Skocz do zawartości
Gość fanzol

Kierownica multifunkcyjna a zwykła

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i dziękuję za podpowiedz . Jeżeli pojeżdżę jeszcze trochę zanim znajdę modem to chyba więcej nic nie padnie(jakaś blokada itp.)

Muszę zrobić jeszcze trasę około 600km .A co do modemu masz może jakieś namiary ,gdzie mógłbym go dostać ( używkę ) czy inwestować w nowy ( szkoda tyle kasy ). Na tym zrobione 183000. Z góry dziękuję .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć .Nie wiem czy doszła wiadomość ,więc napiszę jeszcze raz bo się zakręciłem .Dziś sprawdziłem mam moduł 5K0953569T . Z końcówką AS jak pisałeś jest następcą i zamiennikiem.Znalazłem coś takiego na allegro --aukcja :kombajnu/manetek, numer części 5K0953569AS 3C5953501CT 3C5953502E, do samochodu Volkswagen CC 2.0 TDI CUV LIFT. Chyba będzie pasować lecz czy przekładać moduł czy całość ? Z góry dzięki Wojtek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć .Nie wiem czy doszła wiadomość ,więc napiszę jeszcze raz bo się zakręciłem .Dziś sprawdziłem mam moduł 5K0953569T . Z końcówką AS jak pisałeś jest następcą i zamiennikiem.Znalazłem coś takiego na allegro --aukcja :kombajnu/manetek, numer części 5K0953569AS 3C5953501CT 3C5953502E, do samochodu Volkswagen CC 2.0 TDI CUV LIFT. Chyba będzie pasować lecz czy przekładać moduł czy całość ? Z góry dzięki Wojtek.

 

Raczej bez znaczenia. Jeśli nowe manetki nie są gorsze od starych to możesz przełożyć w całości. Rozumiem, że masz sedana - bo prawa manetka od CC nie obsługuje tylnej wycieraczki (kombi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki . Sedan - porównam jak dojdą podobno z auta z przebiegiem 25000 km ,zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Mam PAssata B7 z 2011 roku z dotykowym radiem, i tempomatem oraz komputerem brakuej kierownicy ktora chce dołożyć.

 

W moim aucie jest moduł pod VCDS:

VAG number : 3C9953501BP

 

jednak według linku z Ross techa:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions

 

numery dla jakich jest pokazane ktory z nich obsługuje multifunkcje to:

3C0-953-549

czyli rózni sie od mojego.

 

Mój moduł po wejsciu w steering wheel[16]>Codding i zaznaczeniu multifunkcji wywala:

"Coding Reject, Error 31 Request out of range" wiec domniemam, ze nie obsługuje multifinkcji, choć jesli tak to czemu pod VCDS long coding helper jest możliwość zaznaczenia obsługi Multi?...

 

rozumiem że aby dolozyć mulit w Passacie B7 musze jeszcze kupić wiązke, tylko jakie muszę być te numery czesci wiązki i modułu keirownicy? Passuje od B6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób AutoScan i pokaż co tam masz pod adresem 16.

 

3C9953501BP to numer całego zestawu: manetki + moduł. Ty masz prawdopodobnie moduł: 5K0953569AA więc musisz zmienić na 5K0953569T (5K0953569AS). Wiązka poduszki to np: 3C8971584F, a moduł przycisków to: 3C8959537D. Numerów części jest wiele (pasujących). Ja ci podałem tylko te sprawdzone u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Guru ... Dziś mech. przełożył mi moduł powprowadzał nowe kodowania bo były wprowadzone od manualnej skrzyni itd. lecz ma problem z adaptacja czujnika kąta skrętu kierownicy próbował wprowadzić lecz nie może, pali się lampka kierownicy( brak wspomagania) i kontroli trakcji straszy mnie że może być uszkodzony czujnik w module ale jeszcze jutro spróbujemy . W czym jeszcze może tkwić problem ? Przyciski działają air back się nie pali klakson jest .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal auto i pokręć kierownicą do końca w jedną i w drugą stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witaj Guru ... Dziś mech. przełożył mi moduł powprowadzał nowe kodowania bo były wprowadzone od manualnej skrzyni itd. lecz ma problem z adaptacja czujnika kąta skrętu kierownicy próbował wprowadzić lecz nie może, pali się lampka kierownicy( brak wspomagania) i kontroli trakcji straszy mnie że może być uszkodzony czujnik w module ale jeszcze jutro spróbujemy . W czym jeszcze może tkwić problem ? Przyciski działają air back się nie pali klakson jest .

 

Niech przestanie straszyć i sprawdzi czujnik.

W module ABS jakieś błędy? Measuring Blocks (grupa 004) - jaki kąt pokazuje czujnik przy kierownicy ustawionej na wprost?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpal auto i pokręć kierownicą do końca w jedną i w drugą stronę.

 

Siemka jeździł i robił jak wyczytał 20 km/h itd trochę się raczej zna ale komp nie chciał przyjąć danych tak tłumaczył - może coś pochrzanił nie myli się ten co nic nie robi !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisz do Romeo9999 on ci to zrobi i ma moduł pod mf12

 

no tak, Remeo9999 zawsze pomaga :)

uderzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak na początek podstawy co potrzebujesz gateway 3c0907530E zwijak taśma z końcówką B kiera poduch oraz wiązka no i najważniejsze moduł pod kierkę to od truny a wiec się dogadajcie, a starą multi to rozmawiaj z Carterem Opiekun małopolski bo szuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Udało się z kalibracją czujnika kata skrętu. Nie było żółtej kropki i mechanik założył modem z taśmą o jeden obrót w lewo i **** nie dało rady zaprogramować . A spece ze skody po 1h kombinacji do serwisu VW odsyłali ale elektronik/elektryk posprawdzał i doszedł co nie tak > THX za wskazówki i pomoc .Zostały przełączniki z CC pod radar .

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Siemka .Mam pytanie z innej beczki jak spolszczyłeś komputer pokładowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin kupujesz moduł pod kierownicę z allegro z końcówką AK. Manetki zostawiasz swoje stare. Jak nie miałeś mutli kiery wcześniej to kupujesz zwijak taki jak Wojtek napisał z końcówką B. Zakładasz kiere z B7 lub CC i robisz kodowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie miałeś mutli kiery wcześniej to kupujesz zwijak taki jak Wojtek napisał z końcówką B.

Zwijak to się chyba kupuje jak się zmienia poduszkę dwu nabojową na jedno ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie żaden problem, na jeden z dwóch zakłada się rezystor 2,7 oma i po sprawie, ale to tylko w autach z rocznika 2005 i połowy 2007 pózniej już tylko montowali jednonabojowe. po połowie 2007 już nie trzeba montować rezystora. Jeśli chodzi o zwijak (taśmę) do roczmikowego 2009 to jeśli wymienia się na 100% po 2009 taśma występuje wraz z modułem to w przypadku mf12 w starej mf 8 były 2 typy 1 typ od 2005 do połowy 2007 był zwijak bez końcówki i pasowała tam mf8 ale z dwunabojowyą poduszką od połowy 2007 taśma już występowała z koncówką B i tam już była poduszka jednonabojowa i w tym przykadku wymienia się moduł pod manetkami wiązkę do mf12 no i jak się ma moduł telefonu BT wybrany model np 3C8035730 C,D,E i nie które modele 5N0 to trzeba zmienić manetkę od sterowania kompem , bo będzie wywalać błąd

Edytowane przez romeo9999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwijak to się chyba kupuje jak się zmienia poduszkę dwu nabojową na jedno ;)

 

A co ma zwijak wspólnego z dwu nabojową poduszką powietrzną? Jak to są dwie różne rzeczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mam MF 8 przycisków to coś jeszcze oprócz kiery 12 przycisków będzie jeszcze potrzebne żeby wszystko hulało..??:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli mam MF 8 przycisków to coś jeszcze oprócz kiery 12 przycisków będzie jeszcze potrzebne żeby wszystko hulało..??:)

 

Trzeba jeszcze poczytać w temacie i wszystko będziesz wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co ma zwijak wspólnego z dwu nabojową poduszką powietrzną? Jak to są dwie różne rzeczy...

Ma to wspólnego że zwijak z końcówką B obsługuje poduchy jednonabojowe, a bez dwunabojowe, co za tym idzie jeżeli ma poduchę teraz jednonabojową nie trzeba zmieniać zwijaka, nawet jeśli nie miał multi, zwijak nie ma nic wspólnego z multi, zmienia się tylko gdy zmieniamy typ poduszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności