Skocz do zawartości
Gość collega

Dzialanie klimatyzacj z niedzialajaca klapa v71

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie tez wywaliło taki błąd. ze sprężarki zdjęty pasek bo niemiec chyba zatarł. wywaliło mi błąd:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

 

"35-10 - - - Intermittent" oznacza że całkiem uwalony czy zacięty czy co?

Jak włączam obieg zamknięty to słychać że klapka sie przestawia jedno co zauważyłem to że jak wyłącze climatronic całkiem i jadę to delikatnie wieje z nawiewów.

 

Co teraz? Odkręcić schowek silniczek przewody co po kolei sprawdzać najlepiej?

 

Nie skasowałem błędu i nie sprawdzałem czy się pojawi muszę jeszcze to sprawdzić po pracy. Ale to chyba od tego silniczka będzie to że wieje z nawiewów przy wyłączonym klim..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Intermittent-sporadyczny, że wieje z nawiewów to się klapka do końca nie zamyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli z tego co czytałem to zdjąć filtr kabinowy i tam zobaczyć. a może mi ktoś powiedzieć gdzie on jest ;] jestem w pracy mam poblokowane obrazki więc może i gdzieś w postach jest informacja ale proszę o słowne wytłumaczenie dzieki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będziesz go widział po wymontowaniu schowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ja włąsnie jestem na etapie odkrecania tego silniczka i szczerze to nie wiem jak ty to zrobiłes,niby jakis dostęp jest ale zaje*&scie trudno tak się dostać.Masakra!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.podepne sie do tematu..czytam i czytam zastanawia mnie taka sprawa..vas pokazuje mi uszkodzony V71.

 

objawy: (nie nabita klima)

 

tak jak kolega pisal wczesniej mam np na 3 kreski moc Climatronic a on sam podczas jazdy podnisi np do max

 

najgrsze jednak jest to iz slysze ze faluje (mocniej-slabiej-mocniej-slabiej) nawiew dziala.. i slychac charczenie.. jakby sobie domykal i otwieral klape.

 

po wymianie tego silniczka wroci wszystko do normy

 

jaki to nr czesci?jest roznica czy valeo czy behr nagrzewnica?

 

czy ten silniczek z foto to ten v71?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok a ten silniczek jaki ma symbol bo chce go kupic a nie wiem ktory to...to ten z takim bialym plastikiem?

 

sa 4? czerwony, zolty, niebieski i ten bialy?jest roznica czy od tdi czy benz? czy te silniczki sa takie same w b5 i b5fl?

 

to taki?

 

http://allegro.pl/vw-passat-b5-sterownik-silniczek-nagrzewnicy-i1283688948.html

 

on odp za V71 -uszkodzony silniczek klapy spietrzenia?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki dokladnie ma symbol ten silniczek klapy spietrzenia (błąd V71)

 

musze kupic i nie wiem jaki ma symbol? z jakim kolorem plastykowym jest ten silniczek?bialy, czerwony, zolty czy niebieski?

 

---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

 

czy jest ktos w stanie dokladnie podac nr czesci tego silniczka..chce juz zamowic i za jednym razem wyciagnac i zamontowac nowy odrazu..

 

wyskakuje jak juz wspomnialem blad - uszkodzenie klapy spietrzenia V71

 

jaki symbol tego silniczka?czy jest roznica miedzy silnixczkami nagrzewnicy b5 a b5fl?

 

valeo czy behr?

 

moze ktos mi konkretnie pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nr masz podany w temacie który Ci podrzuciłem przecież,wszystko tam jest ;) foty i numery każdego silniczka z osobna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze..ostatni opis jest od starego passata... czy to o czym mowa od kilku postow to silniczek ( ten najwiekszy z bialym plastikiem) ??? 8D2 820 XXX ???? jaka koncowka nr czesci? czy to ma znaczenie czy valeo czy behr? czy od b5 lub b5fl? o to mi chodzi...zebym sie nie nacial ze kupie od b5 a w b5fl jest inne mocowanie czy inne jakies akcje..

 

konkretnej odp szukam a nie sypanie linkami do forum..dzieki za pomoc ale to nie do konca konkretne...:/

 

---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:39 ----------

 

to co mi pokazujesz to jest z czerwonym to chybha nie ten..z tego co mi pisali to jest to nr 14 a nie 14A z tego schematu z etki..moze ktos mi powiedziec dokladny symbol tego silniczka??????????????:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie chciałbym wrócić do tematu. Mam problem takiego typu, że gdy włączam clime to leci tylko ciepłe powietrze. Nie ważne ile ustawie czy 18 czy 25 cały czas grzeje. Ale jak włączę aby cały czas chłodził to leci zimne powietrze. Gdy sprawdziłem błędy vagiem to pokazał V68 V70 V71 V85 po ich skasowaniu i pojeżdżeniu powrócił tylko V71. Moje pytanie czy wystarczy wymiana (czyszczenie) tego? I gdzie to można znaleźć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, piszę tutaj ponieważ nie chce zakładać nowego wątku. Mam problem z klimatyzacją, tzn dmucha mi cały czas ciepłe powietrze ( 18 stopni i leci skwar jakby było ustawione z 27-zawsze jeździłem na 21 i było ok), chyba że ustawie na LO to wtedy wiadomo zimne. Od razu napiszę do tych co zaraz odpowiedzą, że nie używam opcji szukaj. Otóż przejrzałem wszystkie posty związane z temperaturą, ale u mnie jest inaczej. Mechanik sprawdził silniczki i klapy wszystkie pracują prawidłowo. Auto podłączane było do komputera brak błędów na klimatronicu. Sprawdzałem po kolei z trybu serwisowego klimatyzacji i czujniki wydają się wskazywać prawidłowe temperatury. Mechanik doszedł do wniosku, że problem leży w elektronice panelu, ponieważ jak on to określił te silniczki widocznie nie włączają się tak jak powinny tzn ten od ciepłego powietrza załącza się za szybko w porównaniu do zimnego. Udałem się więc do gościa który sprzedawał całe panele do klimatronica. Podłączyłem nowy panel klimatyzacji i dalej jest to samo. Brak mi już pomysłów, co to może być? Może ktoś miał podobny problem i może coś poradzić?

 

 

dodatkowo logi z vaga, może komuś nasuną jakąś myśl (swoją drogą też śmiechawa bo pokazuje np błędy alarmu, tyle że ja nie mam alarmu)

VAG-COM Auto-Scan Printout.pdf

Edytowane przez DRACK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki dokladnie ma symbol ten silniczek klapy spietrzenia (błąd V71)

 

musze kupic i nie wiem jaki ma symbol? z jakim kolorem plastykowym jest ten silniczek?bialy, czerwony, zolty czy niebieski?

 

---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

 

czy jest ktos w stanie dokladnie podac nr czesci tego silniczka..chce juz zamowic i za jednym razem wyciagnac i zamontowac nowy odrazu..

 

wyskakuje jak juz wspomnialem blad - uszkodzenie klapy spietrzenia V71

 

jaki symbol tego silniczka?czy jest roznica miedzy silnixczkami nagrzewnicy b5 a b5fl?

 

valeo czy behr?

 

moze ktos mi konkretnie pomoc?

nr 1J2 907 511 A lub G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Panowie chciałbym wrócić do tematu. Mam problem takiego typu, że gdy włączam clime to leci tylko ciepłe powietrze. Nie ważne ile ustawie czy 18 czy 25 cały czas grzeje. Ale jak włączę aby cały czas chłodził to leci zimne powietrze. Gdy sprawdziłem błędy vagiem to pokazał V68 V70 V71 V85 po ich skasowaniu i pojeżdżeniu powrócił tylko V71. Moje pytanie czy wystarczy wymiana (czyszczenie) tego? I gdzie to można znaleźć ?
[ATTACH]46249[/ATTACH] powinno wystarczyć rozruszenie tej klapy przez VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, piszę tutaj ponieważ nie chce zakładać nowego wątku. Mam problem z klimatyzacją, tzn dmucha mi cały czas ciepłe powietrze ( 18 stopni i leci skwar jakby było ustawione z 27-zawsze jeździłem na 21 i było ok), chyba że ustawie na LO to wtedy wiadomo zimne. Od razu napiszę do tych co zaraz odpowiedzą, że nie używam opcji szukaj. Otóż przejrzałem wszystkie posty związane z temperaturą, ale u mnie jest inaczej. Mechanik sprawdził silniczki i klapy wszystkie pracują prawidłowo. Auto podłączane było do komputera brak błędów na klimatronicu. Sprawdzałem po kolei z trybu serwisowego klimatyzacji i czujniki wydają się wskazywać prawidłowe temperatury. Mechanik doszedł do wniosku, że problem leży w elektronice panelu, ponieważ jak on to określił te silniczki widocznie nie włączają się tak jak powinny tzn ten od ciepłego powietrza załącza się za szybko w porównaniu do zimnego. Udałem się więc do gościa który sprzedawał całe panele do klimatronica. Podłączyłem nowy panel klimatyzacji i dalej jest to samo. Brak mi już pomysłów, co to może być? Może ktoś miał podobny problem i może coś poradzić?

 

 

dodatkowo logi z vaga, może komuś nasuną jakąś myśl (swoją drogą też śmiechawa bo pokazuje np błędy alarmu, tyle że ja nie mam alarmu)

[ATTACH]46250[/ATTACH]

z listy błędów wynika że masz problem z szyną CAN i modułem komfortu a z opisu ze problem tkwi w sterowaniu silniczkami V71 czyli przewody kostki ewentualnie piny w panelu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pospolite zacięcie klapy sterowanej V71.Rozbiórka masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności