Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

aha... nie wchodzi mi w tryb awaryjny (czasami, raz na kilka miesięcy)

i do 200 pociągnę go, ale zauważyłem większe zadymienie niż kiedyś (czarny dym)

miałem przepływkę pierburg'a (czy jakoś tak), parę dni temu zmieniłem na nówkę bosch'a (nic nie dało)

z odłączonym kablem przepływki jest ok !! bo bez przerwy brakuje mu mocy

 

ale... jadąc bardzo delikatnie do 50-60km/h na podłączonej przepływce i odłączonej jedzie identycznie

tyle że na odłączonej nie ma tych spadków mocy !! a na podłączonej są

 

aha ... jeszcze jedno u mnie spadki mocy nie są za każdym razem , są coraz częstsze, teraz powiedzmy 50:50

a podłączałeś go pod kompa, bo to chyba podstawa żeby od czegoś zacząć:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów , jestem świeżym użytkownikiem vw paassata i oczywiście nie bez problemów ,koledzy mam uszkodzony przepływomierz Boscha 0280218013 (06B133471) nr wkładki F00C2G2040i chciałbym go wymienić na Pierburga dlatego też potrzebował bym numer takowego Pierburga samej wkładki ,lub jeżeli ktoś wymieniał z Boscha to na co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich forumowiczów , jestem świeżym użytkownikiem vw paassata i oczywiście nie bez problemów ,koledzy mam uszkodzony przepływomierz Boscha 0280218013 (06B133471) nr wkładki F00C2G2040i chciałbym go wymienić na Pierburga dlatego też potrzebował bym numer takowego Pierburga samej wkładki ,lub jeżeli ktoś wymieniał z Boscha to na co?

Tutaj napisz: http://forum.vw-passat.pl/threads/74396-Pytanie-o-numery-czesci-ETKA-cz2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam dziwny problem passat czasami bardzo dobrze przyspiesza a czasami jak rozgrzany to do 140 ciezko go rozpedzic. niewiem w czym rzecz moze byc.. zauwazylem jak by komputer pokazywal wieksze spalanie.. nieiwiem czemu.. na pierwsyzch biegach ladnie przyspiesza ale na 4 juz slabo.:( pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Ja mam dość podobny problem do tych wyżej opisanych.Jakiś czasz temu zauważyłem że auto gdy przekroczyłem 120 km/godzinę traciło strasznie moc,strach cokolwiek wyprzedzać.Ale gdy w czasie jazdy zgasiłem silnik i ponownie go włączyłem wszystko wrócilo do normy i odzyskał moc.Ale wczoraj nie wiem czy to przypadek może upalny dzień ma jakiś wpływ na to w mieście nie przekraczałem 60 a mimo to turbina się wyłączyła i po mimo ze kilka razy go gasiłem,mocy nie odzyskał.

Nie wiem może ktoś podpowie czy czyszczenie turbiny pomoże?Słyszałem że może się przegrzewać,co by tłumaczyło trochę wczorajszy spadek mocy,muł się robi totalny jakby miał z 70 koni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy i zielony, znam się na wielu rzeczach, ale nie na samochodach, mam nadzieje, że dostane kilka wskazówek, zanim pojadę do mechanika, żeby mnie nie skasował jak za złoto. Kupiłem auto dwa dni temu, jeszcze dobrze się nie zaprzyjaźniliśmy i już stwarza problemy. Osoba od której kupiłem auto powiedziała mi, że ostatnio(tydzień temu) wymieniła filtr paliwa, jakieś badziew za 33 zł i od tamtej pory, po nocy lub po dłuższej przerwie trzeba pokręcić trochę, żeby odpalił, niby żeby paliwo przeszło z tyłu do przodu. Czy to możliwe, czy może to jakiś inny problem? Jak już od pali to nie ma problemu z ponownym zapłonem. To była pierwsza rzecz, drugi problem to wydech, raz nie ma problemu nie kopci, a za drugim razem kopci jak smok, np. zatrzymuje się, żeby wysadzić dziecko, stoje na ręcznym na luzie otwieram drzwi i tak daje, że w aucie robi się troche szaro i dusi od spalin, tak samo czasami jak ruszam, ale nie zawsze. Trzecie to utrata mocy nie może przebić się przez 2500 obr. Pierwszy raz zauważyłem to jak zapaliła się rezerwa, jade obwodnicą 140, maly podjazd, malo koni zwolił mi do 120, 2500 obr. i dalej nie daje rady, pedał w podłodze, nie ma żadnej różnicy. Pomyślałem, że może komputer wszedłw jakiś stan awaryjny, tryb oszczedności, zajechałem na orel, dolałem 10 litrów i problem rozwiązany, ale nie na długo. na następny dzień to samo, do rezerwy 2 kreski i znowu przymula, zgasiłem silnik, odpalam i nie ma problemu jest moc, nie ma znaczenia czy jade 100 czy 60, wciskam pedał i czuje jak w jednej chwili traci moc. Co to może być? czy moze to być związane z filtrem paliwa, nie wiem jak odczytać błedy, pewnie jak mpoczytam, to bede wiedział. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek-XxX i karus skoro traci Wam moc a po odpaleniu jest ok tzn. ze przechodzi w tryb awaryjny.

Zazwyczaj winna temu jest turbina a dokładniej jej zasyfione łopatki. Czyszczenie turbo powinno pomóc na tę przypadłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to turbina był regenerowana jakieś 2-3 miesiące temu, przed zakupem nie obyło się bez wizyty w warsztacie, od podwozia jakaś część od turbiny była zasyfiona, a patrząc od silnika była ładna i czysta, mechanik dziwił się że przy regeneracji nie wyczyścili tego z dołu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Mam pewien problem z moim Passatem b5 fl z 2001 r.

Silnik AVF 130 KM tylko jakoś ostatnio tych koni nie czuje.

Zaczęło się od problemów z pompowtryskiwaczami. Autko zaczęło szarpać więc oddałem do czyszczenia (Gładysek Serwis).

Po oczyszczeniu problem zanikł jednak zanikł razem z mocą samochodu. Sprawdzaliśmy wszystko :

turbina , wtryski , dolot , katalizator. Pozostaje jeszcze sprawdzić pompę vacum, chociasz słyszałem że to bardzo rzadka usterka. Samochód dostaje przyśpieszenia dopiero koło 3 tyś.

Czy któryś z forumowiczów mógłby przeanalizować moje logi i może uda się coś wywnioskować. Ręce opadają jak ten samochód teraz męczy.

Z góry dziękuje za pomocną dłoń.

Pozdrawiam i proszę o info na [email protected] ewentualnie gg. 8413883. Podeśle logi :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mialem walniety przeplywomiez to pasek zbieral sie od 3tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie...Może by tak nieco poszukać?Wsie info w temacie przepływek wrzuciłem na forum dawno temu-są spisane ori i zamienniki,całe info włącznie z numerami części.

 

Odnośnie logów-też jest odpowiedni wątek :wmorde

 

 

Niech ktoś z "góry" zaopiekuje się tym wątkiem bo jak widzę to robi się tu niezły cyrk ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.U mnie póki co problem z brakiem mocy zażegnany.Pomogło czyszczenie turbiny,wkręca się super na obroty i nie wożę już wagonu węgla.Jeśli macie podobny problem do mojego proponuję zacząć od czyszczenia turbiny.Próbowałem go dziś i bez problemów 170 km uzyskałem i nie ma braku mocy.Jestem zadowolony nie muszę bać się już że podczas wyprzedzania nagle zabraknie mi mocy.Pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Problem VW passata w silniku AVF mocy spada gdy jezdze od 1000- 2500obr pozno daje osiagi sprawdzalem Diagnosy VAG brak bledow zdejmowalem przeplywomierza pozyczylem drugiego kolesia ma silnik AJM jesze gorzej daje osiagi podalem gazu do 3000obr i jeszcze gorzej??Na stojach obrotach patrze obrotemierz wsicne gazu opoznia obroty. Czy to moze uszkodzony przeplywomierz lub zawor elektomagnez N75 ? Prosze o rade pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam Problem VW passata w silniku AVF mocy spada gdy jezdze od 1000- 2500obr pozno daje osiagi sprawdzalem Diagnosy VAG brak bledow zdejmowalem przeplywomierza pozyczylem drugiego kolesia ma silnik AJM jesze gorzej daje osiagi podalem gazu do 3000obr i jeszcze gorzej??Na stojach obrotach patrze obrotemierz wsicne gazu opoznia obroty. Czy to moze uszkodzony przeplywomierz lub zawor elektomagnez N75 ? Prosze o rade pomoc

Analfabetyzm wtórny???Ktoś posiada dekoder????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu mam problem z VW Passatem 1.9 TDI z 2001 roku.

Podczas jazdy samochód traci na mocy i przy wduszonym maksymalnie pedale gazu bardzo wolno wchodzi na obroty (sytuacja zmienia się gdy silnik osiągnie około 2,5 tys obrotów wtedy następuje przyspieszenie i samochód nabiera właściwej mocy).

Problem pojawia się cyklicznie. Zastanawiam się czy nie jest to przypadkiem wina przepływomierza i zaworek N75?

a bledow na kompie nie pokazuje zadnych wic sam nie wiem co robic. Zdejmowalem przeplywomierza pozyczylem drugiego kolesia ma silnik AJM jeszcze gorzej daje osiagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepnę się pod temat braku mocy, ponieważ dotyczy to i mojego Paska (B5 97r. 1.9TDI 90KM Kombi).

Problem polega na tym iż sam nie wiem na co się zdecydować, od czego zacząć. Czytając poprzednie posty myślę że musiał bym poddać paska małemu testowi pod obciążeniem, ponieważ po zwykłym podłączeniu go pod komputer (na parkingu, nie podczas jazdy) nic nie zostało wykryte, brak jakichkolwiek błędów. Ciśnienie doładowania ponoć idealne tak samo jak i ustawienie wtryskiwaczy. Nie neguje tego ponieważ jestem laikiem w tych sprawach, a paska zakupiłem 3tygodnie temu.

Generalne obiawy są takie: silniczek ladnie ciągnie na 1 i 2 biegu, nawet poniżej 2tys. obrotów (udało mi się wyczytać że sprężarka zaczyna się wkręcać powyżej 2tys. ja jednak tego nie dostrzegam) jednak puzniej jest już gorzej. 3 i 4 bieg reaguje jako tako. Silnik cały czas ciągnie, ale wygląda to tak jak bym ciągnoł za sobą niezły kemping. strach wyprzedzać. Prędkość maksymalna to jakieś 130km/h i mam wrażenie że w tedy silnik jest maksymalnie żyłowany.

Moje wnioski z obserwacji:

Nie słyszę turbiny na biegu 3 i wzwyż, na 1 i 2 są słyszalne jakieś pogwizdywania.

Nie słyszę cykania podczas odpalonego silnika dochodzącego z N75.

Zauważyłem doś sporo nalotu w okolicach EGR.

Silnik nie traci mocy "nagle"... na 1 i 2 jest ładnie i równo. Na 3 i wyżej nie ma tego przyrostu mocy z turbo, auto jest strasznie zamulone, ale jednak chodzi równo, i równo przyśpiesza do tego swojego maxa 130km/h.

Pytania: Od czego zacząć? rozebranie i ewentualna reanimacja N75 i czyszczenie EGR w raz z innymi rurami i rureczkami?

Puki co nie ma mam możliwości sprawdzenia auta pod komputerem podczas jazdy.

A może te silniki po prostu tak mają? jak by nie było autko trochę waży, a 1.9 to 1.9... no i te 90KM. Może tak ma być i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę Panowie bez odzewu. Może nie ten topic? jeśli tak to proszę Admina o przeniesienie do odpowiedniego działu.

Odnośnie problemu postanowiłem wyczyścić cały kolektor i jego okolice czyli wszystkie rurki i rureczki, w wraz z wymianą uszczelki pod kolektorem (tutaj pytanie, bo jedni twierdzą tak a inni inaczej, czy wymieniać śruby mocujące kolektor? i czy w jakiś sposób regeneruje się EGR?)

Co do regeneracji, skoro już to wszystko będę wyciągał i czyścił to i zajmę się N75. A jeśli już to robię to chciałbym wymienić wszystkie wężyki dochodzące do N75. Problem w tym iż nie wiek jakie wężyki zakupić. Jest to jakiś standardowy wężyk sprzedawany na metry? Czy każdy ma jakiś osobny symbol?

Dodam iż jestem w Holandii i nie wiem czy jeśli będę pytał o owe wężyki do N75 sprzedawca mnie zrozumie, bo nie wiem czy "N75" to jest symbol konkretnej części, czy jest to nr. katalogowy?

Z GÓRY DZIĘKI Z ODPOWIEDZ!

Edytowane przez mierny
Brak odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przepraszam jeśli narusze regulamin ale jestem świerzak i moge robić błedy :) pisze bo zaczynam dostawać do głowy a nie wiem co jest grane.Chodzi o dziwny spadek mocy w moim aucie.Mam 1.9 tdi AVG 110 KM.wygląda to tak że od jakiegoś czasu auto nie chce jechać nie przechodzi w tryb awaryjny ale mocy też nie ma za wiele.ustaliłem już metodą prób że to nie n-75,łopatki w turbo pracują,filtry powietrza i paliwa wymienione,przepływomierz mierzony ma niedostatek powietrza ale po podmienie żadnych zmian(wartośc max ok 540 na nominalne 840),lekko przyspieszona pompa też nie pomogła.Zostala turbina i katalizator ale to juz nie tanie rzeczy wiec trzeba konkretów.Proszę wiec o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tadziken

Czesc Wszystkim Jestem nowy i nie korzystamałem poprzednio z tego forum ale mam pewien problem z MOCĄ i wydaje mi sie ze Możecie mi pomóć.

 

Więc ostatnio samochód przyspieszał a przy 1900 i 2500 tyś obrotu miał zadyszkę i pózniej dalej przyspieszał. Zobaczyłem ze idzie to w parze z dużą ilościa dymu. Wiec zerknąłem pod maske i widać za mała rurka podobno intercoolera jest przerwana. wymieniłem ale ja do tej pory auto ładnie przyspieszało to teraz jak by sie powoli rozpedza. nie znam sie na tym ale na tarsie na początku zreperowałem to rurke za pomoca dak tejp ale w miedzy czasie komputer pozmieniał cos w turbo. Prosze o pomoc POzdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu. Zamówiłem podkładkę pod kolektor w wraz z nowymi śrubami. Za wymianę biorę się w przyszły weekend.

Na dzień dzisiejszy wyciągnąłem N75 (w moim przypadku jest to model w metalowej obejmie, należy odgiąć 4blaszki i powoli dostać się do środka) który został wyczyszczony i zamontowany z powrotem na nowych wężykach.

Po pierwszej minucie jazdy testowej naprawdę myślałem że jest już wszystko ok.

Autko na pewno dużo lepiej zbiera się na pierwszych 3biegach, o czym daje znać dużo bardziej wyrazisty świst turbo.

Jednak to tylko tyle co się zmieniło. 4 i 5 bieg maksymalnie 35tys. obrotów i Vmax 120km/h

Wnioski: Mimo wszystko prawdopodobnie były nieszczelności na N75, być może przetarty wężyk lub zawieszający się zaworek, choć na mój gust wyglądał przyzwoicie. Regeneracja i wymiana na pewno "coś" daje. Polecam spróbowanie każdemu na wstępie zacząć od n75. Ja niestety muszę szukać dalej.

Ostatnio słyszałem że może to być zapchany katalizator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności