Skocz do zawartości
passat2.8v6

czip plus dolot z wydechem 2.8 v6

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem tylko turbo ratuje sprawe, przynajmniej cos bedzie czuc jak zalozysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jest w ogóle sens robić program? :P 10 koni i 20 Nm to przy 1700 kg nawet nie będzie czuć :P

Z całym szacunkiem dla kolegi marecek ale widze że nie orientujesz sie zbytnio na passatach 2.8v6 waga tego pojazdu jest dużo niższa rozumiem pomylić sie o 50kg ale o prawie 200kg!! zapraszam do czytania więcej lektur niż wypisywania takich głupot!!:D

specjalnie dla kolegi prosze

dane techniczne Segment D Marka Volkswagen Passat Opis Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 4motion Pochodzenie Europa Nadwozie sedan Liczba drzwi 5 Rodzaj silnika V6 Pojemność skokowa silnika 2771 Liczba zaworów na cylinder 4 Moc silnika (KM)193,00 Moc silnika (KW)142,00 Maksymalne obroty 6000Maks. moment obrotowy 280,00 NM 3200 Napęd 4x4 R_osi 2702 Rodzaj hamulców z przodu Tarczowe Rodzaj hamulców z tyłu Tarczowe Ciężar 1525 Bagażnik brak danych Bagażnik Z 400 Pojemność zbiornika paliwa 62,00 Przyspieszenie 0->100 km/h 7,80 Prędkość maksymalna 238 Spalanie (90 km/h)8,00Spalanie (120 km/h) brak danych Spalanie (miasto) 15,30 Rodzaj paliwa Pb Długość (mm)4705 Szerokość (mm)1750 Wysokość (mm)1460 Cena PLN (przybliżona) brak danych POZDRAWIAM

 

 

A tu masz dane swojego passata przed modami myśle że waga zastała...

 

dane techniczne Segment D Marka Volkswagen Passat Opis Volkswagen Passat Variant 1.8T 20V Pochodzenie Europa Nadwozie kombi Liczba drzwi 5 Rodzaj silnika R4 Pojemność skokowa silnika 1781 Liczba zaworów na cylinder 5 Moc silnika (KM)150,00Moc silnika (KW) 110,00 Maksymalne obroty 5700 Maks. moment obrotowy 210,00ONM 1750 Napęd przedni R_osi2703 Rodzaj hamulców z przoduTarczowe Rodzaj hamulców z tyłu Tarczowe Ciężar 1420 Bagażnik brak danych Bagażnik Z 495 Pojemność zbiornika paliwa 62,00 Przyspieszenie 0->100 km/h 9,30 Prędkość maksymalna 214 Spalanie (90 km/h) 6,60 Spalanie (120 km/h)brak danych Spalanie (miasto)11,40 Rodzaj paliwa Pb Długość (mm)4680 Szerokość (mm)1750 Wysokość (mm)1500 Cena PLN (przybliżona) brak danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Ja tak juz pisalem. Bylem w TTC na hamowni a wielu moich kumpli robilo tam chipsy w dieslach i wszystko cacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest temat o masie samochodu, tylko o chipsach i w 2.8V6. Nie orientuję się ile ważą V6, bo takimi nie jeżdżę, ale wiem ile waży 1.8T i wiem też, że te dane, które prezentuje passat2.8v6 to jakaś abstrakcja z lektur VW niezaktualizowanych w chwili gdy wyszła wersja po lifcie (3BG) i uzyskała dodatkową gwiazdkę.

 

Teraz - zeby zostawić zagadkę - poczytaj forum, jest tu tak temat o masach... a w poniedziałek zrobię sobię zdjęcie na wadze :D bo nie lubie tak spraw niewyjaśnionych zostawiać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Liczba zaworów na cylinder 4

 

Bardzo ciekawe to 2.8 z czterema zaworami .

Moje przed liftem waży 1595 kg.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

No i co slychac w sprawie tej przerobki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od 25 do 28 czerwca autko idzie do przeróbki wiec napewno dam znac po tej dacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pociągnmijcie dalej temat jestem ciekaw co tam u kolegi passat2.8 v6

czy uało mu sie podnieśc moc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest sens bo po takim chipie spalanie spadnie w silnikach 2.8 to wystarczajacy powód

 

---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

 

Moim zdaniem tylko turbo ratuje sprawe, przynajmniej cos bedzie czuc jak zalozysz.

 

turbo? wiesz jaki to koszt? ok 20tyś zł watpie zeby kolega wyłożył tyle kasy. wiem bo się orintowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat2.8v6 i 2.8_v6_30v_4x4 to bracia? :690:;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem krutko poluje wlasnie na takiego passacika z takim silnikiem 2.8 ale widze ze prawie juz nie mozna go podkrecic a z tego co tu znalazlem to te dizlowskie mozna ladnie podkrecic a dokladniej mowa o 2.5 http://www.44tuning.pl/volkswagen-vw/chip-tuning-volkswagen-vw-passat-2.5-tdi-v6-150-km.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak maż za dużo kasy to se kup 2.5 tdi powodzenia z podnoszeniem mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale co o tym myslisz. lepiej kupic 2.5 i zainwestowac te 2 tys. czy 2.8. bo z tego co widze to za mocno podkrecic tego 2.8 nie darady. a co do tego 2.5 to sa ogolnie wadliwe silniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lepiej kupic 2.5 i zainwestowac te 2 tys. Czy 2.8.

 

1.9tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego akurat 1.9tdi nie podoba mi sie ich praca jest taka nijaka. ja chce wybrac pomiedzy tymi 2. 2.5 albo 2.8..

nie jestem pewien czy to akurat dobra mysl ale wieksza pojemnosc jakos do mnie lepiej przemawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo to padaki jeśli chodzi o podniesienie mocy za rozsądne pieniadze, poczciwy 1.9 130KM bije je pod tym względem na łeb! Lub 1.8T...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiadasz ze 1.8t 4motion podciagne za rozsadne pieniadze do 300km. przy czym silnik nie bedzie sie sypal i wolal to o nowe czesci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...ale mówimy o rozsądnej kasie. Moja paszczura to nie jest dobry przykład :lol

 

btw. może kolega by nie chciał gotowego kupić? jeśli tak, to możemy porozmawiać :)

 

Jeśli 2.5 to koniecznie BAU - wyeliminowano w nim wszystkie błędy okresu dzieciństwa i jest praktycznie tak samo niezniszczalny, co niemożliwy w zakupie ;)

http://www.a6klub.pl/a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-kompendium-wiedzy-vt13669.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5 v6 ON te przed liftem i po czyli 150 163 i 180 klekaja jak szalone ciekna wałki korbowe sie wycieraja. nie polecam. podobnie z 2.8 benzyna ciekna strasznie. wiem bo mam paska i t5 z oboma silnikami. jak chcesz bawic sie w tuning to albo 1.8t i jak masz przykład na forum 300ps albo 1.9 tdi 130km i na luzie 200ps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności