Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Moje TRW były kupione w Polsce, więc może tu jest przyczyna. Niedawno zmieniałem wszystkie dolne i była tam data 2005,

były to LMO, domniemam że pasek przejechał na nich ok 200 tkm z czego tylko 60 tkm po naszych polskich drogach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego jakie pieniądze zapłacisz taki towar dostajesz, mi górne TRW wytrzymały prawie 60 tkm ale góra TRW kosztowała ok 300 zł, a tu masz cały komplet 500 zł więc różnica jest.

 

Widzisz kolego Ty dałeś 300 za TRW i zrobiłeś 60 tyś a ja na MS zrobiłem 50tyś a kosztowały 160 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzisz kolego Ty dałeś 300 za TRW i zrobiłeś 60 tyś a ja na MS zrobiłem 50tyś a kosztowały 160 zł

 

Wszystko ok ale na jakich felgach jeździłeś?

Ja na 17' połowę tego dystansu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko ok ale na jakich felgach jeździłeś?

Ja na 17' połowę tego dystansu.

 

Ją też połowę na 17 i do tego po nie najlepszych drogach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uświadomiłeś mnie więc w przekonaniu że MS to nie najgorszy towar, zobaczę ile teraz zrobię pasiorkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też muszę wymienić lewego banana i chyba zdecyduje się na MS. Auto mało jeździ i szkoda mi dawać za Lema 280 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, muszę wymienić zawieszenie może sie ktoś wypowiedzieć na temat firmy VACARO...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, muszę wymienić zawieszenie może sie ktoś wypowiedzieć na temat firmy VACARO...

 

człowieku to jest wątek o Master Sport a nie o jakimś tam VACARO ja pierwszy raz słysze taką nazwe zresztą większość też zapewne więc daruj sobie jakieś gówno no name kup MS i nie zaśmiecaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeszłej jesieni zamontowałem MS. Do teraz zrobiłem 25 tysi i na razie zero luzu. Na dniach wymienię amorki. Pasat jeździ na 17stkach latem i 16 zimą. Więc póki co naprawdę nie mogę złego słowa powiedzieć o MS. Pamiętam że kupiłem jakieś wzmocnione za 650 albo 680 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

chce zamowic zawieszenie na znanym portalu aukcyjnym

mam pytanie odnosnie sworznia a własciwie rozmiaru

passat poliftowy 1 rej 11-2000 nr vin 3bz1e080474

czy ktoś się orientuje jaki ma być? moze ETKa coś powie...

za odp. z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

chce zamowic zawieszenie na znanym portalu aukcyjnym

mam pytanie odnosnie sworznia a własciwie rozmiaru

passat poliftowy 1 rej 11-2000 nr vin 3bz1e080474

czy ktoś się orientuje jaki ma być? moze ETKa coś powie...

za odp. z góry dziekuje

Z miana byla jakos pod koniec 2003r i w tym jest na 100% sworzen o rozmiarze 16mm, wiec w Twoim powinien byc ten szerszy, 21mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mi namieszali bo sprzedawca twierdził że szystkie "polifty"miały inny sworzeń...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To mi namieszali bo sprzedawca twierdził że szystkie "polifty"miały inny sworzeń...

W polifcie zmienil sie chyba producent wahaczy a pozniej jakos pod koniec 2003 roku byla zmiana sworznia,(w Audi juz 2001 byla zmiana sworznia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja na MASTERSPORT ZROBIŁEM PRAWIE 60000KM.Zawias gwintowny felga lato zima 17 i zawias daje narazie rade:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ja na MASTERSPORT ZROBIŁEM PRAWIE 60000KM.Zawias gwintowny felga lato zima 17 i zawias daje narazie rade:-)

 

No proszę można?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe opinie. Zakładałem kiedyś gościowi MS cały komplet bo chciał go od razu sprzedać. Facet jednak stwierdził że skoro już zainwestował te 600 zł to może jeszcze chwile pojeździ. Końcówek nawet nie zakładaliśmy bo sprzedawca powiedział że stare używane są na pewno lepsze. Pierwsze stuki górnych wahaczy pojawiły się po tygodniu i klient załamany:P Ciekawe od czego to zależy że jednym wytrzymują 60 tys a jednym 5 tyś... Pewnie od dróg. Z mojego doświadczenia polecam LMO TRW Mayle i z troche tańszych a sprawdzonych Moog i RTS, nie polecam Krafta, Harta i MS. Miałem wcześniej Audi A6 98 i właśnie kupowałem sobie przez jego 3 letnią (60tyś km) kadencję u mnie takie tanie wahacze. Przez te 3 lata wydałem na nie 2 tys zł, a do tego co miesiąc posiadówka w garażu i wymiana. Żałowałem że od razu nie wymieniłem całego kompletu LMO za 1600 zł. Kolega ma je w passku już 100000km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy jest mastersport i mastersport.jak kupowalem ostatnio tarcze i klocki to pogadalem chwile ze sprzedawca i on sprzedaje zwykly zawias mastersport a ja mam mastersport+20% i sobie chwale:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ja też się wypowiem ;) Przy przebiegu 330tyś wymieniłem całe kompletne zawieszenie na LEMFOLDERA kupowałem cały komplet od naszego forumowicza kolegi WESO. Auto jeździło na Kicie a później na gwincie i felgach 17" ostatnio byłem na przeglądzie jak i u mechanika. Zero luzów itp a przebieg w tym momencie wynosi 410tyś. Komplet zawieszenia kosztował prawie 1700zł

 

Dodam jeszcze że auto kupowałem z przebiegiem 300tyś i było tam zawieszenie zamontowane TRW.

Edytowane przez WojtasTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i pewnie jeszcze długo pojeździ:) wczoraj miałem klienta który Krafta wsadził i po 10 tys wymieniał znowu;d, tym razem szukał czegoś porządnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć

plan miałem taki- przejeździć jeszcze zimę na tym co mam a następnie wymienić na Master Sporta. dziś przeglądam allegro i patrzę a tu

http://allegro.pl/zestaw-wahacze-kraft-vw-passat-audi-a4-a6-germany-i3110927758.html

cena co najmniej dziwna

 

koledzy MS czy Kraft?

ile powinien policzyć mechanik za wymianę całego zawieszenia? (prosze podajcie widełki)

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności