MURGEN Zgłoś #21 Napisano 28 Maja 2008 Moim zdaniem tylko turbo ratuje sprawe, przynajmniej cos bedzie czuc jak zalozysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #22 Napisano 28 Maja 2008 A jest w ogóle sens robić program? 10 koni i 20 Nm to przy 1700 kg nawet nie będzie czuć Z całym szacunkiem dla kolegi marecek ale widze że nie orientujesz sie zbytnio na passatach 2.8v6 waga tego pojazdu jest dużo niższa rozumiem pomylić sie o 50kg ale o prawie 200kg!! zapraszam do czytania więcej lektur niż wypisywania takich głupot!! specjalnie dla kolegi prosze dane techniczne Segment D Marka Volkswagen Passat Opis Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 4motion Pochodzenie Europa Nadwozie sedan Liczba drzwi 5 Rodzaj silnika V6 Pojemność skokowa silnika 2771 Liczba zaworów na cylinder 4 Moc silnika (KM)193,00 Moc silnika (KW)142,00 Maksymalne obroty 6000Maks. moment obrotowy 280,00 NM 3200 Napęd 4x4 R_osi 2702 Rodzaj hamulców z przodu Tarczowe Rodzaj hamulców z tyłu Tarczowe Ciężar 1525 Bagażnik brak danych Bagażnik Z 400 Pojemność zbiornika paliwa 62,00 Przyspieszenie 0->100 km/h 7,80 Prędkość maksymalna 238 Spalanie (90 km/h)8,00Spalanie (120 km/h) brak danych Spalanie (miasto) 15,30 Rodzaj paliwa Pb Długość (mm)4705 Szerokość (mm)1750 Wysokość (mm)1460 Cena PLN (przybliżona) brak danych POZDRAWIAM A tu masz dane swojego passata przed modami myśle że waga zastała... dane techniczne Segment D Marka Volkswagen Passat Opis Volkswagen Passat Variant 1.8T 20V Pochodzenie Europa Nadwozie kombi Liczba drzwi 5 Rodzaj silnika R4 Pojemność skokowa silnika 1781 Liczba zaworów na cylinder 5 Moc silnika (KM)150,00Moc silnika (KW) 110,00 Maksymalne obroty 5700 Maks. moment obrotowy 210,00ONM 1750 Napęd przedni R_osi2703 Rodzaj hamulców z przoduTarczowe Rodzaj hamulców z tyłu Tarczowe Ciężar 1420 Bagażnik brak danych Bagażnik Z 495 Pojemność zbiornika paliwa 62,00 Przyspieszenie 0->100 km/h 9,30 Prędkość maksymalna 214 Spalanie (90 km/h) 6,60 Spalanie (120 km/h)brak danych Spalanie (miasto)11,40 Rodzaj paliwa Pb Długość (mm)4680 Szerokość (mm)1750 Wysokość (mm)1500 Cena PLN (przybliżona) brak danych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #23 Napisano 2 Czerwca 2008 Ja tak juz pisalem. Bylem w TTC na hamowni a wielu moich kumpli robilo tam chipsy w dieslach i wszystko cacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #24 Napisano 4 Czerwca 2008 to nie jest temat o masie samochodu, tylko o chipsach i w 2.8V6. Nie orientuję się ile ważą V6, bo takimi nie jeżdżę, ale wiem ile waży 1.8T i wiem też, że te dane, które prezentuje passat2.8v6 to jakaś abstrakcja z lektur VW niezaktualizowanych w chwili gdy wyszła wersja po lifcie (3BG) i uzyskała dodatkową gwiazdkę. Teraz - zeby zostawić zagadkę - poczytaj forum, jest tu tak temat o masach... a w poniedziałek zrobię sobię zdjęcie na wadze bo nie lubie tak spraw niewyjaśnionych zostawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #25 Napisano 7 Czerwca 2008 Liczba zaworów na cylinder 4 Bardzo ciekawe to 2.8 z czterema zaworami . Moje przed liftem waży 1595 kg. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #26 Napisano 12 Czerwca 2008 No i co slychac w sprawie tej przerobki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #27 Napisano 15 Czerwca 2008 od 25 do 28 czerwca autko idzie do przeróbki wiec napewno dam znac po tej dacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #28 Napisano 31 Października 2009 pociągnmijcie dalej temat jestem ciekaw co tam u kolegi passat2.8 v6 czy uało mu sie podnieśc moc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2.8_v6_30v_4x4 Zgłoś #29 Napisano 25 Listopada 2009 jest sens bo po takim chipie spalanie spadnie w silnikach 2.8 to wystarczajacy powód ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:27 ---------- Moim zdaniem tylko turbo ratuje sprawe, przynajmniej cos bedzie czuc jak zalozysz. turbo? wiesz jaki to koszt? ok 20tyś zł watpie zeby kolega wyłożył tyle kasy. wiem bo się orintowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anomal Zgłoś #30 Napisano 3 Grudnia 2009 passat2.8v6 i 2.8_v6_30v_4x4 to bracia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XFateX Zgłoś #31 Napisano 9 Sierpnia 2010 powiem krutko poluje wlasnie na takiego passacika z takim silnikiem 2.8 ale widze ze prawie juz nie mozna go podkrecic a z tego co tu znalazlem to te dizlowskie mozna ladnie podkrecic a dokladniej mowa o 2.5 http://www.44tuning.pl/volkswagen-vw/chip-tuning-volkswagen-vw-passat-2.5-tdi-v6-150-km.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #32 Napisano 9 Sierpnia 2010 Jak maż za dużo kasy to se kup 2.5 tdi powodzenia z podnoszeniem mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XFateX Zgłoś #33 Napisano 9 Sierpnia 2010 ale co o tym myslisz. lepiej kupic 2.5 i zainwestowac te 2 tys. czy 2.8. bo z tego co widze to za mocno podkrecic tego 2.8 nie darady. a co do tego 2.5 to sa ogolnie wadliwe silniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #34 Napisano 9 Sierpnia 2010 lepiej kupic 2.5 i zainwestowac te 2 tys. Czy 2.8. 1.9tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XFateX Zgłoś #35 Napisano 9 Sierpnia 2010 dlaczego akurat 1.9tdi nie podoba mi sie ich praca jest taka nijaka. ja chce wybrac pomiedzy tymi 2. 2.5 albo 2.8.. nie jestem pewien czy to akurat dobra mysl ale wieksza pojemnosc jakos do mnie lepiej przemawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #36 Napisano 9 Sierpnia 2010 bo to padaki jeśli chodzi o podniesienie mocy za rozsądne pieniadze, poczciwy 1.9 130KM bije je pod tym względem na łeb! Lub 1.8T... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XFateX Zgłoś #37 Napisano 9 Sierpnia 2010 powiadasz ze 1.8t 4motion podciagne za rozsadne pieniadze do 300km. przy czym silnik nie bedzie sie sypal i wolal to o nowe czesci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #38 Napisano 9 Sierpnia 2010 marecek jest tego przykładem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15041 300KM z 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #39 Napisano 10 Sierpnia 2010 ...ale mówimy o rozsądnej kasie. Moja paszczura to nie jest dobry przykład btw. może kolega by nie chciał gotowego kupić? jeśli tak, to możemy porozmawiać Jeśli 2.5 to koniecznie BAU - wyeliminowano w nim wszystkie błędy okresu dzieciństwa i jest praktycznie tak samo niezniszczalny, co niemożliwy w zakupie http://www.a6klub.pl/a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-kompendium-wiedzy-vt13669.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2.8_v6_30v_4x4 Zgłoś #40 Napisano 23 Sierpnia 2010 2.5 v6 ON te przed liftem i po czyli 150 163 i 180 klekaja jak szalone ciekna wałki korbowe sie wycieraja. nie polecam. podobnie z 2.8 benzyna ciekna strasznie. wiem bo mam paska i t5 z oboma silnikami. jak chcesz bawic sie w tuning to albo 1.8t i jak masz przykład na forum 300ps albo 1.9 tdi 130km i na luzie 200ps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach