Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

wydaje mi sie ze jednak najlepiej oddac do regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym nie potępiał tak MS bo na nich spokojnie zrobisz te 30-40 tys km

...znaczy dwa razy w roku zmieniać zawieche ???

...jakoś mało komfortowo :/

 

wydaje mi sie ze jednak najlepiej oddac do regeneracji

 

sam tak robię, oddaję samochód rano popołudniu odbieram i na 12-15 miesięcy mam spokój (ok. 70000-80000 km) za jakieś średnio 850zł ( bo nie każdy wahacz od razu nadaje się do regeneracji, jedynie końcówki drążka kierowniczego oraz łączniki stabilizatora co jakiś czas nowe trzeba kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tak wymiotlo Mastery z allegro? Jeszcze niedawno caly komplet do paska ponizej 500zl mozna bylo kupic, a teraz najtanszy zestaw za 579zl.. i tylko pare aukcji, a do niedawna bylo pare stron.. Chyba, ze zle szukam..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każdy ma swoje zdanie na temat zawieszenie a jeśli chodzi o MS to uważam ze to jest b.d. na polskie drogi w zależności ile kto robi roczne km

ja bym nie potępiał tak MS bo na nich spokojnie zrobisz te 30-40 tys km

 

Mam założone i pisałem...Uwierz mi że są "normalne" ,ale 30 tys na polskich drogach nie zrobisz..No chyba że "kościółkowo".

Ja auto morduję i nie oszczędzam ,Pisałem parę postów wyżej o stratach.

ZA tą kasę są warte.Ale jak ktoś katuje auto (czytaj: używa) ,i robi tak jak ja 40-50 tys/na rok to ....trzeba zmienić.

Na prawdę polecam ,jak ktoś podchodzi rozsądnie do tematu.

U mnie po roku do zmiany (masakry nie ma!!! ,tylko coś stuka-delikatnie).

Nie mam czasu na reklamację-swoje przejechały,kupuję następny komplet.

Wietrzę w LM za 1,5 tys ,ale nie wierzę że wytrzymają 3 lata i 120tys.

wolę zmieniać co roku za 500pln i za resztę walnąć browar.....

Takie moje zdanie.

A poza tym kto z Was ma pewność że inwestuje w LM za 1,5 tys będzie jeździł x czasu?

A jak pójdzie do "żyda" ,to zrobicie komuś gratis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mądre słowa kolego jestem za tym co napisałes jak kogos stac to niech kupuje LEMA i se montuje mi po pierwsze szkoda kasy by bylo wywalic na zawias wiedzac ze za rok bedzie do wymiany

Edytowane przez Manfred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co tak wymiotlo Mastery z allegro? Jeszcze niedawno caly komplet do paska ponizej 500zl mozna bylo kupic, a teraz najtanszy zestaw za 579zl.. i tylko pare aukcji, a do niedawna bylo pare stron.. Chyba, ze zle szukam..

Killer też to ostatnio zauważyłem. Czyżby ktoś podrabiał MS i się tym faktem zainteresował producent?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Killer też to ostatnio zauważyłem. Czyżby ktoś podrabiał MS i się tym faktem zainteresował producent?

 

Dziwna sprawa, jezeli by tak bylo to przynajmniej nie bedzie jakis badziewnych podrobek na allegro, ale z drugiej strony czy oplacalo by sie komus podrabiac jakies niemarkowe Master Sporty ktore, az takie drogie nie sa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popyt Panowie,popyt kształtuje rynek,skoro sprzedawcy dostrzegli szansę zarobku,podwyższyli nieco cenę,która i tak jest bardzo korzystna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nawet nie chodzi o cene, bo ceny kiedys ksztaltowaly sie miedzy ~450, a ~600zl czy nawet troche wiecej, ale jeszcze niedawno bylo pare stron aukcji z masterami, a teraz jest tylko pare aukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz pojeździć kup firmowe jak sprzedać to MS (i pewnie tak zrobie przy sprzedaży ale na razie nie planuje) ja nie oszczędzam na bezpieczeństwie swoim i rodziny. wiem, że porządna firma gwarantuje jakość. miom skromnym zdaniem lepiej dołożyć do czegoś trochę lepszego lub nie dotykać się do zawieszenia (wiadomo, że jak będzie dobra dziura to i oryginał nie wytrzyma). co roku robić zawieszenie do tego koszty mechanika i zbieżności? można sobie łatwo policzyć co będzie tańsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś jest na tyle sprytny że potrafi sobie sam wymienić te kilka wahaczy to w razie potrzeby może raz na rok poświęcić te 5-6 godzin i to zrobić, zaoszczędzając jednocześnie kilka stowek, które musiałby dać mechanikówi. żaden zawias; czy to lemforder, trw, ms nie wytrzyma tyle co orginal i nie ma tu znaczenia że jakaś firma produkuje wahacze na pierwszy montaż, bo to całkiem inna bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mądre słowa kolego jestem za tym co napisałes jak kogos stac to niech kupuje LEMA i se montuje mi po pierwsze szkoda kasy by bylo wywalic na zawias wiedzac ze za rok bedzie do wymiany

A od czego jest sponsor Manfred :) hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz mi wierzyć że Lemorder wytrzymuje bardzo długo. wiem to z własnego doświadczenia. mozna również spotkać wiele chińskich podrób ale te nie mają wytłoczonego numeru katalogowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w końcu końców zebrałem się i dwa tygodnie temu założyłem MS i nastała cisza jak na razie 2k km za mną i cicho co prawda wymieniłem też amorki na KYB łożyska amorków i springi einbach -30 do tego 17" 9J 225/45 jak zacznie coś pukac dam znac po jakim przebiegu Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30 tyś na MS i coś zaczęło stukać w lewym kole jak jadę po dołkach. Użytkowałem rok i 3 miesiące. Szczególnie słychać jak wpadam w dołek z hamowaniem. Ktoś orientuję się który może stukać? Nie wiem teraz czy zakładać MS czy Lemforder. Jak mi ktoś potwierdzi, że na LM zrobię na polskich drogach więcej niż 60 tyś to się skuszę :) Oczywiście kupione oryginały w sklepie za duuużą kasę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś orientuję się który może stukać?
prawy przedni górny lub tuleja dolnego wewnętrznego czyli banana. Zobaczyć a potem wymienić górny Lemforder około 130 zł, tuleja Lemforder około 80 zł.

 

Chyba że stuka z poza zawiasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak mi ktoś potwierdzi, że na LM zrobię na polskich drogach więcej niż 60 tyś to się skuszę

Po dobrych drogach zrobisz 60 tys., po dołach na pewno nie.

 

Moim zdaniem i tak bardziej opłaca się MS, na krócej starczy (a 30 tys. to i tak w miare ładnie) ale jest sporo tańszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak mi ktoś potwierdzi, że na LM zrobię na polskich drogach więcej niż 60 tyś to się skuszę :) Oczywiście kupione oryginały w sklepie za duuużą kasę..

 

nikt Ci tego nie potwierdzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz nie raz było napisane za cenę Lema mamy do 3 kompletów MS moim zdaniem na nasze sito na drodze bardziej opłaca się MS ja nie żałuje żadnej złotówki wydanej na MS i jestem zadowolony jak na razie 4 tyś i cicho unikam hamowania na nierównościach bo to o wiele skraca żywotnośc zawiasów tak z mojej logiki wychodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
juz nie raz było napisane za cenę Lema mamy do 3 kompletów MS moim zdaniem na nasze sito na drodze bardziej opłaca się MS ja nie żałuje żadnej złotówki wydanej na MS i jestem zadowolony jak na razie 4 tyś i cicho unikam hamowania na nierównościach bo to o wiele skraca żywotnośc zawiasów tak z mojej logiki wychodzi
tyle że to jest obarczone warunkami

1 - zmieniamy sami

2 - nie robimy zbieżności

jeśli wykluczymy te dwa punkty to wychodzi 2 do 1 cena lema do MS, czyli biorąc że lem wytrzymuje 2 x więcej to jest to samo.

Co do patrzenia się do użytkowania i hamowania tego nie biorę pod uwagę, na drodze jest sporo niebezpieczeństw aby patrzeć gdzie hamować a gdzie nie, samochód jest do użytkowania. Tekst że 4 tyś i cicho to nie tędy droga bo oryginalny zawias wytrzymuje minimum 160-180 tyś i też jest cicho, jedynie jak jest cicho min 30-40 tyś i to bez szanowania zawiasu czyli polskie drogi to wtedy można zaczynać się zastanawiać nad MS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności