nTomek Zgłoś #801 Napisano 2 Stycznia 2018 Z tych co podałeś - na pewno pasuje AS. Co do H i AL to zdaje się, że nie obsługują elektronicznej blokady kierownicy. O BB to nie mam info. Napisz lepiej o jakie funkcje ci chodzi. Chcesz coś "doposażyć" czy tak tylko pytasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tkoczi87 Zgłoś #802 Napisano 2 Stycznia 2018 3 godziny temu, nTomek napisał: Z tych co podałeś - na pewno pasuje AS. Co do H i AL to zdaje się, że nie obsługują elektronicznej blokady kierownicy. O BB to nie mam info. Napisz lepiej o jakie funkcje ci chodzi. Chcesz coś "doposażyć" czy tak tylko pytasz? Chcę wrzucić kierownicę multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #803 Napisano 2 Stycznia 2018 No to AA się nie nadaje. Pewniaki to AS i T - na tych działają wszystkie funkcje. Masz jakieś dodatkowe wyposażenie jak np. tempomat albo KESSY? Bo to też ma znaczenie. Jeśli nie to można szukać jeszcze inne moduły, które nie wspierają tych dodatków ale mają MFSW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tkoczi87 Zgłoś #804 Napisano 2 Stycznia 2018 (edytowane) 2 minuty temu, nTomek napisał: No to AA się nie nadaje. Pewniaki to AS i T - na tych działają wszystkie funkcje. Masz jakieś dodatkowe wyposażenie jak np. tempomat albo KESSY? Bo to też ma znaczenie. Jeśli nie to można szukać jeszcze inne moduły, które nie wspierają tych dodatków ale mają MFSW. Tempomat tak, sterowanie fisem na prawej manetce też, Kessy nie. Czyli brać z końcówką AS? Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Tkoczi87 Kessy też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #805 Napisano 3 Stycznia 2018 Brać. "Będzie pan zadowolony" - tylko po co ci "multikiera" i sterowanie FIS'em z manetki jednocześnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tkoczi87 Zgłoś #806 Napisano 3 Stycznia 2018 37 minut temu, nTomek napisał: Brać. "Będzie pan zadowolony" - tylko po co ci "multikiera" i sterowanie FIS'em z manetki jednocześnie? Do radia właściwie. Kierownica już leży długo no chyba, że jeszcze manetke zwykła wrzucic, tylko pytanie czy to ma sens. I manetka i z multi będzie wtedy działał fis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tkoczi87 Zgłoś #807 Napisano 18 Stycznia 2018 Jako, że nie mogę namierzyć modułu z końcówką AS to czy moduł z końcówką T będzie odpowiedni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #808 Napisano 18 Stycznia 2018 "AS" to następca "T" - więc będzie odpowiedni, tak jak ci już napisałem wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tkoczi87 Zgłoś #809 Napisano 18 Stycznia 2018 Dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #810 Napisano 1 Lutego 2018 Witam panowie mam taką sprawę a mianowicie czy orientuję się może ktoś czy kierownica z scirocco podejdzie do passata cc? Chodzi mi bardziej czy wejdzie na frezy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #811 Napisano 2 Lutego 2018 Kiera z scirocco pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sianko23 Zgłoś #812 Napisano 2 Lutego 2018 Bardzo dziękuję za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marjano94 Zgłoś #813 Napisano 22 Lutego 2018 Witam. Posiadam passata b6 z 2007. Moduł obecnie pod kierownica to 3c0 953 549 J. Mam poduszkę 1 nabojową. Kupiłem kierownicę z modułem 3c0 953 549 E bo tak wyczytałem że będzie działał. Ale okazuje się że passat dawca ma poduszkę 2 naboje. Czy ten moduł będzie do mnie pasował? Do mojej poduszki z 1 nabojem? Wiązke niestety też kupiłem 2 nabojowa czy coś mogę z tym zrobić np. Rezystor czy muszę kupić drugi moduł i wiązkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #814 Napisano 22 Lutego 2018 Moduł będzie działał ok, a wiązkę możesz spróbować zrobić jedną z dwóch, swojej obecnej jednonabojowej bez mutli i drugiej dwunabojowej z multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marjano94 Zgłoś #815 Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. Czy moduł z E będzie pasował pod moją obecną taśmę i jej wtyczki ? Bo gdzieś czytałem że jak moduł mam od 2 nabojowej to będzie błąd jak mam poduszkę z 1 nabojem i coś trzeba lutować w module itd... Więc się wystraszyłem. Do wiązki chyba wlutuje rezystor i podłącze. Bo wiązka też będzie pasowała do taśmy od 1 nabojowej? Edytowane 22 Lutego 2018 przez Marjano94 Błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_mal Zgłoś #816 Napisano 28 Marca 2018 Witam, mam problem. Wymieniłem moduł kierownicy z A na AE, poduszka dwunabojowa została, wymieniłem kierownice na multifunkcje 8 przycisków, wymieniłem wiązke z K na L i niestety nie działa multifunkcja, do tego zaczęło wywalac błąd poduszki, drugiego zapalnika. Możliwe że moduł kierownicy za wysoki? Albo taśma do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #817 Napisano 30 Marca 2018 Moduł kierownicy (3C0953549AE) jest odpowiedni, wiązka 1K0971584L także. Taśma/zwijak (3C0959653) powinna też pasować - nie trzeba wymieniać. Zamień na chwilę wiązkę kierownicy na tę starą - sprawdzisz w ten sposób czy znika błąd poduszki. Jeśli tak, to nowa wiązka "L" jest prawdopodobnie uszkodzona, albo coś źle złożyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_mal Zgłoś #818 Napisano 31 Marca 2018 Trochę jeszcze z tym walczyłem i w sumie wyszło tyle ze: Wiązke "L" robiłem sam i okazało się że po prostu w schematach w ELSA jest trochę pomieszanie z pinami ale po obejrzeniu dokładnie płytki z modułu w kole kierownicy tego 1P0 znalazłem błąd i już zadziałało to. Moduł AE jest przystosowany do jednonabojowej poduszki i zwyczajnie brakowało w nim pinów do drugiego naboju ale bez problemu dolutowalem je ze starego. Myślałem że już będzie wszystko działac ale niestety nie dało się z nic zrobić adaptacji G85, niby nie wyrzuca błędu o braku komunikacji z nim albo że uszkodzony ale żadnych wartości tez nie pokazywał. Kupiłem moduł E i mam nadzieje ze z tym się uda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #819 Napisano 31 Marca 2018 Ale w twoim modelu, G85 nie jest zintegrowany z modułem kierownicy. Jak robiłeś tę adaptację? W module ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_mal Zgłoś #820 Napisano 31 Marca 2018 Robiłem, robiłem. Myślałem że coś źle robię i podmieniłem z powrotem na stary moduł i od razu się udało a na nowym za nic nie chciało się zrobić. Wiem że nie jest zintegrowany, wchodzi przez to złącze chyba 10 pin do modułu kierownicy, tak? Ten moduł poza tym nie chce przyjac kodowania automatycznej skrzyni biegów, nie wiem też dlaczego, myślałem że w każdym można zakodowac to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach