Skocz do zawartości
Gość jdarek

Przekładnia kierownicza, maglownica, problem, wymiana

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jdarek

Witam! Mam problem z przekładnią kierowniczą tzn. ma luz, który podczas jazdy daje o sobie znać - słychać stukanie. Luz ten nie wpływa ( nie utrudnia) na prowadzenie samochodu, ale te stuki sa wnerwiające. Mam pytanie czy przy B6 wszystkie przekładnie są jednakowe. Dzwoniłem do firmy, która sprzedaje przekładnie po regeneracji i uzyskałem taką odpowiedz. Z tego co wiem to zamienników jeszcze nie ma, a w serwisie życzą sobie 3140,00 jak się zostawi swoją, bo inaczej to będzie jeszcze drożej. Proszę o jakies informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze masz luz na sworzniu wew drazka kierowniczego?tzw jablko.drazek jest przykrecany.Trzeba kolem ruszac i przycisnac koncowke przez oslone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z przekładnią kierowniczą tzn. ma luz

 

A co z gwarancja ? Autko za taka kase, to chyba łaski nie robia zeby naprawic takie cos?

 

P.S. Sorki, poprawilem ta nieszczesna laske.:rotfl: Nie mam polskiej czcionki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba laski nie robia zeby naprawic takie cos?

 

No, to by była nowa usluga :))))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jdarek

Nie jest na gwarancji, pochodzi z Niemiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie jest.Ma gwarancję na całą UE.Gwarancja producenta dotyczy całej UE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to nie jest.Ma gwarancję na całą UE.Gwarancja producenta dotyczy całej UE.

Dokladnie gwarancja obowiazuje na terenie calej UE i łaski robic nie beda:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ostatnio pojawiły sie stuki na nierównościach dochodzące z zawieszenia.

Po oględzinach w ASO - drążek kierowniczy prawy, niewielki luz na przegubie kulowym. Kupiłem (160 zł ASO) zmieniłem (FeuVert 99zł plus geometria) i ... dalej stuka.

Nowa diagnoza ... maglownica.

Mam pytanka

1. czy magiel ma jakąś opcję "skręcenia" aby zmiejszyć luzy?

2. jaki może być przybliżony koszt zakupu?

3. czy może ktoś sprawdzić czy nie było czasami akcji serwisowej dot maglownicy w B6 przed MY07?

Rafi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyblizony koszt przekładni 1500zl, mozna kupic nowa, pasuje tez do innych z grupy vag. Ile masz przejechane jesli mozna wiedziec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety dopiero 66tys. Jeśli 1500 to jeszcze dramatu nie ma myslałem że razy dwa. Wymiana to pewnie rzeźba z zawieszeniem itd. Na szczęście mam kolegę mechanika więc wymiana będzie ... na przelew :-)

Acha czy ten magiel jest tylko hydrauliczny czy elektryczno-hydrauliczny?

PS

mogę prosić nr magla z etki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety dopiero 66tys. Jeśli 1500 to jeszcze dramatu nie ma myslałem że razy dwa. Wymiana to pewnie rzeźba z zawieszeniem itd. Na szczęście mam kolegę mechanika więc wymiana będzie ... na przelew :-)

Acha czy ten magiel jest tylko hydrauliczny czy elektryczno-hydrauliczny?

PS

mogę prosić nr magla z etki?

posprawdzaj jeszcze wahacze

http://img404.imageshack.us/img404/5060/przekladnia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tych passatach masz tylko magiel sterowany za pomocą silnika elektrycznego więc po wymianie będziesz musiał miec wprowadzone nowe nastawy w sterowniku a tą czynnośc raczej wykonasz tylko w aso

 

---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:36 ----------

 

stuki w zawieszeniu występują także z drążka stabilizatora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm niedobrze z tym ASO, mają spory apetyt.

Tu stukot występuje np na postoju gdy wykonuję szybkie naprzemienne ruchy kierownicą.

Muszę w weeked wpaść do kumpla i na spokojnie posprawdzać wszystko i ... hmm umówic się w ASO na zmianę.

Boję się tak jeździć żeby się coś nie upierdzieliło. Pomijając wkurzający stukot i wibrację kierownicy od jakichś 100km/h (koła wyważone)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli 1500 to jeszcze dramatu nie ma myslałem że razy dwa

w aso pewnie 2x wiecej

w etce sa 4 numery rozniace sie nieznacznie, jak bys podal vin to mozna poszukac jaki u Ciebie jest dokłanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Po zamontowaniu nowej,skrecasz w lewo na max i prawo na max powinien zapamietac nastawy i dzialac.

Nie wiem do czego aso tu potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jest jak mowi kolega wyzej. Zadnych nastawow si enie wprowadza potwierdzone przez mechanika z ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo po 60 tys...

Koszt wymiany maglownicy to nie jest 1500 tylko o ile sie nie myle ok 6000

Zamienników nie znalazłem a używka... chyba nie

Ja udałem się do regenaracji w Łodzi na ul Dunikowskiego 5 - ODRADZAM

Możesz wymienić listwe ale na 99% do wymiany bedzie tez silnik gdyż jest tam jakiś tryb który się zużywa. Nawet jak skręcą listwe to i tak bedzie pukac - może mniej ale bedzie...

Pozostaje wymiana silnika lub całej przekładni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem to samo po 60 tys...

Koszt wymiany maglownicy to nie jest 1500 tylko o ile sie nie myle ok 6000

Zamienników nie znalazłem a używka... chyba nie

Ja udałem się do regenaracji w Łodzi na ul Dunikowskiego 5 - ODRADZAM

Możesz wymienić listwe ale na 99% do wymiany bedzie tez silnik gdyż jest tam jakiś tryb który się zużywa. Nawet jak skręcą listwe to i tak bedzie pukac - może mniej ale bedzie...

Pozostaje wymiana silnika lub całej przekładni

Kumpel też mi odradzał regenerację. Ale te 6 tys!!! Może ktoś chce kupić Passka B6 2.0TFSI 250KM? :-)

Czyli jest opcja wymiany samego silniczka z tym wadliwym kółkiem? Tyle, że patrząc na screen z ETKI w poście "mielke" (BTW THX) nie widać tam takiej części występującej oddzielnie :-/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakąś używkę z małym przelotem i gwarancją trafić niż regenerować - bo w zasadzie co regenerować w tej przekładni:taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno nie ma regulacji... ale... nie znam sie na tym ale po wyjeciu przekładni można wyregulowac srube maglownicy i wtedy nie bedzie ci juz tak stukac. Ja to zrobiłem u siebie

stukot zmniejszyl sie dosc znacznie, nie jest juz tak uciazliwy.

A jak krecisz kierownica to chodzi "sztywno" czy czujesz ze jest bardzo "luźna" - ale mi się określiło:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności