Skocz do zawartości
indi

Bład 550 w AFN i co dalej?auto prawie zdechlo:(

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy nagle na trasie zauwazylem ze auto mi jakos zdechlo

chodzi glosno jak stare diesle klekocze glosno ui wyraznie

nie ciagnie wogole

kod bledu to 550 czyli poczatkowy kat wtrysku

po analizie bloku 0 na jalowy biegu wyszedl kat 250 a norma bodaj 10-30 wiec mega przekroczone

co moze byc przyczyna i czy mozna z tym jezdzic dodam ze musze zrobic w weekend 300km w obie strony a od kad to sie zrobilo tez jezdze bo musz

co moglo byc przyczyna? czy rozrzad mogl przeskoczyc?tak mi powiedzial mechanik ktory w poniedzialek rozlozy mi auto i bedzie sprawdzal ale do tego czasu jeszcze troche musze przejechac

przyczyna?co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A użyłes SZUKAJKI kolego :?::kijemgo: 4 dni temu pisałem to po raz.... "któryś"...

 

00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.

- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku

- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy

- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa

- powietrze w ukł. zasilania paliwem

- przestawiony poczatek wtrysku

 

Możliwe sposoby usunięcia usterki:

- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80

- wyregulować początek wtrysku

- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem ze szukalem tego i dlatego skorzystalem z nowego tematu -moze zle szukalem choc szczerze jestem zwolennikiem uzywania starych tematow ale wielkie dzieki przekaze mechanikowi. czy mozesz mi tylko powiedziec czy moge tym jechac??znaczy i tak musze

nie ma opcji zeby rozrzad przeskoczyl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mozesz mi tylko powiedziec czy moge tym jechac??znaczy i tak musze

nie ma opcji zeby rozrzad przeskoczyl?

No jak sam zauważyłes, to mozesz z tym jechać, bo inna opcja to tylko laweta lub linka, no i skłonny bym był raczej do tego by juz nie odpalać silnika, skoro tak klepie. A czy rozrzad mógł przeskoczyć? No nie śledziłem wątków o temacie "przeskoku" rozrzadu, więc nie mogę się wypowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechanik rozlozyl auto i powiedzial ze to nie rozrzad:( ze z mechanicznej strony wszystko jest ok i zebym gdzies pojechal gdzie moga sprawdzic pompe itp...:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzegorzs

Panowie sprawa u mnie bardzo podobna. Passata kupiłem niedawno, na trasie przegoniłem go do 180km/h i wszystko się zaczęło. Samochód osłab, 120km/h to max i strasznie klekocze ale zauważyłem że jak go prze gazuję do 4000obr/min i w miarę szybko puszczę sprzęgło to znowu ciągnę ale tylko do momentu spuszczenia z gazu. Po podłączeniu do VAGa pokazał błąd 00550, w BS w grupie 000 na 2 polu 255, na 9 polu 116. Rozrząd wymieniłem, nastawy pasują ale 255 jak było tak jest. Słychać wyraźnie że ma przedwczesny wtrysk. W VAGu w opcja OUTPUT TESTS sprawdziłem działanie zaworu N108, nie wiem jakiej reakcji miałem się spodziewać ale praca silnika jakby zmiękła, potem patrze w BS w grupie 000 na pozycji 2 jest 180. Postanowiłem ustawić kąt wtrysku, odkręciłem 4 śruby pompy i przekręciłem ją w prawo o około 7mm(chyba dużo) a kąt w BS spadł na 90 (2 pozycja w grupie 000). Czy jest możliwość że koło zębate na pompie się przestawiło?. Czy mam szukać gdzie indziej przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnei auto stoi w serwisie, porwali sie na jego naprawe jedni mechanicy i doszli do wniosku ze pompa jest skopana i do wymiany,krecili pompa w te i wewte i tylko skopali nastawy,nie da rady jej ustawic. oddalem drugiemu mechnikowi auto i on sprawdza pompe i najprawdopodobniej do wymiany-regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.05.2008 o 21:29, indi napisał:

u mnei auto stoi w serwisie, porwali sie na jego naprawe jedni mechanicy i doszli do wniosku ze pompa jest skopana i do wymiany,krecili pompa w te i wewte i tylko skopali nastawy,nie da rady jej ustawic. oddalem drugiemu mechnikowi auto i on sprawdza pompe i najprawdopodobniej do wymiany-regeneracji

I co było?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności