 i hamowaniu do 20 pare razy pod rzad. Hamulec zrobil sie twardszy, tarcze lekko fioletowe, ale po paru dniach wszystko wrocilo do normy. znowu piszczenie i popiskiwanie pojawiało sięu mnie steinhof tez czasami popiskuje przy toczeniu sie, ale jest to tak rzadko i sporadycznie, ze nie przejmuje sie tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #176 Napisano 7 Września 2014 (edytowane) Oprócz pylenia to Steinhoff daje rade. Miał nadmiernie pylić tylko na początku. Zrobiłem już 25 tysi km i pylenie jakie było takie dalej jest. Edytowane 7 Września 2014 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #177 Napisano 8 Września 2014 Ja po 1000km docierania klocków steinhoffa z przodu mam złe wrazenia fakt raz troszke przypiekłem klocki hamowalem z 160do do 120 w trasie bo gosć zaczął wyprzedzać zasmierdzialo klockami wiec moze to moja wina była szlifowalem papierem sciernym ale pomoglo tylko na kilka dni potem znowu piszczenie i popiskiwanie pojawiało się klocki poszly do kosza teraz testuje klocki Fomar miekkie Duńskiej firmy ktore mają na klockach strzałkę montażu do kierunku obrotu koła oraz shimsy antypiskowe o dziwo hamulce idealnie pasowaly do jarzma zacisku bez szlifowania pasowania jak to miało miejsce przy steinhoffie hamulce odrazu czułe bez dużych różnic w hamowaniu dotarly sie bardzo szybko juz przy mojej delikatnej jeżdzie miejskiej po okolo 100km zestaw tarcze Rotinger i klocki Fomar i nareszcie cisza bez piszczenia Polecam. W wypowiedzi z zeszłego roku w tym temacie, zachwalałeś te klocki i tarcze co nie miara , nawet powiedziałeś że są lepsze od ATE , co ciekawe w jednej wypowiedzi napisałeś że hamowałeś z prędkości 190km/h i wszystko ok nic się nie działo, a teraz piszesz że ze 160km/h hamowałeś do 120km/h i klocki są do bani... Z tego co zauważyłem i czytam tu na forum w sprawie tarcz i klocków to każdy poleca to co zakupił i założył, z tym że każda NOWA tarcza i każdy NOWY klocek będzie hamował na początku bdb, sztuka jest kupić coś co na początku i w późniejszym eksploatowaniu będzie dobrze hamować. Sam chciałem kupić klocki Steinhoffa i tarcze Rottingera ale zagłębiając się dalej w temat i pytając u mechaników itp czytając opinie na różnych forach odpuściłem taki zestaw. Od 4 lat śmigam na tarczach ATE i przy ich montażu były zakładane klocki ATE , jakiś czas temu klocki zostały zastąpione TRW. Hamulce na prawdę rewelacyjne , chociaż wcale nie tani. Dlatego też szukałem czegoś tańszego i w miare dobrego, ale z tego co się już zdążyłem zorientować nie ma co oszczędzać na hamulcach i na własnym bezpieczeństwie. Przed zimą będę wymieniał tarcze i klocki i z pewnością zakupie drugi raz ATE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #178 Napisano 11 Września 2014 (edytowane) Ja, dla odmiany zamiast krytyki, zamieszczę foto, jak wygląda mój zestaw zakupiony ponad 2 miesiące temu. 1000-1500km przejechane od momentu montażu. Za to na plus zasługuje obsługa sklepu, podejście do klienta, obiecali sprawę przekazać do producenta i wyjaśnić zaistniały problem, z podkreśleniem że z takim przypadkiem spotkali się po raz pierwszy. Zobaczymy co odpiszą, dam znać. Edytowane 11 Września 2014 przez hahorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #179 Napisano 11 Września 2014 Dramat. Nic więcej chyba tu nie ma co pisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #180 Napisano 11 Września 2014 napisz cóż to za cuda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach