Gość STUFF Zgłoś #1 Napisano 21 Kwietnia 2008 Popsuła mi się tylna wycieraczka, silnik chodzi ale wycieraczka staje jak chce raz w jednym miescu raz w drugim i nie wiem co może być przyczyną tego. Ośkę ramienia przesmarowałem i lekko chodzi. Na stole silnik wydaje się pracować dobrze wykonuje pełny obrót i sie wyłącza natomiast zamontowany do auta wariuje, rozebrałem też to koło zębate myslałem że może tam te blaszki się uszkodziły od podtrzymania ale wszystko jest ok. I moje pytanie gdzie znajduje się programator obrotów tylnej wycieraczki ? Takie mam domysły że chyba jest w przekazniku na listwie bezpieczników, ale nie wiem tego do konca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 22 Kwietnia 2008 Programator (jeden z przekaźników - tak przynajmniej było w Golfie MK1 i w Passku B3) podaje tylko sygnał do rozpoczęcia cyklu, resztę (czyli tam i z powrotem ) załatwia właśnie ta ścieżka na kole zębatym, które sprawdzałeś, a zasilana jest "na stałe". Moim zdaniem problem tkwi albo właśnie w przerwie zasilania "na stałe" - może kostka, a może kabel na wejściu do klapy , albo raz jeszcze przeczyść te styki i je odegnij. Mimo że je sprawdzałeś, to ten element wydaje się być bardziej winnym opisanych objawów. EDIT: Jeszcze raz przeczytałem Twojego posta i silnik chodzi ale wycieraczka staje jak chce raz w jednym miescu raz w drugim znaczy tyle, że to silnik się zatrzymuje, a nie samo ramie?? Wiesz co mam na myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość STUFF Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2008 Dzieki za pomoc, sprawdze jeszcze raz ten silnik. Podjadę do sklepu (szrot ) i podepnę inny silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość STUFF Zgłoś #4 Napisano 25 Kwietnia 2008 U mnie tylna wycieraczka włącza sie powiedzmy tak co 10 sekund, więc chyba musi byc jakis programator?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2010 Nie mam gdzie podpiąć tematu - więc tu. Nie działają mi biegi wycieraczki z przodu, Passat 86r. Jest jedno dość szybkie tempo. Jak wyłączę, to wycieraczki najczęściej zatrzymują się w połowie szyby. Czy coś muszę zmienić? Czy uda się naprawić? ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:58 ---------- Nie mam gdzie podpiąć tematu - więc tu. Nie działają mi biegi wycieraczki z przodu, Passat 86r. Jest jedno dość szybkie tempo. Jak wyłączę, to wycieraczki najczęściej zatrzymują się w połowie szyby. Czy coś muszę zmienić? Czy uda się naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2010 Przekaznik,tak na 80%...pozostale 20% na przelacznik zespolony pod kiera.Podmien przekaznik i stanie sie jasnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tahamata1 Zgłoś #7 Napisano 11 Listopada 2010 A moje pytanie odnośnie tylnej wycieraczki. Jak odepchnę przelącznik wycieraczek to wlącza się tylna wycieraczka i tak chodzi caly czas. Co kilka sekund przeleci po szybie i się zatrzymuje. Tak może sobie chodzic przez 300 km ciąglej jazdy. Jak wylącze stacyjkę i wlącze ponownie to juz jest ok? Podpowie mi ktoś gdzie ewentualnie pogrzebac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klapek Zgłoś #8 Napisano 11 Listopada 2010 To jest proste jak nie powiem co. Po prostu masz "czasówkę". Naciśnij jeszcze raz i się wyłączy.A w ogóle to zapraszam tu http://oldpassats.eev.pl/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domel-mz251 Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2010 Tak to jest czasówka. Też to mam. Ale mi się wydaje że dziwne by było jeśli ona by w inny sposób działała w vw bo w golfie 2 tak samo działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach