nTomek Zgłoś #861 Napisano 6 Lipca 2018 Kierownica ma po 1.5 w obie strony, a zwijak ciut więcej bo ma mały zapas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #862 Napisano 6 Lipca 2018 Czyli uszkodzone, bo jeden ma 7 pełnych obrotów, a drugi 10, dzięki Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #863 Napisano 8 Lipca 2018 Dnia 6.07.2018 o 21:48, Wolfe napisał: Czyli uszkodzone Tego bym tak od razu nie powiedział. Może za bardzo nią kręcisz i jak rozwijasz to nie czujesz tego delikatnego momentu kiedy taśma całkowicie jest rozwinięta. Kręcąc dalej w tę samą stronę, zaczynasz ją zwijać ale już "na lewą" stronę co w sumie daje 2 razy więcej obrotów. Jakby była zerwana to kręciła by się bez końca... A próbowałeś w ogóle zmierzyć miernikiem czy mają "przejście" poszczególne nitki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #864 Napisano 8 Lipca 2018 Nie przyszło mi coś tak oczywistego do głowy? to sprawdzę, kręcą w lewą stronę zatrzymuje się elegancko, w druga taśma zaczyna się zwijać, ciekawi mnie jak ustawić środek. Jedyny opór kręcą w prawo od oporu z lewej to ten na zdjęciu jak taśma się skręciła. W sumie racja że kręciła by się bez końca, ale dziwi mnie to, że 2 taśmy identyczne oznaczenie jedna kręci się 10 obrotów druga 7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #865 Napisano 9 Lipca 2018 Dlaczego jedna ma 10 a druga 7? Nie wiem - może inny producent taśmy, albo jedna była skracana/naprawiana? Sprawdź, czy są sprawne elektrycznie. Jak ustawić środek? Zwiń taśmę całkowicie, w takim kierunku, żeby końcówki taśmy nie były mocno załamane, następnie odwiń ją o co najmniej 1.5 obrotu tak aby ustawić gniazdo na części ruchomej w pozycji "do założenia". Sprawdź czy taśma może się obracać +/- 1.5 obr. To wszystko. Nie masz tu czujnika kąta skrętu więc sprawa jest bardzo prosta. Jeśli dobrze pamiętam to taśma do B7 kręciła się około 4.5 obr - oczywiście od zwinięcia do rozwinięcia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domisz Zgłoś #866 Napisano 9 Lipca 2018 Witam, Mam passka z 2005 roku (model 2006) z taką kierownicą: Chciałbym ją zmienić na skórzaną trójramienną, nie zależy mi na mulrifunkcji. Czy taka kierownica, oczywiście wraz z nową poduszką pasuje na miejsce tej mojej na zasadzie plug&play? Nie ma żadnych problemów z działaniem poduszki lub kontrolką? Będę bardzo wdzięczny za info, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #867 Napisano 15 Lipca 2018 Czy kierownica z arteona z multifunkcją podejdzie do cc? Czy przyciski sterowania zagadają z rns? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #868 Napisano 16 Lipca 2018 Bez modyfikacji, modułów tłumaczących itp nie da rady. Jednie co to powinna pasować na kolumnę 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #869 Napisano 16 Lipca 2018 Z arteona nie, ale scirocco polift czy polo polift poprzedni model już tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #870 Napisano 18 Lipca 2018 Dnia 16.07.2018 o 00:15, lysy78_03 napisał: Czy kierownica z arteona z multifunkcją podejdzie do cc? Czy przyciski sterowania zagadają z rns? podejdzie, ale potrzebny specjalny moduł, Montujesz wtedy SWCM byle jaki i byle jaki slizg, by tylko przewodził kable. Kiera z Nowego caddy, Scirocco, Shara, Arteon, Golf 7, B8 , Touran T5, Tiguan i cała reszta włącznie z obsługa tempomatu / ACC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marjano94 Zgłoś #871 Napisano 4 Sierpnia 2018 Panowie... kierownica multi 8 złożona. Moduł AC. Białe zegary z PL menu. Wszystko fajnie Ale po kodowaniu modułu- kod 000123 niestety nie mogę wejść w menu komputera. Działają strzałki i ok ale przycisk menu nie. Wcześniej działał... Ale nie mogłem zrobić adaptacji kąta skrętu więc ustawiłem według instrukcji. Ktoś pomoże? W błędach wyskakuje błąd manetki- że nie jest właściwa. Tak jakby widział manetki do sterowania kompem których nie mam. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domisz Zgłoś #872 Napisano 16 Sierpnia 2018 Witam ponownie, Chcę wypiąć poduszkę z kierownicy (zwykła plastikowa, 4 ramienna). Należy to zrobić z odpiętym akumulatorem żeby nie było błędu, no i jako dodatkowe zabezpieczenie przed wystrzałem poduchy. I teraz takie pytanie.. czy po odpięciu aku blokada kierownicy puści po włożeniu kluczyka? Żeby wypiąć airbag trzeba przekręcić kierownicą aby dostać się do otworów. Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #873 Napisano 16 Sierpnia 2018 "Każde urządzenie elektryczne działa lepiej po podłączeniu do prądu" - czyli najpierw odblokuj kierownicę a potem zdejmij klemę. Inaczej się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domisz Zgłoś #874 Napisano 16 Sierpnia 2018 Blokada nie włączy się znów po odpięciu akumulatora? Sorry za takie banalne pytania, nie znam dokładnej zasady działania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #875 Napisano 16 Sierpnia 2018 Nie włączy się bo jest zasilana z aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #876 Napisano 16 Sierpnia 2018 Dnia 4.08.2018 o 02:15, Marjano94 napisał: Panowie... kierownica multi 8 złożona. Moduł AC. Białe zegary z PL menu. Wszystko fajnie Ale po kodowaniu modułu- kod 000123 niestety nie mogę wejść w menu komputera. Działają strzałki i ok ale przycisk menu nie. Wcześniej działał... Ale nie mogłem zrobić adaptacji kąta skrętu więc ustawiłem według instrukcji. Ktoś pomoże? W błędach wyskakuje błąd manetki- że nie jest właściwa. Tak jakby widział manetki do sterowania kompem których nie mam. Proszę o pomoc. Widzę, że wpadłeś w tą samą pułapkę co ja kiedyś. Jak jest multi to na starych modułach kodowanie 111 lub 112 ( CHODZI O OSTATNIĄ CYFRĘ ) JAK DASZ 113 LUB 114 TO BLOKUJESZ LICZNIK i utykasz w menu, rozwiązanie to przytrzymać strzałkę na MF lub znaleźć kogoś z kierownicą MF 12 aby odblokował ci licznik potem już luzik, tylko pamiętaj aby mieć u siebie poprawne kodowanie bo zaś sobie zablokujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domisz Zgłoś #877 Napisano 17 Sierpnia 2018 Quote Ok dzięki wielkie. Czy kierownicę 4 ramienną (bez multi) można zmienić bez problemu na 3 ramienną (też bez multi)? Obydwie poduszki dwunabojowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matmur94 Zgłoś #878 Napisano 10 Września 2018 Miałem poduszke dwu nabojowa wymieniłem teraz na kiere 12 przyciskowa z jednym nabojem do tego moduł AJ,zwijak, wiązka kiery i nadal jest blad poduszki oczywiście w module przylutowalem dwa brakujace piny co jeszcze musze zrobić żeby nie dawac opornika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #879 Napisano 10 Września 2018 Dolutowanie dwóch pinów nic ci nie daje, bo sterownik poduszek uważa że poduszka powinna być dwunabojowa. Dolutowanie dwóch pinów miałoby sens gdybyś miał poduszkę dwunabojowa. Jeżeli nie chcesz wlutowywać rezystorów to pozostaje wymiana sterownika poduszek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matmur94 Zgłoś #880 Napisano 10 Września 2018 A orientujesz sie na jaki numer sterownika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach