pawa2 Zgłoś #1 Napisano 18 Maja 2008 Mam problem z wewnętrznym obiegiem powietrza a mianowicie jak się zamknął (tzn. na powietrze tylko z wewnątrz) to nie chce się teraz otworzyć i klapka jest cały czas zamknięta. Już patrzyłem mniej więcej, o co tam biega i doszedłem do wniosku, że problem pewnie gdzieś tkwi na przewodzie „powietrznym” on non stop podaje powietrze i klapka się zamyka. Proszę o pomoc w tyj sprawie dzięki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #2 Napisano 19 Maja 2008 każdy przewód ten od podciśnień ma jakiś kolor np. zielona lub czerwona kreskę,takim samym kolorem jest zaznaczone wejście owego wężyka na danym module więc najpierw sprawdź czy wszyto dobrze masz podłączone zgodnie z kolorami, jeśli dobrze będzie podłączone to będziemy myśleć dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #3 Napisano 19 Maja 2008 yyy a jak się włancza w b4 obieg wewnętrzny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #4 Napisano 19 Maja 2008 yyy a jak się włancza w b4 obieg wewnętrzny? trzeba miec klime Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #5 Napisano 19 Maja 2008 ano właśnie bo coś mi nie pasowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawa2 Zgłoś #6 Napisano 19 Maja 2008 co do kolorów to jest to przewod czarny a ściślej gumowy bez zadnych pasków jezeli chodzi o to czy było cos przy tym robione to zapewniam ze nie i wczesniej wszystko działało czyli pstryczek kli i klapka się zamyka 2 raz klik i się otwiera. Tak jak już na wstępie wspominałem o przewodzie to odłączyłem go od "zaworku klapki" zaraz obok dmuchawy on się znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadi9 Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2008 Sprawdź ten zaworek, czy nie zaciął się. U mnie było odwrotnie, nie włączał obiegu wewnętrznego. WD-40 pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawa2 Zgłoś #8 Napisano 19 Maja 2008 oo no włąsnie bo tez wysledziłem ze to z tamtad idzie ten przewod do klapki jutro sprawdze to wieczorkiem napisze co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawa2 Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2008 Sprawdź ten zaworek, czy nie zaciął się. U mnie było odwrotnie, nie włączał obiegu wewnętrznego. WD-40 pomogło. zgadza sie zaworek był zasyfiony na maxa a tak powinien wygladac jak na zdjeciach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawa2 Zgłoś #10 Napisano 4 Czerwca 2008 no niestety działał działał i po 2 tyg. przestał działać ponownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lexus30 Zgłoś #11 Napisano 10 Czerwca 2008 Niestety, trzeba będzie wymienić na nowy. A swoją drogą jestem ciekaw jaki jest koszt takiego zaworka? Daj znać jak go wymienisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waljo Zgłoś #12 Napisano 10 Czerwca 2008 Ja też wymieniałem ten zaworek podpasowałem od chyba jakiegoś forda miał innne mocowanie ale Polak potrafi i teraz wszystko gra, koszt około 15 zł plus wkład czasowy w zainstalowanie go w komorze silnikowej. Proponował bym sprawdzić może jeszcze taką czarna "bańkę" to jest pomiędzy akumulatorem i błotnikiem z tego co wydedukowałem to jest to rodzaj zbiornika podciśnieniowego bez tego zbiornika klapka zamyka się i otwiera bardzo szybko. Może tam jest syf i wpada Ci do tego elektrozaworka i go blokuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lexus30 Zgłoś #13 Napisano 13 Czerwca 2008 Ja też wymieniałem ten zaworek podpasowałem od chyba jakiegoś forda miał innne mocowanie ale Polak potrafi i teraz wszystko gra, koszt około 15 zł plus wkład czasowy w zainstalowanie go w komorze silnikowej... Byłem się dzisiaj zapytać ile kosztuje ten zaworek (a dokładniej: "zawór magnetyczny"). Pan w sklepie dobre pół godziny szukał w katalogach, aż wreszcie znalazł i zadzwonił (chyba do hurtowni), po czym poinformował mnie o cenie - nie uwierzycie: 254 PLN! Wyśmiałem go, gdy spytał, czy zamawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio77 Zgłoś #14 Napisano 14 Czerwca 2008 wez porządnie wyczysc, przepoleruj i naoilw i bedzie smigal, ja za 1 razem na odpieprz zrobilem i tez dzialal chwile pozniej sie wzialem konkretnie i przez kolejne lata do sprzedazy auta juz zapomnialem o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waljo Zgłoś #15 Napisano 16 Czerwca 2008 U mnie nie dało się już nic zrobić bo cewka od tego elektrozaworka padła i musiałem wymienić na inny. Ale trzeba by sprawdzić czystość tego zaworka i ewentualnie miernikiem cewkę czy jest sprawna. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALY001 Zgłoś #16 Napisano 29 Lipca 2013 Witam Wiem że odkopuje starego kotleta ale czy możecie mi narysować jak ten zaworek powinien być podłączony? znaczy się który wężyk gdzie? Robiłem ostatnio poprawki lakiernicze z kumplem i mi go odłączył jak zdjął błotnik (nie wiem po jaką choler) po podłączeniu klapka już nie śmiga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 11 Sierpnia 2013 czy możecie mi narysować jak ten zaworek powinien być podłączony? Pewnie już doszedłeś do ładu a jak nie to poziomy króciec to zasilnie z akumulatora podciśnienia czyli dalej z kolektora a pionowy idzie na klapę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robik1301 Zgłoś #18 Napisano 20 Sierpnia 2013 pany u mnie tez klapa sie nie podnosi(jak jej pomoge paluchami to idzie do gory) co moze byc przyczyna ze tak ciezko ja podniesc(klape obiegu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #19 Napisano 20 Sierpnia 2013 pany u mnie tez klapa sie nie podnos Udrożnij wężyki i przedmuchaj zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach