Skocz do zawartości
Gość Marcin1e

[B5] AVB 101KM+chip+turbo = 174 KM?

Rekomendowane odpowiedzi

No to odświeże trochę temat.Noszę się z zamiarem czipa i może zmiany turbo.Czip na pewno u Aligatora w Tychach zrobię.Jakieś rady przed czipowaniem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak coś to mam turbo (włoszka) z mojego AVFa, zrób logi wrzuć na forum i chłopaki zobaczą w jakim stanie silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli planujesz zmienić turbo to to zrób przed wizytą, bo jak potem Ci będzie mało i postanowisz zmienić turbinkę to ponowne przestrojenie u Aligatora kosztuje 400zł. I tak jak przedmówca, wrzuć logi, żeby mieć pewność, że auto jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakieś rady przed czipowaniem???

 

Tak jak powiedział Patrick... jak chcesz więcej niż 135-140km to przed strojeniem szukaj turbiny od awx bo później zapłacisz za korektę 400zł, a tak dorzucisz 200-300zł do potencjalnej ceny korekty i za 600-700zł kupisz awx'a...;)

A to, że będziesz chciał więcej mocy niż to co można zrobić na seryjnej "turbince" jest bardziej niż pewne;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak zapytam przy okazji jest jakaś różnica w turbince avf od awx ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomoglby ktos kupic turbinke od AWX ? Bo sie na tym nie znam zbytnio. Bo chcialbym turbo zmienic i chip to z 160km bedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdaje się że tomek ma nadal do sprzedania swoje turbo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam i czytam i nic nie rozumiem...

powiedzmy że mam 1,9 TDI 101 KM z AVB. czy sama wymiana turbiny na np AWX coś zmieni? czy musze po wymianie jechać i zmieniać coś w kompie?

czy bardziej się opłaca na początku jakiegos wira wrzucić a z turbiną sie pobawić poźniej?

jaka kolejność? czy mogę na początek tylko turbinę kupić i zamontowąć (tak mi jest na rękę :D )

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierw turbo , potem program:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.Pierw turbo potem czip.Sama wymiana Turbo nic Ci nie da.Ja mam podobny plan.I nie wiem czy nie będe sie z z nim śpieszył bo szykuje sie grupowe czipowanie u Aligatora więc szkoda nie skorzystać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie.Pierw turbo potem czip.Sama wymiana Turbo nic Ci nie da.Ja mam podobny plan.I nie wiem czy nie będe sie z z nim śpieszył bo szykuje sie grupowe czipowanie u Aligatora więc szkoda nie skorzystać

 

czyli turbine trzeba kupic :)- grupowo- ile to wyniesie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1000 zł za furę.Ale to było przy 10 osobach a może ALigator coś spuśći bo lista rośnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1000 zł za furę.Ale to było przy 10 osobach a może ALigator coś spuśći bo lista rośnie

a turbine zakładałes sam? w sumie to chyba nie jakiś problem wymienic turbinę, zalac nowym olejkiem, wymienic przy okazji wszystkie filtry i świece :D

 

czy jak się przygotowałes do tego Krzyś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie wymieniłem turbo.Dopiero mam takiego plana.Ale sam się chyba za to nie wezme.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jeszcze nie wymieniłem turbo.Dopiero mam takiego plana.Ale sam się chyba za to nie wezme.

a kiedy do Łoligatora będzie ekipa się zbierać? trzeba turbiny poszukac :D w sumei to na necie widziałem w bdb stanie juz za 700 PLN. więc az tak źle nie będzie i kucy "troszeczkę" przybędzie :D

a ten Łoli to gdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy to jak zmienia się turbo to trzeba koniecznie olej w silniku zmieniać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy to jak zmienia się turbo to trzeba koniecznie olej w silniku zmieniać ?

 

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem rozszerzyć temat o moim AVB (z racji niemożności założenia nowego ;) ).

Mam już upatrzona turbawke z AWX i będę się ustawiał w kolejkę do chipa.

 

Ta modyfikacja pozwoli na uzyskanie ok 160 KM, co w zupełności mnie zadowoli. Zwiększenie sprawności spalania możemy jeszcze uzyskać dzięki intercoolerowi. Stad 2 pytania w chłodniczym temacie:

- wiem ze lepiej schłodzone powietrze pozwala na lepsze jego spalanie. mniemam ze latem jadąc na wakacje będzie lepiej się zbierał ;) Ale czy montowanie go ma sens, jeśli nie chcę zbyt żyłować silnika? Jak napisałem nie potrzebuje wyciskać z tego silnika więcej niz 160 KM

- z racji tego, iż nie chcę rezygnować z przeciwmgielnych :D chciałbym wykonać możliwie mało inwazyjną wymianę. Czy ktoś spotkał się może z intercoolerem, który mieściłby się w miejscu fabrycznego, ale byłby od niego wydajnieszy?

 

Dzieki za odpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności