marixmr Zgłoś #361 Napisano 13 Września 2017 (edytowane) Ale czy jak rygiel sie otwiera to recznie mozesz otworzyć klapę? Mogę otworzyć tylko na siłę. Podejrzewam że tak ma być fabrycznie, po podłączeniu przyczepy klapa się automatycznie nie podniesie, zwolni tylko zamek i czeka aż ręką ją podniesiesz. No właśnie taką funkcjonalność chcę mieć. Przy czym otwarcie powinno następować po naciśnięciu klamki/przycisku na klapie, następnie rygiel zwalnia zamek, a siłowniki unoszą klapę. Po podłączeniu przyczepy, klapę mogę otworzyć tylko na siłę - a tak nie powinno być (bo jest funkcja elektryczna). Po takim otwarciu na siłę, siłowniki klapy próbują cały czas zamykac klapę bagaznika. Po podłączeniu przyczepy jest zablokowana funkcja EO i otwarcie z pilota, ale otwarcie i zamkniecie za pomocą przyciskow klapy bagażnika powinno funkcjonować. Edytowane 14 Września 2017 przez marixmr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #362 Napisano 7 Listopada 2017 Witam, mam dwa Passat obydwa z 08r w jednym jest hak i chce go przełożyć do drugiego, proszę o informację czy wystarczy założyć hak i wiązke która idzie od haka do modułu, czy wtyczka która idzie od modułu w głąb auta będzie już w vw bez haka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #363 Napisano 7 Listopada 2017 Nie będzie takiej wtyczki i wiązki wgłąb. Nie da się jej też, tak po prostu przełożyć z samochodu do samochodu bo stanowi część wiązki głównej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #364 Napisano 7 Listopada 2017 O kurcze no to mam problem bo auto z hakiem jest już rozebrane, a roboty trochę przy tym było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #365 Napisano 7 Listopada 2017 (edytowane) Musisz zakupić wiązkę Westfalii, jeśli chcesz mieć tak jak w oryginale. Oryginalnej w samochodzie nie rozbierzesz. Edytowane 7 Listopada 2017 przez michael230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #366 Napisano 7 Listopada 2017 Czyli mogę przełożyć na razie to co jest i później dokupić wiązke i odpowiednio założyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #367 Napisano 7 Listopada 2017 Wydaje mi się, że tak w zależności od tego jaki masz hak i jak wygląda mocowanie gniazda. U siebie założyłem hak wyjmowany, ale później nie mogłem założyć gniazda, więc musiałem demontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #368 Napisano 7 Listopada 2017 Belkę haka z wiązką hak<>moduł i samym modułem możesz przełożyć - będzie ci brakować tylko wiązki od modułu do wnętrza auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #369 Napisano 7 Listopada 2017 Hak jest ori, wypinany kluczykiem.. to sam teraz nie wiem czy poskładać z powrotem, bo kto mi to później podłączyć taką wiązkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #370 Napisano 7 Listopada 2017 W instrukcji wiązki wszystko opisane co i gdzie podłączyć, a w przypadku wiązki Westfalii dołączone są adaptery tak żeby nie ciąć i nie lutować. Na twoim miejscu przełożyłbym tylko belkę haka, bo wiązkę i tak pewnie zamówisz w całości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #371 Napisano 7 Listopada 2017 Gdzie mogę kupić taką wiązkę, w necie są komplety z hakiem.. mam wersja 13pin i taka mi odpowiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #372 Napisano 7 Listopada 2017 Brałem z tej aukcji http://allegro.pl/wiazka-dedykowana-7pin-do-hak-vw-passat-b6-b7-4d-i7018170992.html Tylko wcześniej dzwoniłem i poinformowałem, że chcę 13 pinową, będzie trochę inna cena. Tylko też jest różnica kombi/sedan, prawdopodobnie inne długości wiązki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #373 Napisano 7 Listopada 2017 Halo - ale ta wiązka z gniazdem 13 pin jest "przekładalna", tak samo jak i moduł. Nie da się tylko przełożyć wiązki od modułu do reszty instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #374 Napisano 7 Listopada 2017 (edytowane) Jest przekładalna, ale czy jest sens ją demontować skoro będzie zamawiać cały zestaw? Ale to już decyzja Jacka. Potem tylko będzie przerzucać samą belkę. Tu masz instrukcję podłączenia wiązki https://www.westfalia-automotive.com/fileadmin/pdf/e_anlagen/321/e321600391101-023.pdf Edytowane 7 Listopada 2017 przez michael230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #375 Napisano 7 Listopada 2017 (edytowane) A czy takie coś podejdzie? http://allegro.pl/wiazka-modul-13-pin-do-hak-holowniczy-vw-passat-b6-i6613728919.html Czyli na razie założyć sam hak bez gniazda tak? Edytowane 7 Listopada 2017 przez jachu76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #376 Napisano 7 Listopada 2017 Z tą wiązką niech wypowiedzą się inni, którzy ją montowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #377 Napisano 7 Listopada 2017 A chcesz mieć oryginalny moduł czy jakiś Chińczyk? Westfalia to też oryginał ale ma swoją cenę. Ja bym przełożył to wszystko co pisałem a rozglądną się za wiązką wewnętrzną. Możesz chwilę jeździć bez tapicerki w bagażniku. Belka jest pospinana razem z gniazdem i wiązką która łączy to gniazdo z modułem w bagażniku. Jak teraz zrobisz bez gniazda to potem znów musisz ściągać zderzak, opuszczać wydech itd. żeby wstawić gniazdo zewnętrze i wiązkę hak<>moduł. Zakładając moduł nieoryginalny nie masz kontroli spalanych żarówek. Nie ma też informacji o podłączonej przyczepie - a systemy ABS, ESP i sam silnik lubią to wiedzieć by optymalizować swoje działania na okoliczność wleczenia przyczepy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #378 Napisano 7 Listopada 2017 Jak rozebraleś 1 auto, to jaki masz problem z ekstrakcją reszty wiązki i jej przełożenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #379 Napisano 8 Listopada 2017 Ktoś pisał że tej wiązki która idzie od modułu do wewnątrz auta nie idzie jej przełożyć ponieważ stanowi część głównej wiązki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #380 Napisano 8 Listopada 2017 Jeśli auto "dawca" ma jeszcze jeździć to wyciągnięcie tej wiązki wiąże się z rozcinaniem oplotów, głównej wiązki, potem klejeniem/oplataniem na nowo - dość kłopotliwa sprawa. No chyba, że auto "dawca" idzie całe "na części" - to można ciąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach