indi Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2008 koledzy nagle na trasie zauwazylem ze auto mi jakos zdechlo chodzi glosno jak stare diesle klekocze glosno ui wyraznie nie ciagnie wogole kod bledu to 550 czyli poczatkowy kat wtrysku po analizie bloku 0 na jalowy biegu wyszedl kat 250 a norma bodaj 10-30 wiec mega przekroczone co moze byc przyczyna i czy mozna z tym jezdzic dodam ze musze zrobic w weekend 300km w obie strony a od kad to sie zrobilo tez jezdze bo musz co moglo byc przyczyna? czy rozrzad mogl przeskoczyc?tak mi powiedzial mechanik ktory w poniedzialek rozlozy mi auto i bedzie sprawdzal ale do tego czasu jeszcze troche musze przejechac przyczyna?co robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2008 A użyłes SZUKAJKI kolego 4 dni temu pisałem to po raz.... "któryś"... 00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji. - uszkodzony zawór N108 początku wtrysku - uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy - nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa - powietrze w ukł. zasilania paliwem - przestawiony poczatek wtrysku Możliwe sposoby usunięcia usterki: - sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80 - wyregulować początek wtrysku - zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2008 powiem ze szukalem tego i dlatego skorzystalem z nowego tematu -moze zle szukalem choc szczerze jestem zwolennikiem uzywania starych tematow ale wielkie dzieki przekaze mechanikowi. czy mozesz mi tylko powiedziec czy moge tym jechac??znaczy i tak musze nie ma opcji zeby rozrzad przeskoczyl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 9 Maja 2008 mozesz mi tylko powiedziec czy moge tym jechac??znaczy i tak muszenie ma opcji zeby rozrzad przeskoczyl? No jak sam zauważyłes, to mozesz z tym jechać, bo inna opcja to tylko laweta lub linka, no i skłonny bym był raczej do tego by juz nie odpalać silnika, skoro tak klepie. A czy rozrzad mógł przeskoczyć? No nie śledziłem wątków o temacie "przeskoku" rozrzadu, więc nie mogę się wypowiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2008 mechanik rozlozyl auto i powiedzial ze to nie rozrzad:( ze z mechanicznej strony wszystko jest ok i zebym gdzies pojechal gdzie moga sprawdzic pompe itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzegorzs Zgłoś #6 Napisano 22 Maja 2008 Panowie sprawa u mnie bardzo podobna. Passata kupiłem niedawno, na trasie przegoniłem go do 180km/h i wszystko się zaczęło. Samochód osłab, 120km/h to max i strasznie klekocze ale zauważyłem że jak go prze gazuję do 4000obr/min i w miarę szybko puszczę sprzęgło to znowu ciągnę ale tylko do momentu spuszczenia z gazu. Po podłączeniu do VAGa pokazał błąd 00550, w BS w grupie 000 na 2 polu 255, na 9 polu 116. Rozrząd wymieniłem, nastawy pasują ale 255 jak było tak jest. Słychać wyraźnie że ma przedwczesny wtrysk. W VAGu w opcja OUTPUT TESTS sprawdziłem działanie zaworu N108, nie wiem jakiej reakcji miałem się spodziewać ale praca silnika jakby zmiękła, potem patrze w BS w grupie 000 na pozycji 2 jest 180. Postanowiłem ustawić kąt wtrysku, odkręciłem 4 śruby pompy i przekręciłem ją w prawo o około 7mm(chyba dużo) a kąt w BS spadł na 90 (2 pozycja w grupie 000). Czy jest możliwość że koło zębate na pompie się przestawiło?. Czy mam szukać gdzie indziej przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #7 Napisano 22 Maja 2008 u mnei auto stoi w serwisie, porwali sie na jego naprawe jedni mechanicy i doszli do wniosku ze pompa jest skopana i do wymiany,krecili pompa w te i wewte i tylko skopali nastawy,nie da rady jej ustawic. oddalem drugiemu mechnikowi auto i on sprawdza pompe i najprawdopodobniej do wymiany-regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andborpassat Zgłoś #8 Napisano 20 Lipca 2021 W dniu 22.05.2008 o 21:29, indi napisał: u mnei auto stoi w serwisie, porwali sie na jego naprawe jedni mechanicy i doszli do wniosku ze pompa jest skopana i do wymiany,krecili pompa w te i wewte i tylko skopali nastawy,nie da rady jej ustawic. oddalem drugiemu mechnikowi auto i on sprawdza pompe i najprawdopodobniej do wymiany-regeneracji I co było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach