Bimbasz Zgłoś #341 Napisano 23 Czerwca 2014 Piszesz o tych duzych wtyczkach do lamp, co je widac od razu jak sie zajrzy do komory silnika? Wlasnie ich nie moglam zdjac, jest jakis patent na to zabezpieczenie? Srubokret czy palcem tez da rade? P.s. Bimbasz, watek juz zalozyles? Palcem srubokret moze uszkodzic ucho wtyczki. A przy odrobinie manipulacji da sie to w 5sek odbezpieczycz. Wcisnij wtyczke do lampy tak jakbys ja zakladal, przytrzymaj tak. Zwolnij blokade i zdejmi wtyczke. Watku o B7 jeszcze nie ma i .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #342 Napisano 23 Czerwca 2014 U mnie niestety zostały połamane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrhz Zgłoś #343 Napisano 24 Czerwca 2014 Panowie troszkę z innej beczki, bo nie znalazłem nic w opisie a info z ETKI średnio mi cos mówi. Może ktoś wrzucić opis żarówek jakie są w B7 (mocowo wiem ale konkretne jakieś nazwy?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #344 Napisano 24 Czerwca 2014 Panowie troszkę z innej beczki, bo nie znalazłem nic w opisie a info z ETKI średnio mi cos mówi. Może ktoś wrzucić opis żarówek jakie są w B7 (mocowo wiem ale konkretne jakieś nazwy?) w instrukcji obsługi masz napisane jakie występują żarówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrhz Zgłoś #345 Napisano 25 Czerwca 2014 Dzięki za info - brak instrukcji. Od siebie mogę napisać Przód zwykłe lampy: h7 55W W5W PY21W P21W Tył zwykłe lampy: W5W W21W WY21W W16W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #346 Napisano 2 Lipca 2014 Czy po demontazu lamp celem wymiany zarnikow xenon i po ponownym zlozeniu auta 'do kupy', trzeba robic jakas adaptacje vcds'em czy wystarczy wizyta w OSKP celem weryfikacji/ustawienia swiecenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #347 Napisano 2 Lipca 2014 Czy po demontazu lamp celem wymiany zarnikow xenon i po ponownym zlozeniu auta 'do kupy', trzeba robic jakas adaptacje vcds'em czy wystarczy wizyta w OSKP celem weryfikacji/ustawienia swiecenia? Niczego VCDS'em nie trzeba robić Tylko stacja diagnostyczna celem właściwego ustawienia świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #348 Napisano 2 Lipca 2014 ja profilaktycznie zrobilem adaptacje, chociaz nie jest konieczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #349 Napisano 3 Lipca 2014 za jaja powiesilbym tego, kto to wymyslil... Obecnie utknalem na wtyczce od startera xenona. Sciaga sie ja normalnie na sile, czy jest specjalny sposob? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #350 Napisano 3 Lipca 2014 sposób pewnie jest banalny tylko zbyt nerwowo do tego podchodzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #351 Napisano 3 Lipca 2014 za jaja powiesilbym tego, kto to wymyslil... Obecnie utknalem na wtyczce od startera xenona. Sciaga sie ja normalnie na sile, czy jest specjalny sposob? na wtyczce masz taka obudowe alu przesuwaną góra/dół (chyba zapobiega wypadaniu wtyczki). Złap ją i zsuń w dół i wtedy wtyczka wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #352 Napisano 3 Lipca 2014 Dzieki, poradzilem sobie zaraz po umieszczeniu posta. Jedna sie zasiedziala, druga zeszla od razu. Zarniki wymienione, samochod zlozony do kupy. Samemu ciezko jest zderzak spasowac. Generalnie rzeczywiscie prawa strona trudniej idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #353 Napisano 3 Lipca 2014 Dzieki, poradzilem sobie zaraz po umieszczeniu posta. Jedna sie zasiedziala, druga zeszla od razu. Zarniki wymienione, samochod zlozony do kupy. Samemu ciezko jest zderzak spasowac. Generalnie rzeczywiscie prawa strona trudniej idzie. Znam ten ból. W b6 jest milion śrubek, i tuziny ślizgów. Nie to co golf 4 - 6 śrub i zderzak schodzi, a z dopasowaniem nie ma problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #354 Napisano 4 Lipca 2014 Czy D1S to zarnik z rtecia w srodku? Utylizacja tego jak swietlowki domowej czy inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bboy4 Zgłoś #355 Napisano 18 Lipca 2014 Nie mogę dszukać tematu , być może ktoś mnie nakieruje, a nie chce zakładać nowego wątku: Montaż ksenonów niefabrycznych HID w lampach B6. Z góry dziękuje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #356 Napisano 18 Lipca 2014 Montaż ksenonów niefabrycznych HID w lampach B6. Jest nielegalny. Homologacja zwykłej lampy jest na żarówki H7, a nie HID. Poza tym dochodzi kwestia samopoziomowania i spryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bboy4 Zgłoś #357 Napisano 19 Lipca 2014 Tak wiem , zdaje sobie sprawe że jest nielegalne bo miałem już w Toyocie Celice... Pytam raczej o kwestie techniczne - Problemy przy montażu ,czy ktoś już montował itd... Wiem że trzeba kupić zestaw oszukujący CAN , natomiast kwestia czy ktoś już cały temat przebrnął....?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcjan Zgłoś #358 Napisano 21 Sierpnia 2014 hejka potrzebuje sprawdzone namiary na orginalne zarniki D1S najlepiej firmy osram z góry dziękuje pozdrawim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #359 Napisano 22 Sierpnia 2014 hejka potrzebuje sprawdzone namiary na orginalnezarniki D1S najlepiej firmy osram z góry dziękuje pozdrawim polecam serie osram cool blue intense 5000K , to żarowki pakowane jako oryginał w mercedesie. Testuje je od 3 tygodni i jest naprawde bialo, tylko są drozsze niz zwykle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #360 Napisano 7 Października 2014 witam Panowie, dzis zgasilem auto celem zatankowania, ponowny rozruch i tu nagle zonk, komunikat "front left dipped beam not working" i co xenon sie nie pali, nie było zadnych symptomow ze cos sie wypala, zadnego migania czy zmiany kolorow swiatła...co to wg was moze byc z gory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach