Gość vectra74 Zgłoś #1 Napisano 30 Kwietnia 2008 Witam. Wymieniłem w wkład stacyjki oraz kostkę stacyjki, Przed wymianą wszystko śmigało jak należy. Teraz coś jest nie tak: po przekręceniu stacyjki kontrolki się normalnie zapalają od świec żarowych po podgrzaniu normalnie gasną silnik normalnie odpala ale po cofnięciu się stacyjki od razu gaśnie wszystko tz silnik i kontrolki. Immo jest fabryczne. Teraz może ktoś z was miał podobny przypadek i co jest nie tak. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 30 Kwietnia 2008 pewnie kostka/wkładka są przekręcone względem siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2008 Witam.Wymieniłem w wkład stacyjki oraz kostkę stacyjki, Przed wymianą wszystko śmigało jak należy. Teraz coś jest nie tak: po przekręceniu stacyjki kontrolki się normalnie zapalają od świec żarowych po podgrzaniu normalnie gasną silnik normalnie odpala ale po cofnięciu się stacyjki od razu gaśnie wszystko tz silnik i kontrolki. Immo jest fabryczne. Teraz może ktoś z was miał podobny przypadek i co jest nie tak. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Skoro śmiegało to po co wymieniałeś ? Objawy jednoznacznie wskazują na kostkę. Chociaż skoro także wymieniałeś stacyjkę to dwa niezbyt udane zamienniki to już w ogóle się nie dopasują do siebie A po co w ogóle wymieniałe wkład stacyjki jak prawie zawsze wystarczy wymienic samą kostkę ? I nie mów mi, że wszystko skręciłeś przed sprawdzeniem "na sucho" czy wszystko działa? Jakiej firmy kupiłeś kostkę? Bo mi przy wymianie niestety poszedł kupi kostkę tata a on jak to on kupił najtańszą "4max" taki shit i nie działała tak samo jak stara i już się zastanawiałem czy to przypadkiem nie kostka tylko stacyjka szwankuje . Ale wymieniłem jeszcze raz na droższą i lepszą kostkę i wszystko hula. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vectra74 Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2008 Wymieniałem ponieważ pęknięty był języczek w stacyjce. Kostka jakaś badziewna za 20zł firmy nie pamiętam. Spróbuje włożyć stara kostkę bo chyba jest sprawna. PZR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #5 Napisano 30 Kwietnia 2008 a co sądzicie o kostkach z alledrogo firmy HP za 10-20 zł?ja taką zamawiam i niewiem czy to czasem nie jakieś g...o? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #6 Napisano 30 Kwietnia 2008 Pierwsze słyszę... Po co kupujesz taką tanią rzecz na allegro ? Dodajesz koszty przesyłki i cię wychodzi drożej jak w sklepie. Idź do sklepu i kup porządną kostkę za 20-30 zł. Ja kupiłem marki topran. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #7 Napisano 30 Kwietnia 2008 ja rowniez uwazam ze kupowanie tanich rzeczy nie bardzo sie oplaca kumpel w swoim passaciku wymienial kostke wstawil jakas najtansza i po 3 miesiacach znow mial z tym problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #8 Napisano 30 Kwietnia 2008 no cóż, teraz to i tak nie ma znaczenia, zmuszony byłem zamówić więc odweołania nie ma. ale czy hans price (niewiem czy tak aby się pisze ale czyta Hanss Prajs) to taki chłam, ja bym to umieścił gdzieś pośrodku, wkońcu robią wiele różnych rzeczy do samochodów, np. łożyska.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vectra74 Zgłoś #9 Napisano 30 Kwietnia 2008 No i włożyłem starą kostkę i objaw jest ten sam czyli zaraz po odpaleniu silnik i wszystkie kontrolki gasną. Czy jest taka możliwość aby po odłączeniu immo coś się z nim stało bo wygląda jakby immo odłączało układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #10 Napisano 30 Kwietnia 2008 jeżeli odpalasz i po tym zaraz gaśnie to raczej napewno immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
munio Zgłoś #11 Napisano 30 Kwietnia 2008 witam ostatnim razem gdy chciałem wymienić kostke stacyjki postanowiłem kupić dobrą kostke kupiłem svag (swag) dawne febi chyba. Kupiłem jedną szajsz wymieniłem ją na tą samą marke i znów szajs. Zamontowałem w akcie desperacii kostke toprana ( najbardziej znienawidzona firma w Starachowicach ponoć nikt.........z elektryków samochodowych niepoleca.........)Ja wymieniłem na topran, zrobiłem jakieś 5000 niewiem ile razy odpalałem ale wszystko śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawel.1966 Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2008 czy trzeba wyjąć stacyjkę żeby wymienić kostkę w b4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c4rimucos Zgłoś #13 Napisano 22 Czerwca 2008 Witam Najlepiej do tego zabiegu jest wyjąć stacyjkę (najwygodniej). NIedawno u siebie przeprowadzałem ten zabieg tylko, że u mnie pomieliły się sprężynki w stacyjce, ale przy okazji wymieniłem i kostkę. Jest niestety trochę dłubania aby zdjąć stacyjkę - najwięcej kłopotów sprawia demontaż metalowej tulejki z wieloklinem, na której osadzona jest kierownica (od razu najlepiej zaopatrzyć się w jakiś dobry ściągacz), reszta to już prosta sprawa. Na pewno trochę czasu będziesz musiał zarezerwować na ten zabieg, ale sam w sobie nie jest skomplikowany. Jeżeli masz AIRBAG w kierownicy to musisz uważać aby odpowiednio później wszystko poskładać (ustawienie taśmy(zwijaka) aby się nie zerwała, najlepiej po zdjęciu fajery zabezpieczyć ją jakąś taśmą w takiej pozycji w jakiej została zdjęta, żeby nikt przez przypadek jej nie przestawił i w rezultacie najlepiej zdjąć klemę (+) z akumulatora, aby później nie zaszła potrzeba podłączania autka do VAGA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach