Gość lapka Zgłoś #1 Napisano 7 Maja 2008 Witam wszystkich. Mam problem kiedy zrobilo sie cieplo od jakis 4 dni gdy samochod sie mocno nagrzeje i kiedy go odpala i wlaczam klimatyzajce ( manualna ) z pod klapy wydobywa sie dziwy swist kiedy wylacze klimatyzacje odrazu przestaje. Po kilku minutach jazdy kiedy silnik sie juz nagrzeje przy wlaczonej klimatyzacji piszczenia juz nie ma. Wie moze ktos co to moze być ???? Z gory dziekuje i pozdrawiam. passat b5 1,9tdi 98r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 7 Maja 2008 pasek sprężarki do wymiany, lub może wystarczy go naprężyć. byle nie sprzęgiełko w sprężarce Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #3 Napisano 7 Maja 2008 pasek klinowy klimatyzacji do naciagniecia- wymiany. pozdro. watpie, ze to sprzegielko na alternatorze, poniewaz piski bylyby slyszalne ciagle a nie tylko po wlaczeniu klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #4 Napisano 7 Maja 2008 Sprawdz pasek i rolke... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #5 Napisano 7 Maja 2008 Sprawdź drugi wentylator przy chłodnicy - u mnie on piszczał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lapka Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2008 dzieki chlopaki to byl pasek wymienilem go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omaral Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2013 Troszkę odgrzeje starego kotleta bo problem ten sam. Piszczał mi pasek przy załączaniu klimy na zimnym silniku. Upewniłem się że to ten od klimy ściągając drugi pasek, odpalając silnik i załączając klimę. Naciągnąłem go tzn napinacz przesunąłem tak z 1cm w dół i cisza. Pytanie moje czy nie jest to za duże napięcie, czy może mieć to jakiś negatywny wpływ na cokolwiek (np. sprężarkę)? Nie wiem jak mocno był naciągnięty - robił to mechanik jakieś 14tyś km (2 lata) temu i do tej pory nie piszczał - czy może od razu go wymienić? W "sam naprawiam B5" jest napisane aby naciągać go kluczem dynamometrycznym ale nie posiadam. Jak się upewnić że jest napięty odpowiednio tzn: nie za mocno, nie za słabo? Pasek contitech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldi79 Zgłoś #8 Napisano 31 Października 2017 Witajcie mam podobny problem z piszczącą klimatyzacją tylko dodatkowa na wolnych obrotach przy wyłączonej klimatyzacji na ECON silnik ładnie pracuje, a ja włączę AUTO brzmi jak V8 czy może to być od sprzęgła alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach