Skocz do zawartości
Gość jdarek

Przekładnia kierownicza, maglownica, problem, wymiana

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie takie same objawy :( w następny poniedziałek mam zostawić samochód u kolejnego mechanika na wycięcie DPF-a i przy okazji ma sprawdzić przyczynę obcierania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie takie same objawy :( w następny poniedziałek mam zostawić samochód u kolejnego mechanika na wycięcie DPF-a i przy okazji ma sprawdzić przyczynę obcierania

 

To napisz jaka jest przyczyna tego obcierania...jak mechanik zlokalizuje co dolega...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, może ktoś się orientuje:

rok temu wymieniałem magiel w moim b6 (stary miał luz na listwie). W warsztacie, który kilka lat temu stracił autoryzację VW, ale nadal specjalizuje się w autach tej marki założono mi nową przekładnię (nie regenerowaną). Niby wszystko ok, ale wyraźnie czuję kompletny brak luzu podczas jazdy na wprost. Każdemu najdelikatniejszemu ruchowi kierownicą towarzyszy załączjące się wspomaganie, a jestem pewien, że tak nie powinno być (jeżdzę też innymmi b6/b7). Nie wiem, czy to kwestia adaptacji nowego modułu wspomagania, błędów nie ma, ale jestem przekonany, że tak nie powinno być.

Zmieniałem siłę wspomagania - mimo to ww. wymieniony symptom nadal występuje.

 

Ma ktoś jakiś pomysł, może coś z adaptacją nowej przekładni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy może ktoś miał podobny problem za wspomaganiem.

Co jakiś czas, mniej więcej co tydzień przy odpalaniu nie włącza się wspomaganie, pika i świeci się czerwona kiera na desce. Po kilku próbach odpalam - gasze wkońcu włączy i potem kilka dni jest ok i znowu wariuje. Czy to wina magla, jakiegoś modułu, czujnika ?

Nie mam VCDS-a. niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To napisz jaka jest przyczyna tego obcierania...jak mechanik zlokalizuje co dolega...

 

Witam, mam pytanie czy udało się wam zlokalizować co jest przyczyną "terkotania", obcierania przy skręcaniu kierownicą w prawo. U mnie pojawiło się to parę dni temu. Myślałem, że może przegub ale gumy osłaniające są całe i nie ma luzów na półosi wiec raczej to nie jest on przyczyną. Co ciekawsze te dziwne dźwięki pojawiają się przy pełnym skręcie kierownicą. Proszę o podpowiedź jeżeli udało się Wam zlokalizować potencjalną usterkę. A korzystając z okazji, że to wieczór sylwestrowy życzę wszystkim w 2013 roku jak najwięcej przejechanych kilometrów bez konieczności odwiedzania mechanika czy ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, spróbuję odświeżyć temat gdyż nie udało mi się rozwiązać problemu. A mianowicie przy skręcie w prawo (prawie w max. przekręceniu kierownicy) występuje dziwne terkotanie, skrzypienie. Dziwne i denerwujące dźwięki nagrałem i umieściłem pod linkiem

oraz poniżej. Może ktoś miał podobny przypadek i udało mu się z tym uporać lub zasugeruje jakieś rozwiązanie problemu. Proszę o sugestie związane z tym problemem.

[video=youtube;zS-hPtL9hmY]

Edytowane przez major125

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedna rzecz jaką zaobserwowałem a związana jest z tym terkotaniem a mianowicie występuje gdy jest chłodno na zewnątrz. Dzisiaj rano wyjechałem z garażu i terkotało jak diabli, a gdy samochód postał trochę w słońcu i się nagrzał nic nie terkotało. Jakieś sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez cos pukalo szczegolnie na nierownosciach. Pojechalem na stacje no i gosciu mowi mi ze tuleje wahacza do wymiany. Nie dalo mi to spokoju pojechalem na inno stacje i diagnoza wszystko ok tuleje dobre. Co sie okazalo obudowa plastikowa pod silnikiem kolo nadkola zaczela pukac o drazek kierowniczy a tydzien wczesniej zmienialem olej wiec te plastiki gdzies sie troche przesunely... A na stacji pol zawieszenia by kazali wymienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Proszę o pomoc. Moja maglownica padła-elektronika i muszę znaleźć używke. W serwisie podali mi symbol 3AB423061C lub CX. Problrm w tym, że nigdzie takich nie ma. Ponoć starsze też mogą pasować. Wie ktoś jakie symbole będą kompatybilne? mój VIN to WVWZZZ3CZ9E137199. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, maglownica w naszych b6 to kolejny bubel, jeżeli dobrze wyczytałem mozna wyregulować luz na maglu nie wyjmujac całej przkładni, tak? (tutaj pytanie do tych co juz regulowali)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, maglownica w naszych b6 to kolejny bubel, jeżeli dobrze wyczytałem mozna wyregulować luz na maglu nie wyjmujac całej przkładni, tak? (tutaj pytanie do tych co juz regulowali)

 

powiem tak , ja próbowałem i nie dałem rady ,miejsca malo,klucz na srube wchodzi mminimalnie,moment i kanty sruby wyrobione a ruszyc nie da rady,jest lepiej gdy opuscisz sanki ale moja nie poszła,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam tak jak w temacie, nie działa wspomaganie po wymianie maglownicy. Poniżej załączam logi. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.

 Adres 44: Wsp.kierownicy       Plik etykiet: 1K0-909-14x-GEN3.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 909 144 M
  Komponent i/lub wersja: EPS_ZFLS Kl. 69     3201
           Kodowanie: 
           Kod serwisu: WSC 73430 790 00090
                      VCID: 3467A9D7573B6626DE-8060
Znaleziono 1 błąd:

01316 - Sterownik ABS 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 213
                    Przebieg: 256316 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.07.21
                    Czas: 18:27:13

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 12.50 V
                        DU
                    Temperatura: 34.0*C
                    Obroty silnika: 0 /min
                    Prędkość: 50.0 km/h
                    Prędkość: 50.0 km/h
                    Zliczanie: 0

Przy próbie adaptacji wywala taki błąd.

Adaptacja Numer kanału 001:
Wartość zapisana 
  BŁĄD:   
  Kanał 01   
  nie jest   
  dostępny   

Ogólny scan:

Lista połączeń Gateway:  3C0 907 530 C

00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000
01-Silnik -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010
46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010

52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: OK 0000
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
69-Przyczepa -- Stan: Usterka 0010
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000
77-Telefon -- Stan: OK 0000
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ptrkalita napisał:

Przy próbie adaptacji wywala taki błąd.

Adaptacja Numer kanału 001

A inne kanały próbowałeś? Np 009? Kod dostępu wpisujesz przed próbą adaptacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przyszedł czas na wymianę przekładni kierowniczej w Passacie CC z 2009 roku, benzyna 2,0. Na obudowie nr 3c1 423 105 C. Jaką maglownice mogę użyć. Czy wszystkie 1k1 i 1k0 pasują zamiennie? pozdrawiam i prosze o pomoc.

Edytowane przez Temex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy byłem u mechanika na wymianie imbusa w pompie olejowej i przy okazji sprawdził mi stuki z przodu auta.okazalo się że maglownica ma luzy.podobno nowa kosztuje majątek,to prawda?wspomaganie elektryczne 2.0tdi rocznik 2007 silnik bkp.zna ktoś jakieś dobre zamienniki i czy tak szedł jeden model czy pare,czy są warsztaty które regenerują takie elektryczne cuda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy będę regenerować maglownice.moje pytanko co jeszcze kupic do tego zabiegu żeby zrobić to na tip top,coś w zawieszeniu po drodze też wypada wymienic żeby za pół roku znowu do mechanika nie lecieć?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany . Banał adaptacje Channel 003: Driver Steering Recommendation (DSR) uparcie chciałem dać na 4x4 a wystarczyło na active dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności