Wolfe Zgłoś #881 Napisano 10 Września 2018 Nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #882 Napisano 13 Listopada 2018 Witam. Na początek chciałem się przywitać, jestem Sylwek i mieszkam koło Łodzi. Mam problem z dobraniem modułu kierownicy do swojego Passata. W aucie była zwykła kierownica, kupiłem wielofunkcyjną i kupiłem moduł 3C0 953 549 AK. Po rozkręceniu osłony kierownicy okazało się, że moduł jest zespolony z taśmą moduł w aucie to 5 K0 953 569 AA. I teraz moja serdeczna prośba,jakiego modułu muszę szukać z jakim zakończeniem literowym? Auto ma tempomat i ręczną skrzynię biegów. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #883 Napisano 13 Listopada 2018 T, AS, AB i może jeszcze inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #884 Napisano 14 Listopada 2018 Dziękuję za odpowiedź. Po szperałem trochę na forum znalazłem kilka przydatnych informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkiju87 Zgłoś #885 Napisano 16 Grudnia 2018 (edytowane) Witam, Mój Passat B6 sedan (2007r.) to bardzo duży golas 2.0 TDI bez multifunkcji tempomatu czy FISa (bez komputera) i z korbkami w tylnych drzwiach. Jako że trafił mi on się za darmo chciałbym nieco wzbogacić jego wyposażenie. Brakuje mi najbardziej fajnego radia, skórzanej kierownicy, tempomatu i komputera pokładowego. Obecne sterowniki: - getawey 3C0907530C - moduł kierownicy 3C0953549J - licznik 3C0920852J Chciałby więc wyposażyć się w - radio z androidem, - kierownicę multifunkcyjną, - tempomat, - pełny FIS Po analizie tego wątku (i innych) zamierzam więc kupić: - radio eunavi 8 rdzeni i 4GB RAM - do tego prawdopodobnie będę potrzebował getawey 3C0907530L (już go mam w szafce) żeby nie było drenażu baterii - kierownicy z multifunkcją 8 przyciskową - poduszkę do kierownicy 3 ramiennej nr np. 1K0880201B (nr z golfa) - wiązkę pod multifunkcje czy 1K0 971 584 C - pająką/przełącznik zespolony z obsługą tempomatu do sedana nr chyba dowolny? - modułu kierownicy <--- mam z nim największy problem ponieważ wg postów modół J zmienia się na P, AF, AH - tyle że takich modułów nie ma jako używane na rynku wcale, więc czy jak założę 3C0953549AE będzie dobrze? - licznik FIS - rozumiem że obojętnie jaki nr byle był w km i do diesla? - kabelek z pinami między ECU i manetkami do tempomatu. Proszę osoby obeznane w temacie o sprawdzenie czy dobrze dobrałem części na tą modyfikację. Edytowane 16 Grudnia 2018 przez mkiju87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikromekanikk Zgłoś #886 Napisano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Czesc, Na Aliexpress znalazłem przyciski do kierownicy, Posiadam moduł 3C0 953 549AB czyli wg ROSS TECH - golas. Czy Waszym zdaniem po wymianie modułu na: 3C0 953 549 AH udałoby się uruchomić przyciski multimedialne po zamontowaniu ich w 3 ramiennej i zakodować tak aby działały? Edytowane 28 Grudnia 2018 przez mikromekanikk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #887 Napisano 28 Grudnia 2018 Bez modułu kierownicy, będą raczej tylko ozdobą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #888 Napisano 28 Grudnia 2018 Oprócz modułu 1P0959542 (1K0959542B) potrzebna jeszcze nowa wiązka w kierownicy: 1K0971584C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #889 Napisano 3 Stycznia 2019 Kilka stron wcześniej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elosti Zgłoś #890 Napisano 8 Lutego 2019 Witam taki błąd Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 3C0-953-549-SW25.lbl Oznaczenie elementu SW: 3C0 953 549 AH HW: 3C0 953 549 AH Komponent: J0527 0030 Weryfikacja: 00035000 Numer seryjny: 3C0953507 Kodowanie: 0000711 Kod serwisu: WSC 01723 013 12345 VCID: 72EAE2546DAF20D1EF-8026 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 5K0 959 542 C Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB Komponent: E221__MFL-TAS H31 0033 Kodowanie: 00000130 Kod serwisu: WSC 00000 Znaleziono 1 błąd: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 000 - - Kierownica mf12, wszystko działa każdy przycisk, tempomat działa a błąd jest :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferdas Zgłoś #891 Napisano 8 Lutego 2019 A sterowanie kompem w manetce wycieraczek masz? Ja dzisiaj też kierę 12 p założyłem i też jest błąd modułu kiery, ale to właśnie przez to że manetka stara została. Zawsze można wtyczkę w pajaku odłączyć i może błędu nie będzie. U mnie wygląda to tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferdas Zgłoś #892 Napisano 8 Lutego 2019 Mialem błąd manetki tempomatu bo nie docisnąłem złącza manetki do modułu kiery. Ale już wszystko gites. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferdas Zgłoś #893 Napisano 10 Lutego 2019 Siemka. Mam pytanie odnośnie kiery 12p. Czy po otwarciu auta z pilota podświetlają wam się także przyciski na multifunkcji? Tak jak wszystko inne w środku? Oczywiście jak jest ciemno bo jak jest czujnik zmierzchu to różnie może być. U mnie się nie włącza podświetlenie. I nie wiem czy tak już jest, czy można gdzieś to przykodować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #894 Napisano 11 Lutego 2019 Sterowanie i podświetlenie kierownicy działa dopiero po zapłonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferdas Zgłoś #895 Napisano 12 Lutego 2019 Dzięki za odpowiedź. To już nie będę szukał gdzie się to włącza to podświetlenie. Z drugiej strony to trochę dziwne, że dopiero po zapłonie to podświetlenie. No ale cóż. niech tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek M Zgłoś #896 Napisano 6 Marca 2019 Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z zamontowaniem multifukkcji w b6 2010 (białe zegary i nowy panel klimatronika). Stan zastany: Kierownica typu patelnia z kamaza (4 ramiona bez multi) Stan obecny: - Kierownica 1q0419091k yrb (czyli 3 ranienna z multifunkcją zb6) na niej moduł 1p0959542 i przyciski - wiązka poduchy 1k0971584c - poducha 1k0880201bt 1qb Po montażu poduszka się zgłasza normalnie (bez błędu), jest brak sygnału dźwiękowego, nie działa multifunkcja i podświetlanie. Próby kodowania nie przyniosły skutku. Auto jest z 2010 kombi i posiada moduł przełączników 3c9953501bp. W nim przełącznik z tempomatem 3c9953502c oraz taśma 5k0953569aa. Z tego co wyczytałem na forum to taśma do wymiany na t lub inną z obsługą mf. Czy ktoś montował kierę z b6 (do b6) do tego typu modułu i jak to zrobił żeby działała? Czy wiązka poduszki jest prawidłowa do tego typu modułu a jeśli nie to jaka? Czy aby na pewno muszę zmieniać zwijak do tej konfiguracji i czy jego wymiana wystarczy?. Czy nie będzie się później coś gryzło ze względu na obsługę licznika zamontowaną w manetce wycieraczek? Z góry dziękuję za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #897 Napisano 7 Marca 2019 9 godzin temu, Maciek M napisał: Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z zamontowaniem multifukkcji w b6 2010 (białe zegary i nowy panel klimatronika). Stan zastany: Kierownica typu patelnia z kamaza (4 ramiona bez multi) Stan obecny: - Kierownica 1q0419091k yrb (czyli 3 ranienna z multifunkcją zb6) na niej moduł 1p0959542 i przyciski - wiązka poduchy 1k0971584c - poducha 1k0880201bt 1qb Po montażu poduszka się zgłasza normalnie (bez błędu), jest brak sygnału dźwiękowego, nie działa multifunkcja i podświetlanie. Próby kodowania nie przyniosły skutku. Auto jest z 2010 kombi i posiada moduł przełączników 3c9953501bp. W nim przełącznik z tempomatem 3c9953502c oraz taśma 5k0953569aa. Z tego co wyczytałem na forum to taśma do wymiany na t lub inną z obsługą mf. Czy ktoś montował kierę z b6 (do b6) do tego typu modułu i jak to zrobił żeby działała? Czy wiązka poduszki jest prawidłowa do tego typu modułu a jeśli nie to jaka? Czy aby na pewno muszę zmieniać zwijak do tej konfiguracji i czy jego wymiana wystarczy?. Czy nie będzie się później coś gryzło ze względu na obsługę licznika zamontowaną w manetce wycieraczek? Z góry dziękuję za informacje. Zwijak 5k0953569ab,wiązka poduszki musi być od kierownicy z 12oma przyciskami lub przerabiasz tą starą,obsługę w manetce wyłączasz VCDSem,robisz adaptację G85 i cieszysz się kierą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #898 Napisano 7 Marca 2019 19 minut temu, sylmicha napisał: Zwijak 5k0953569ab,wiązka poduszki musi być od kierownicy z 12oma przyciskami Kolega @Maciek M podał numer kierownicy która ma 8 przycisków. Z tego wynika, że wiązka kierownicy/poduchy 1k0971584c jest pasująca, a sam zwijak musi obsługiwać MFSW w wersji LIN 1.3. Na pewno 5K0953569T da się tak zakodować. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek M Zgłoś #899 Napisano 7 Marca 2019 Dzięki koledzy za pomoc i szybką odpowiedź. Mam potwierdzoną informację od znajomego z serwisu VW że moduł z końcówką AA przechodzi w T a potem AB(z czego AA jest na pewno jest bez MFSW). Czyli najlepiej chyba będzie nabyć AB. Co do wiązki poduszki to zgadzam się z Tomkiem, że do tego typu kiery jest przewidziana właśnie taka jaką nabyłem. Pytanie tylko czy zagra z modułem 5k0...? Może ktoś już zakładał 8-przyciskową do auta po 2009.06 ze zintegrowanym modułem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #900 Napisano 7 Marca 2019 42 minuty temu, Maciek M napisał: Czyli najlepiej chyba będzie nabyć AB. Najlepiej będzie kupić T, bo na 100% obsługuje kierownicę 8 przyciskową, jest to potwierdzona informacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach