Skocz do zawartości
Gość lapka

piszczy przy wlaczeniu klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lapka

Witam wszystkich. Mam problem kiedy zrobilo sie cieplo od jakis 4 dni gdy samochod sie mocno nagrzeje i kiedy go odpala i wlaczam klimatyzajce ( manualna ) z pod klapy wydobywa sie dziwy swist kiedy wylacze klimatyzacje odrazu przestaje. Po kilku minutach jazdy kiedy silnik sie juz nagrzeje przy wlaczonej klimatyzacji piszczenia juz nie ma. Wie moze ktos co to moze być ???? Z gory dziekuje i pozdrawiam.

 

passat b5 1,9tdi 98r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasek sprężarki do wymiany, lub może wystarczy go naprężyć.

byle nie sprzęgiełko w sprężarce :(

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasek klinowy klimatyzacji do naciagniecia- wymiany.

pozdro.

watpie, ze to sprzegielko na alternatorze, poniewaz piski bylyby slyszalne ciagle a nie tylko po wlaczeniu klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

Sprawdz pasek i rolke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź drugi wentylator przy chłodnicy - u mnie on piszczał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lapka

dzieki chlopaki to byl pasek wymienilem go. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę odgrzeje starego kotleta bo problem ten sam.

 

Piszczał mi pasek przy załączaniu klimy na zimnym silniku. Upewniłem się że to ten od klimy ściągając drugi pasek, odpalając silnik i załączając klimę.

 

Naciągnąłem go tzn napinacz przesunąłem tak z 1cm w dół i cisza.

 

Pytanie moje czy nie jest to za duże napięcie, czy może mieć to jakiś negatywny wpływ na cokolwiek (np. sprężarkę)?

 

Nie wiem jak mocno był naciągnięty - robił to mechanik jakieś 14tyś km (2 lata) temu i do tej pory nie piszczał - czy może od razu go wymienić?

 

W "sam naprawiam B5" jest napisane aby naciągać go kluczem dynamometrycznym ale nie posiadam.

 

Jak się upewnić że jest napięty odpowiednio tzn: nie za mocno, nie za słabo?

 

Pasek contitech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mam podobny problem z piszczącą klimatyzacją tylko dodatkowa na wolnych obrotach przy wyłączonej klimatyzacji na ECON silnik ładnie pracuje, a ja włączę AUTO brzmi jak V8 czy może to być od sprzęgła alternatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności