Natalii Zgłoś #561 Napisano 10 Czerwca 2015 No właśnie mi się wydaję że nie są takie same bo jedne jak by miały tą główkę dłuższą.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #562 Napisano 11 Czerwca 2015 te z dłuższą główka to instalacja 10 czujników lub 12 służą do parkowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszh1989 Zgłoś #563 Napisano 29 Czerwca 2015 Witam, Panowie czy w passacie B6 sedan znajduje się jakaś kostka pod tapicerką bagażnika żeby podpiąć się z zasilaniem do czujników cofania? Przeczytałem wszystkie posty i jedynie znalazłem opis do kombi, a nie wiem czy w sedanie jest analogiczna sytuacja. Z góry dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #564 Napisano 30 Czerwca 2015 Znajomy stwierdził,ze mam chyba zepsuty parktronik bo podchodził do czujników a nie było dźwięku,że jest przeszkoda.W żaden sposób nie mogłem podjeźdżając przodem i tyłem do przeszkód wywołać dźwięku -ostrzeźenia o przeszkodzie.Następnego dnia podpiąłem VCDS który żadnych błędów mi nie pokazał i dziś parktronik reaguje poprawnie..Dlaczego więc poprzedniego dnia nie mogłem wywołać prawidłowego zachowania parktronika?Dodam,że w czasie braku sygnału przycisk parktronika palił się światłem ciągłym.Czy ktoś zauważył w swoim aucie,że w pewnych sytuacjach(warunkach) parktronik może nie reagować sygnałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad.p Zgłoś #565 Napisano 30 Czerwca 2015 Witam, Panowie czy w passacie B6 sedan znajduje się jakaś kostka pod tapicerką bagażnika żeby podpiąć się z zasilaniem do czujników cofania? Przeczytałem wszystkie posty i jedynie znalazłem opis do kombi, a nie wiem czy w sedanie jest analogiczna sytuacja. Z góry dzięki za odp Zasilanie weź z lampy cofania - czujniki działają jak cofasz, jedziesz do przodu - urządzenie odpoczywa - - - - - aktualizacja - - - - - Znajomy stwierdził,ze mam chyba zepsuty parktronik bo podchodził do czujników a nie było dźwięku,że jest przeszkoda.W żaden sposób nie mogłem podjeźdżając przodem i tyłem do przeszkód wywołać dźwięku -ostrzeźenia o przeszkodzie.Następnego dnia podpiąłem VCDS który żadnych błędów mi nie pokazał i dziś parktronik reaguje poprawnie..Dlaczego więc poprzedniego dnia nie mogłem wywołać prawidłowego zachowania parktronika?Dodam,że w czasie braku sygnału przycisk parktronika palił się światłem ciągłym.Czy ktoś zauważył w swoim aucie,że w pewnych sytuacjach(warunkach) parktronik może nie reagować sygnałem? następnym razem powciskaj włącznik, włącz - wyłącz, jak nie pomoże i będzie się powtarzało - masz usterkę najprawdopodobniej centralki ale to wróżenie z fusów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszh1989 Zgłoś #566 Napisano 30 Czerwca 2015 Zasilanie weź z lampy cofania - czujniki działają jak cofasz, jedziesz do przodu - urządzenie odpoczywa - - - - - aktualizacja - - - - - To wiem, ale czy zasilanie muszę brać z kostki znajdującej się przy samej lampie, czy jest jakaś kostka np. za prawym boczkiem w bagażniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #567 Napisano 1 Lipca 2015 W którym miejscu umieszczona jest centralka parktronika w combi ? Czy ewentualne uszkodzenie centralki nie skutkowałoby błędem w trakcie badania VCDS?Z tego co czytałem przy załączonym wstecznym biegu powinny działać przednie i tylne czujniiki.Dziś po zatrzymaniu na wstecznym działają mi tylko tylne-a błędu VCDS nie pokazuje.Co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #568 Napisano 1 Lipca 2015 Sterownik jest za prawą tapicerką bagażnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klakiersss Zgłoś #569 Napisano 1 Lipca 2015 Witam, niechce zakładac nowego tematu wiec podłącze sie pod ten a mianowicie w passacie b6 mam czujniki parkowania z przodu i z tyłu i radio rns510 i czy da rade zrobic tak zeby zamist piknia albo razem z pikaniem był obraz na wyswietlaczu od radia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #570 Napisano 1 Lipca 2015 Da się zrobić bez problemu Google kłania sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebos Zgłoś #571 Napisano 2 Lipca 2015 czy da rade zrobic tak zeby zamist piknia albo razem z pikaniem był obraz na wyswietlaczu od radia? tak, należy zmienić Gateway na co najmniej wersję E oraz zmienić sterownik PDC na taki z obsługa OPS + ewentualnie oprogramowanie RNS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #572 Napisano 2 Lipca 2015 tak, należy zmienić Gateway na co najmniej wersję E oraz zmienić sterownik PDC na taki z obsługa OPS + ewentualnie oprogramowanie RNS To jeszcze nie wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebos Zgłoś #573 Napisano 2 Lipca 2015 To jeszcze nie wszystko no tak, jeszcze modyfikacja wiązki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #574 Napisano 15 Września 2015 Odświeżę i dodam coś od siebie jako ciekawostkę, bo może komuś się przyda. W swoim Pasku z 2007 roku mam oryginalny parktronik przód-tył z 8 (4+4) czujnikami. W przedniej atrapie dwa wewnętrzne, chromowane czujniki od dawna robiły problemy, bo piszczały cały czas lub prawie cały czas. Winny oczywiście popękany i "spuchnięty" chrom. Kupiłem na Allegro dwa zamienniki po 50 zł sztuka z tym samym nr, żeby w końcu pozbyć się problemu. Rozebrałem atrapę, wymontowałem stare i zamontowałem nowe czujniki i... kiszka. Ciągłe piszczenie mimo kilkukrotnego podpinania, odpinania i zamieniania stron. No to diagnoza komputerem i... okazało się, że system nie widzi nowych czujników. Tak jak by ich w ogóle nie było. Powkurzałem się trochę i postanowiłem przyglądnąć się starym. Zdrapałem z nich resztki odchodzącego chromu, wyczyściłem dokładnie papierem ściernym najpierw grubszym, a później drobniejszym, oczyściłem benzyną ekstrakcyjną i ponownie zamontowałem nie licząc, że coś z tego będzie, tylko dlatego, żeby nie jeździć z dziurami w atrapie, bo nowe poszły do zwrotu. I tu niespodzianka. Układ ożył. Bez ciągłego piszczenia i wycia. Każdy czujnik, w tym te dwa oczyszczone działają jak trzeba i informują o przeszkodzie. I w ten oto sposób, prawie bez kosztowo naprawiłem sobie PDC. Polecam spróbować jeśli ktoś mam podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #575 Napisano 21 Września 2015 Polecam spróbować jeśli ktoś mam podobny problem Mam ten problem, tylko że mi piszczą sporadycznie. Najbardziej podczas deszczu i tuż po nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #576 Napisano 22 Września 2015 Mam ten problem, tylko że mi piszczą sporadycznie. Najbardziej podczas deszczu i tuż po nim. No to nie problem. Mi piszczały cały czas, a teraz działają jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #577 Napisano 22 Września 2015 Mi piszczały cały czas Mi generalnie też, ale do czasu aż podłączyłem VCDSa i okazało się, że jeden czujnik z przodu zgłasza brak masy (i był to ten lakierowany, a nie w atrapie). Wystarczyło dobrać odpowiedni kabelek i już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof w Zgłoś #578 Napisano 27 Września 2015 Witam a ja mam pytanie o czujniki w cc przednie srodkowe. Ostatnio dostalem odoowiedz w serwisie , ze to wada konstrukcyjna ze w czasie deszczu wyja bo fakt ,ze sa te dwa cofniete pod spodem do tylu i jak woda splywa po masce to jecza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #579 Napisano 28 Września 2015 Witam a ja mam pytanie o czujniki w cc przednie srodkowe. No i gdzie to pytanie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #580 Napisano 28 Września 2015 Podsumowując wasze wypowiedzi i coś od siebie. Po 1 moduł PDC może być z tyłu po prawej stronie do roku 2008 lub na przedniej belce nad CCM/BCM za tym małym schowkiem. Po 2 wszystkie czujniki powinny mieć kapturki i sprawne uszczelki, często po dzwonie nikt do tego nie przykłada uwagi i zakłada jak leci. Po 3 czujniki w atrapie to takie same jak przednie i tylne (poza tymi od PA - bocznymi). Jak masz problem załóż zwykłe srebrne też będzie ok. Po 4. Wymieniając czujnik kup nową uszczelkę i ew kapturek, parę groszy w ASO. Po 5. Wiązki raczej się nie psują, chyba, że była lutowana po dzwonie. Po 6. Bez VCDS's ciężko zdiagnozować usterkę. Pytania co może być bo mi nie działają, nie mają sensu. Wróżbita Maciej ma urlop. Po 7. Po 2008 roku zmieniono sposób montażu czujników co powoduje, że są mniej podatne na wodę. Mniejszy otwór, inna wlepka. Po 8. Sprawdź czy woda nie dostaje Ci się między uchwyt od czujnika a zderzak, to jest mocowane tylko na specjalną taśmę, jak ktoś puknie stuknie lub coś robił potrafi stracić szczelność i na czujnik leje się woda. Tak czy inaczej, problematyczne są tylko te z chromem dlatego w B7 już ich nie ma. Najlepsze wyjście kupić srebrne i po kłopocie. Różnica mała a spokój do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach