Skocz do zawartości
pawa2

Wewnętrzny obieg powietrza???

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z wewnętrznym obiegiem powietrza a mianowicie jak się zamknął (tzn. na powietrze tylko z wewnątrz) to nie chce się teraz otworzyć :confused: i klapka jest cały czas zamknięta.

Już patrzyłem mniej więcej, o co tam biega i doszedłem do wniosku, że problem pewnie gdzieś tkwi na przewodzie „powietrznym” on non stop podaje powietrze i klapka się zamyka.

Proszę o pomoc w tyj sprawie dzięki z góry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy przewód ten od podciśnień ma jakiś kolor np. zielona lub czerwona kreskę,takim samym kolorem jest zaznaczone wejście owego wężyka na danym module więc najpierw sprawdź czy wszyto dobrze masz podłączone zgodnie z kolorami, jeśli dobrze będzie podłączone to będziemy myśleć dalej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyy a jak się włancza w b4 obieg wewnętrzny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yyy a jak się włancza w b4 obieg wewnętrzny?

trzeba miec klime ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ano właśnie bo coś mi nie pasowało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do kolorów to jest to przewod czarny a ściślej gumowy bez zadnych pasków jezeli chodzi o to czy było cos przy tym robione to zapewniam ze nie i wczesniej wszystko działało czyli pstryczek kli i klapka się zamyka 2 raz klik i się otwiera.

Tak jak już na wstępie wspominałem o przewodzie to odłączyłem go od "zaworku klapki" zaraz obok dmuchawy on się znajduje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ten zaworek, czy nie zaciął się.

 

U mnie było odwrotnie, nie włączał obiegu wewnętrznego. WD-40 pomogło.:)

HPIM9154.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oo no włąsnie bo tez :> wysledziłem ze to z tamtad idzie ten przewod do klapki

jutro sprawdze to wieczorkiem napisze co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź ten zaworek, czy nie zaciął się.

 

U mnie było odwrotnie, nie włączał obiegu wewnętrznego. WD-40 pomogło.:)

 

zgadza sie zaworek był zasyfiony na maxa a tak powinien wygladac jak na zdjeciach

DSC00999.JPG

DSC01000.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niestety działał działał i po 2 tyg. przestał działać ponownie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, trzeba będzie wymienić na nowy. A swoją drogą jestem ciekaw jaki jest koszt takiego zaworka? Daj znać jak go wymienisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waljo

Ja też wymieniałem ten zaworek podpasowałem od chyba jakiegoś forda miał innne mocowanie ale Polak potrafi ;) i teraz wszystko gra, koszt około 15 zł plus wkład czasowy w zainstalowanie go w komorze silnikowej.

Proponował bym sprawdzić może jeszcze taką czarna "bańkę" to jest pomiędzy akumulatorem i błotnikiem z tego co wydedukowałem to jest to rodzaj zbiornika podciśnieniowego bez tego zbiornika klapka zamyka się i otwiera bardzo szybko. Może tam jest syf i wpada Ci do tego elektrozaworka i go blokuje.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też wymieniałem ten zaworek podpasowałem od chyba jakiegoś forda miał innne mocowanie ale Polak potrafi ;) i teraz wszystko gra, koszt około 15 zł plus wkład czasowy w zainstalowanie go w komorze silnikowej...

 

Byłem się dzisiaj zapytać ile kosztuje ten zaworek (a dokładniej: "zawór magnetyczny"). Pan w sklepie dobre pół godziny szukał w katalogach, aż wreszcie znalazł i zadzwonił (chyba do hurtowni), po czym poinformował mnie o cenie - nie uwierzycie: 254 PLN! Wyśmiałem go, gdy spytał, czy zamawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wez porządnie wyczysc, przepoleruj i naoilw i bedzie smigal, ja za 1 razem na odpieprz zrobilem i tez dzialal chwile pozniej sie wzialem konkretnie i przez kolejne lata do sprzedazy auta juz zapomnialem o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waljo

U mnie nie dało się już nic zrobić bo cewka od tego elektrozaworka padła i musiałem wymienić na inny. Ale trzeba by sprawdzić czystość tego zaworka i ewentualnie miernikiem cewkę czy jest sprawna.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wiem że odkopuje starego kotleta ale czy możecie mi narysować jak ten zaworek powinien być podłączony? znaczy się który wężyk gdzie? Robiłem ostatnio poprawki lakiernicze z kumplem i mi go odłączył jak zdjął błotnik (nie wiem po jaką choler) po podłączeniu klapka już nie śmiga...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy możecie mi narysować jak ten zaworek powinien być podłączony?

Pewnie już doszedłeś do ładu a jak nie to poziomy króciec to zasilnie z akumulatora podciśnienia czyli dalej z kolektora a pionowy idzie na klapę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pany u mnie tez klapa sie nie podnosi(jak jej pomoge paluchami to idzie do gory) co moze byc przyczyna ze tak ciezko ja podniesc(klape obiegu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pany u mnie tez klapa sie nie podnos

Udrożnij wężyki i przedmuchaj zawór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności