spanky Zgłoś #21 Napisano 8 Grudnia 2010 Dobra, a czy inni to potwierdzają? jest to prawda ... Znam passata (AFN) który ma zrobione trzy różne softy na 150, 189, 218ps. Jest mozliwość zmiany mapy przy pomocy vagcoma. Wiadomo gośc jeździ na najmocniejszej. zmiana miedzy wersjami softu za pomocą Vag'a to nic innego jak zmiana kodowania ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #22 Napisano 8 Grudnia 2010 dokładnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #23 Napisano 8 Grudnia 2010 chcialbym to zobaczyc w praktyce... w edc15 sa 2 komplety map tyle ze jedna to manual a druga to automat... przelaczenie na automat w aucie na manualu zaskutkuje milionem bledow (obstawiam) + ciekawe czy rozrusznik zadziala (brak przeciez sygnalu ze skrzynia jest w trybie N lub P) Nie wiem, nie widzialem wiec niedowierzam Jest za to inny sposob - sa epromy po prostu 2x wieksze i daja sie wysterowac by widziane byly jako polowka A albo B (z kabiny wtedy przelacznik mamy) - cos jakby "przelaczanie bankow' Pozdrawiam, Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #24 Napisano 8 Grudnia 2010 chcialbym to zobaczyc w praktyce... w edc15 sa 2 komplety map tyle ze jedna to manual a druga to automat... przelaczenie na automat w aucie na manualu zaskutkuje milionem bledow (obstawiam) + ciekawe czy rozrusznik zadziala (brak przeciez sygnalu ze skrzynia jest w trybie N lub P)Nie wiem, nie widzialem wiec niedowierzam nie tyle 2 co nawet 3 bloki map ... kiedys zrobilem dla zabawy taki patent u siebie w sterowniku co by testowac kilka wersji softu za jednym razem , trzeba troszke pozmieniac w sofcie ale jest to jak najbardziej wykonalne i nie sypie zadnymi bledami ... oczywiscie patent z przelacznikiem na desce i zmiana map [np.lekka/agresywna] tez jest jak najbardziej do zrobienia ... tylko po co w cywilnym aucie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 8 Grudnia 2010 rzelaczenie na automat w aucie na manualu zaskutkuje milionem bledow (obstawiam) + ciekawe czy rozrusznik zadziala (brak przeciez sygnalu ze skrzynia jest w trybie N lub P)Nie wiem, nie widzialem wiec niedowierzam bawiłem się tym i skutek to tylko błąd 01315 w ECU natomiast autem nie jeździłem i nie wiem np. czy działa wtedy poprawnie abs/esp. Ale myślę że byłoby wszystko OK. Auto normalnie odpalało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #26 Napisano 9 Grudnia 2010 bawiłem się tym i skutek to tylko błąd 01315 w ECU natomiast autem nie jeździłem a czy w Twoim aucie szla rownolegle (zakladam, ze masz manuala) automatyczna skrzynia biegow z wlasnym komputerem komunikujacym sie z reszta auta miedzy innymi po CANie, majacym funkcjonalnosc szacowania momentu obrotowego itp ? - bo jezeli nie to zaloze sie, ze jakby w takim aucie to zrobic (czyli juz nawet tiptronici 5hp19) i ecu silnika nie zobaczylby ecu skrzyni to "po zawodach" Pozdrawiam, Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 9 Grudnia 2010 Nie było to moje auto, to był B5 1.9 TDI po przekładce z automata na manual ze złym kodowaniem komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek4net Zgłoś #28 Napisano 9 Grudnia 2010 czy byl to passat po przekladce z TIPTRONICA 5 lub 6 BIEGOWEGO? czy moze starsza skrzynia 4 biegowa.... Pytam bo do tej pory nie znalazlem nikogo kto mial swapa z tipa (nie zwykly automat, nie multitronic) na manuala - nikt tego ogarnac elektronicznie nie potrafil o jeden gosc co do tematu podchodzil musial rozrusznik startowac osobnym guzikiem:) Pozdrawiam, Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #29 Napisano 9 Grudnia 2010 A teraz takie pytank... Jak bym ecu z manual zaadaptowal?? ewentualnie calą zawartość epromu przegral?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #30 Napisano 23 Grudnia 2010 nie tyle 2 co nawet 3 bloki map ... kiedys zrobilem dla zabawy taki patent u siebie w sterowniku co by testowac kilka wersji softu za jednym razem , trzeba troszke pozmieniac w sofcie ale jest to jak najbardziej wykonalne i nie sypie zadnymi bledami ... oczywiscie patent z przelacznikiem na desce i zmiana map [np.lekka/agresywna] tez jest jak najbardziej do zrobienia ... tylko po co w cywilnym aucie ... Jakie są kodowania dla ATJ? 00001 - automat - sypie błędami na skrzyni manualnej. 00002 - skrzynia manualna 0000x - ? ... Pytam, bo adresy map zaczynają się na 5xxxx, 6xxxx i 7xxxx. Te od 5 to manual, od 7 to chyba automat, a od 6 to chyba to trzecie kodowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #31 Napisano 23 Grudnia 2010 naped 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #32 Napisano 23 Grudnia 2010 naped 4x4 Czyli kodowanie 00003. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #33 Napisano 28 Grudnia 2010 Pytam bo do tej pory nie znalazlem nikogo kto mial swapa z tipa (nie zwykly automat, nie multitronic) na manuala - nikt tego ogarnac elektronicznie nie potrafil o jeden gosc co do tematu podchodzil musial rozrusznik startowac osobnym guzikiem ja to już dawno ogarnąłem i normalnie zapalam z kluczyka. przekładałem najpierw swojego TIPA na 6-manual, później 4-automat na 5-manual i zero problemów. w tipie tylko inny przekaźnik się mostkuje aby zapalał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #34 Napisano 5 Lutego 2011 (edytowane) Mam problem... zaadoptowałem sterownik edc15p+ z golfa 130ps, prócz błędu pompy wstępnej jest czysty... Problem polega na tym że na vagu prędkość samochodu jest wyższa o około 20km/h przy 100km/h niż na liczniku. Nie bardzo wiem Jak to zniwelować.. Może jeżeli podmienię czujnik w skrzyni?? Proszę o pomoc... Edytowane 5 Lutego 2011 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość As Loppi Zgłoś #35 Napisano 22 Lutego 2011 http://torrenty.org/torrent/554684 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #36 Napisano 28 Marca 2011 i coś od siebie : ) http://www.filecrop.com/search.php?w=OBD%20TESTER&pos=1&opt_t=1&opt_d=0&c=30&m=0&size_i=0&size_f=100000000&engine_r=1&engine_m=1&engine_h=1&mod=dec&order=filename Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach