jac Zgłoś #1 Napisano 20 Kwietnia 2008 witam wszystkich.zona jezdzi b4 z motorkiem aaz 75 konikow a ja b3 z silniczkiem abs.poczytalem forum i mowia coby wymienic w td boost pina w pompie wtryskowej. na takiego z 1,6 td.na allegro sa dostepne po 80 zeta toczone bost piny. czy ktos je uzywal i ma doswiadczenie z eksploatacji? czy ma ktos takiego bosst pina jaki jest potrzebny? mam tokarke wiec moglbym po dostarczeniu rysunku lub wzoru wytoczyc wiecej takich a cena jego nie bylaby wieksza niz 25 do 30 zl. ma ktos moze taki bost pin i moglby go pomierzyc ? lub wyslac do mnie? chetnie zrobie takich pare .potrzebny rysunek tech lub wzor. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2008 witam. Popieram kolege. Przydałoby sie kupic cos takiego. Ja szukałem wszedzie tego i nic nie moglem znaleźć nawet na allegro tego nie widziałem. Ale jak sobie poradzisz z produkcją tych bost pinów to ja sie pisze na jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2008 postaram sie do polowy tygodnia pomierzyc, seryjny z 1.6TD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo..b3..TD Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2008 To ja tez bym sie piał jak bym ... Wiedział co daje hehe napisze mi ktoś ? Z tego co zasłysząłem dzieki niemu mozna podkrecać dawke heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2008 Zajrzyj na forum golfa, jest tam obszerny artykuł na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #6 Napisano 21 Kwietnia 2008 Tak gdzieś widzialem własnie temat na forum glofa z wymiarami postaram sie znalezc i jak cos podeśle ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleks369 Zgłoś #7 Napisano 21 Kwietnia 2008 Ja również się piszę na coś takiego;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jac Zgłoś #8 Napisano 21 Kwietnia 2008 dzieki za odzew.niecierpliwie czekam .sam tez szukam.widzialem dwie wersje : ze stozkiem ze tak powiem centralnym i druga ustawioną stozek mimosrodowo.jesli ktos znajdzie cos na forum golfa to prosze o wklejenie linku.chetnie poczytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #9 Napisano 22 Kwietnia 2008 dzieki za odzew.niecierpliwie czekam .sam tez szukam.widzialem dwie wersje : ze stozkiem ze tak powiem centralnym i druga ustawioną stozek mimosrodowo.jesli ktos znajdzie cos na forum golfa to prosze o wklejenie linku.chetnie poczytam. Proszę cię bardzo: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55547 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo..b3..TD Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2008 jak zrobisz je to sie odezwij bede zainteresowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jac Zgłoś #11 Napisano 2 Maja 2008 rys techniczny lub dane pina ciagle potrzebne......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlak Zgłoś #12 Napisano 3 Maja 2008 Jakiś czas temu znalazłem taki rys. nie ma danych gwintu ale wygląda na 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jac Zgłoś #13 Napisano 3 Maja 2008 dzieki za rysunek.jak widze czesc stozka jest przesunieta w osi o 1 mm.robimy proby.bedzie efekt to dam znac.jeszcze raz dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlak Zgłoś #14 Napisano 26 Maja 2008 Mały problem, załatwiłem PINa, rozkręciłem pompe a tam pusto, zaślepione miejsce:644:, co w takiej sytuacji? jakieś inne czynności w zamian za pina? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2008 do wymiany góra pompy, mam tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
munior Zgłoś #16 Napisano 24 Września 2008 (edytowane) Witam kolegów Edytowane 9 Stycznia 2018 przez munior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #17 Napisano 25 Września 2008 do wymiany góra pompy, mam tak samo a jaki koszt i co trzeba wymienić ?? orientujecie się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mishkaaa Zgłoś #18 Napisano 2 Listopada 2008 witam wszystkich, mam paska b3 1,9TD z rocznika 1993. w wersji arriva(kombi) moze ktos wie czy ten boost pin zmieni cos w takim passaciku??czy w jakichs przypadkach zmiana tego boost pina nic nieda i wszystko pojdzie na marne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #19 Napisano 2 Listopada 2008 Witam. Jeśli masz na pompie wtryskowej tego grzyba to napewno doda to troszke mocy. Ja zregenerowalem jeszcze turbinke i jest naprawde wielka różnica. Dynamika i elastycznosc.Rewelka!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grypsik Zgłoś #20 Napisano 2 Listopada 2008 Taaaak. Bost pin to rewelacja. Naprawdę dobra rzecz. Ale niestety jest problem. W 1,9 TD montowano dwa rodzaje pomp wtryskowych. W jednych były mechanizmy LDA a w drugich nie tzw. EKOPOMPY. Ja właśnie mam tę drugą. Niestety w tym przypadku tylko wymiana góry pompy od silnika SB. Koszt tej części zależy od sprytu szukającego. Wymiana nie jest trudna. Jeżeli ktoś nie wie jaką ma pompe to wystarczy że spojrzy na górę pompy, jeżeli widzi taką gruszkę z wężykiem doprowadzonym do dolotu to jest ok. A jeżeli znajduje się na tej gruszce płaski dekielek to niestety jest to EKO. Kolego mishkaaa... Też mam Arrivkę 1,9 TD. Ja mam niebieski metalik. Sprawdz w/g tego co napisałem ale raczej masz niestety EKO. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach