Skocz do zawartości
Gość fanzol

Kierownica multifunkcyjna a zwykła

Rekomendowane odpowiedzi

Z tych co podałeś - na pewno pasuje AS. Co do H i AL to zdaje się, że nie obsługują elektronicznej blokady kierownicy. O BB to nie mam info.

Napisz lepiej o jakie funkcje ci chodzi. Chcesz coś "doposażyć" czy tak tylko pytasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, nTomek napisał:

Z tych co podałeś - na pewno pasuje AS. Co do H i AL to zdaje się, że nie obsługują elektronicznej blokady kierownicy. O BB to nie mam info.

Napisz lepiej o jakie funkcje ci chodzi. Chcesz coś "doposażyć" czy tak tylko pytasz?

Chcę wrzucić kierownicę multi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to AA się nie nadaje. Pewniaki to AS i T - na tych działają wszystkie funkcje. Masz jakieś dodatkowe wyposażenie jak np. tempomat albo KESSY? Bo to też ma znaczenie. Jeśli nie to można szukać jeszcze inne moduły, które nie wspierają tych dodatków ale mają MFSW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, nTomek napisał:

No to AA się nie nadaje. Pewniaki to AS i T - na tych działają wszystkie funkcje. Masz jakieś dodatkowe wyposażenie jak np. tempomat albo KESSY? Bo to też ma znaczenie. Jeśli nie to można szukać jeszcze inne moduły, które nie wspierają tych dodatków ale mają MFSW.

Tempomat tak, sterowanie fisem na prawej manetce też,  Kessy nie. Czyli brać z końcówką AS? 

Edytowane przez Tkoczi87
Kessy też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brać. "Będzie pan zadowolony" - tylko po co ci "multikiera" i sterowanie FIS'em z manetki jednocześnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, nTomek napisał:

Brać. "Będzie pan zadowolony" - tylko po co ci "multikiera" i sterowanie FIS'em z manetki jednocześnie?

Do radia właściwie. Kierownica już leży długo :) no chyba, że jeszcze manetke zwykła wrzucic, tylko pytanie czy to ma sens. 

I manetka i z multi będzie wtedy działał fis? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nie mogę namierzyć modułu z końcówką AS to czy moduł z końcówką T będzie odpowiedni? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"AS" to następca "T" - więc będzie odpowiedni, tak jak ci już napisałem wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam taką sprawę a mianowicie czy orientuję się może ktoś czy kierownica z scirocco podejdzie do passata cc? Chodzi mi bardziej czy wejdzie na frezy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiera z scirocco pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedź 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam passata b6 z 2007.

Moduł obecnie pod kierownica to 3c0 953 549 J.

Mam poduszkę 1 nabojową.

Kupiłem kierownicę z modułem 3c0 953 549 E bo tak wyczytałem że będzie działał.

Ale okazuje się że passat dawca ma poduszkę 2 naboje.

Czy ten moduł będzie do mnie pasował?

Do mojej poduszki z 1 nabojem?

Wiązke niestety też kupiłem 2 nabojowa czy coś mogę z tym zrobić np. Rezystor czy muszę kupić drugi moduł i wiązkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł będzie działał ok, a wiązkę możesz spróbować zrobić jedną z dwóch, swojej obecnej jednonabojowej bez mutli i drugiej dwunabojowej z multi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Czy moduł z E będzie pasował pod moją obecną taśmę i jej wtyczki ?

Bo gdzieś czytałem że jak moduł mam od 2 nabojowej to będzie błąd jak mam poduszkę z 1 nabojem i coś trzeba lutować w module itd... Więc się wystraszyłem.

Do wiązki chyba wlutuje rezystor i podłącze. Bo wiązka też będzie pasowała do taśmy od 1 nabojowej?

Edytowane przez Marjano94
Błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem. Wymieniłem moduł kierownicy z A na AE, poduszka dwunabojowa została, wymieniłem kierownice na multifunkcje 8 przycisków, wymieniłem wiązke z K na L i niestety nie działa multifunkcja, do tego zaczęło wywalac błąd poduszki, drugiego zapalnika. 

Możliwe że moduł kierownicy za wysoki? Albo taśma do wymiany? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł kierownicy (3C0953549AE) jest odpowiedni, wiązka 1K0971584L także.

Taśma/zwijak (3C0959653) powinna też pasować - nie trzeba wymieniać.

Zamień na chwilę wiązkę kierownicy na tę starą - sprawdzisz w ten sposób czy znika błąd poduszki. Jeśli tak, to nowa wiązka "L" jest prawdopodobnie uszkodzona, albo coś źle złożyłeś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę jeszcze z tym walczyłem i w sumie wyszło tyle ze:

Wiązke "L" robiłem sam i okazało się że po prostu w schematach w ELSA jest trochę pomieszanie z pinami ale po obejrzeniu dokładnie płytki z modułu w kole kierownicy tego 1P0 znalazłem błąd i już zadziałało to. 

Moduł AE jest przystosowany do jednonabojowej poduszki i zwyczajnie brakowało w nim pinów do drugiego naboju ale bez problemu dolutowalem je ze starego. 

Myślałem że już będzie wszystko działac ale niestety nie dało się z nic zrobić adaptacji G85, niby nie wyrzuca błędu o braku komunikacji z nim albo że uszkodzony ale żadnych wartości tez nie pokazywał. 

Kupiłem moduł E i mam nadzieje ze z tym się uda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w twoim modelu, G85 nie jest zintegrowany z modułem kierownicy.

Jak robiłeś tę adaptację? W module ABS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem, robiłem. Myślałem że coś źle robię i podmieniłem z powrotem na stary moduł i od razu się udało a na nowym za nic nie chciało się zrobić. Wiem że nie jest zintegrowany, wchodzi przez to złącze chyba 10 pin do modułu kierownicy, tak?

Ten moduł poza tym nie chce przyjac kodowania automatycznej skrzyni biegów, nie wiem też dlaczego, myślałem że w każdym można zakodowac to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności